Lind afføring trods RC Intestinal - hjælp

Tro mig, jeg har prøvet meget - INTET virker lige så godt som IAMS Hairball.

Jeg har i de perioder jeg har fodret med det ikke observeret afføringen lugtede værre. Jeg har altid fodret med det 100%.

Jeg opfatter det som billigt - fordi man ikke i en uendeligelig skal prøve sig frem med mere eller mindre heldig udfald med alt muligt andet.

Da Leise havde splatmave efter en Ronaxankur, forsøgte jeg også Iams Hairball Control, gav ham Zoolac og Diarsanyl (som han hadede). Men min lokale Dr Dyrs råd holdt stik: Efter 3-4 mdr med RC Intestinal som hovedernæring faldt maven til ro.
Det tog tid, og det var dyrlægens pointe: Med et grin sagde han, at det sværeste ved at få en kats mave i ro, det var ejerens (mangel på) tålmodighed.
Så det virkede for mig og for Leise, at holde ham på god skånekost i længere tid, end jeg havde ventet.

[quote=MiSi;277122]Da Leise havde splatmave efter en Ronaxankur, forsøgte jeg også Iams Hairball Control, gav ham Zoolac og Diarsanyl (som han hadede). Men min lokale Dr Dyrs råd holdt stik: Efter 3-4 mdr med RC Intestinal som hovedernæring faldt maven til ro.
Det tog tid, og det var dyrlægens pointe: Med et grin sagde han, at det sværeste ved at få en kats mave i ro, det var ejerens (mangel på) tålmodighed.
Så det virkede for mig og for Leise, at holde ham på god skånekost i længere tid, end jeg havde ventet.[/quote]

De har fået intestinal i over et år her hjemme. :slight_smile:
Og efter kun en måned på Iams er det allerede blevet bedre, så det fortsætter vi med indtil videre :ok:

Men jeg tror da helt sikkert også at det har noget med tålmodighed at gøre… men efter et år burde det have hjulpet.:slight_smile: