Litter Lifter

Jeg skal se hvad jeg kan gøre. Når jeg ved noget skal jeg nok sige til:pote:

Jeg havde misforstået en køber og troede hun skulle have to skovle, men hun har bestilt en, så jeg har 1 til dig, hvis du er interesseret. Send blot en adresse i en PB og jeg sender skovlen

Super, det gør jeg, tak! :smiley:

Har sendt dig en besked, Brita - tror jeg nok, er ikke en haj til dette her :smiley:
Jeg er MEGET interesseret i en skovl hvis du har flere?

Beklager, jeg har ikke haft held med at skaffe nogle. Havde fundet et sted, men de vil ikke sende til DK. Jeg lover, jeg nok skal sige til så snart der er skaffet nye LL skovle. Din PB er for øvrigt nået frem

Man kan også købe dem her…

Så tyder en del på, man snart kan købe Litter Lifters hos www.hittekat.dk. Prisen har jeg ikke endnu, men det bliver omkring 75 kr. Farverne på skovlene er jeg ikke herre over, men det vigtigste ER vel også man har èn skovl, for jeg ville godt nok være ked at IKKE at have en sådan, når der skal tømmes kattebakker. Hvis nogen er interesserede så send en PB, og jeg regner da med jeg har skovlene med til Ribe, så kan man spare porto

Sig lige til herinde når du har dem igen :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1252433]Sig lige til herinde når du har dem igen :)[/QUOTE]Det kan jeg forsikre dig for jeg nok skal:) De burde være på vej og jeg har købt mange

Det lyder godt. Jeg regner med, at jeg skal til Ribe, og jeg vil vældig gerne købe en litter lifter mere. :slight_smile:

Super :thumbup:
Jeg kommer til Ribe :slight_smile:

SÅ er der skovle i massevis. De har alle samme farve, nemlig mintgrøn. Men det er jo heldigvis ikke farven det kommer an på, men dens funktionalitet:)
Prisen bliver 80 r stykket og to for 150.
Jeg kan ikke sælge dem billigere da de er købt “udenbys”
De kan bestilles via denne tråd eller PB, og jeg sender gerne.Vil tro de koster 22 kr for en at sende og 33 for 2

Hvis nogen mangler en ny Litter Lifter, så skal I vide jeg tager en ordentlig stak med til Ribe. Der er også tid til at skaffe sig en kurer der kan tage den med fra Ribe.

Har I set, at Litter Lifter kan fås i 3 størrelser:? Purchase Direct - Litter-Lifter® Scoop Jeg synes, den originale, som kendes herhjemme, er en anelse stor at rejse med, så jeg synes, rejsestørrelsen ser interessant ud :wink: Jeg kan muligvis få taget nogle hjem via en veninde, hvis der er interesse for det:?

Vi er interesserede i at få en med :slight_smile:

Floppycats har lavet en anmeldelse af de forskellige Litter Lifters (engelsk). Der er også en video med en demonstration af de forskellige typer:

//youtu.be/eemEqYVafSw

Jeg er bestemt interesseret i en Travel-sized Litter Lifter til udstillings- og rejsebrug. :slight_smile:

Jeg tror Rune glæder sig til at få vores litter lifters i Ribe… Vi passer katte denne uge, og der er der en. I går endte han med at hente mig for at vise, hvor fantastisk den er :klapper:

Jeg kan ikke love, hvornår min veninde igen kan tage noget med hjem til mig, men jeg skal spørge hende, om hun vil tage et endnu uvist antal rejsestørrelse LLs med hjem :slight_smile:

De kommer bare, når de kommer, og hvis de kommer :slight_smile:

Så må vi se om Rune får den i fødselsdagsgave eller random gave med sløjfe på :høhø:

Camilla - jeg vil også gerne have en i rejsestørrelse :slight_smile: Pyt med ventetiden osv.