Det var også planen… Men med 228 cm skab (med sokkel) og 225 i frihøjde, så passer det ikke helt sammen
Skabet er jo 220, det er soklen som er røveren i denne ligning.
Smid de plastik dimser på genbrugspladsen og så brug en hjemmelavet sokkel.
Det kan jo bare være et stykke tømmer/brædt. Det behøves jo ikke være noget fancy, da I jo bare lukker af med en liste.
Jeg har vist nævnt tidligere i tråden, at det ikke er “bare” for os
De nye skabe og låger hentet
Og håndværker har lavet en ‘overraskelsesmur’
Jeg er sikker på, at det er en erstatning for bussen i Home Improvement, og der står et slot på den anden side, når den forsvinder
Så har de arbejdsro!
I må i skole hos Pippi Langstrømpe aka Georgine Gearløs aka Birgit så “bare” bliver standard.
Jeg havde ikke set at “bare” var en udfordring, min fejl.
Regner lidt med køkkenet skal pakkes ud af de 272 kasser, tegningen på bygninger- huler- lege tårne til katte og barn er de planlagt ?
For gå da ud fra verdens bedste legetøj skal da bruges
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg havde håbet på nogle bedre kasser til det… Langt de fleste er helt flade og køleskab osv er pakket i plastik Havde ellers troet de ville komme i dejlige kæmpekasser.
Men måske vi så bare får nogle travle, men lykkelige, ørkenrotter
Flade kasser ja vil give dig ret, men lim og tape er opfundet, det vil være en fest og klister det hele sammen.
Siger jeg der har 10 tommelfinger til alt kreativ, men prøver alligevel igen og igen
Cole’n’Marmelade har løst problemet med DIY papslotte. Se bare her EPIC DIY Gingerbread House for Cats! - YouTube
Det er mega fedt!
Men de snyder med gode papkasser fra start… Vores er måske 2 m lange, men de er så 5 cm høje
Du er velkommen til at komme og gøre det
@HolmeInc du er fantastisk selv med min 10 tommelfinger og ukreative evner, skal det forsøges engang , tak for hjælpen og dagens sjove video
Var det for år tilbage, sad jeg nu og afprøve min kreative evner på jeres gulv, og var i fantasi verden med barn, og levede mig ind i den. og ønskede barnet vi skulle lave en rumskib- traktor -tom- med kaninøre så var det, det jeg lavede, og bestilte barnet en hav-slot- med paw patrol og ridder tårn til en kat, jamen så lavede jeg det.
Lige nu er jeg i en situation som gør det en del besværligt af kunne gøre det, men lysten til og gøre det er det så stor at jeg ville gøre meget for at kunne det. Alt kan selvfølgelig lade sig gøre det bare en spørgsmål om vilje det ved jeg godt
Men tak for tilbuddet, men den tilbud varmede på meget at jeg ikke kan beskrive det det at jeg fik tilbudt tak
Sådan så der ud i går.
I dag er gulvet helt fladt og ryddet, og der er lagt mere isolering og nye plader på gulvet
Det går stærkt med de her første store ting!
Yibeee så er I sådan rigtig igang
Hvad er forskellen, udover materiale, på de to halvmure?
Den er flyttet cirka 20 cm og er uden hjørne.
Området til spisebord var før så lille, at vi havde et bord tidligere ejer havde savet smallere for det kunne være der. Nu kan vi have et helt almindeligt bord der
Edit: Nåh ja, de grimme vinhuller er også væk Ellers kunne jeg godt lide murstenene.
I eftermiddag blev Birk afleveret hos mine forældre, og vi fik samlet et par skabe… Vi ved også hvad resten af weekenden skal bruges på
Allerede ved første skab kunne jeg konstatere, at der her havde været nemmere for bare en måned siden Havde glemt at maven vokser så hurtigt allerede nu