Litterlocker

[QUOTE=En forhenværende bruger;497719]Hvor er måtterne fra?

(Nu hvor Flemming ikke er hjemme, så skal jeg bare ha’ brugt en MASSE penge - måske skulle jeg købe et par katte mere :muhaha:)[/quote]

du kan være heldig at finde dem i maxizoo - de er fra en producent der vist nok hedder europet men det kan jeg lige tjekke når jeg kommer hjem…

jeg har aldrig set dem andre steder end maxizoo og de er vildt gode, for de kan gå i både vaske og tørretumbler uden at gå i stykker

jeg ser lige hvad jeg kan finde ud af når jeg kommer hjem

[quote=Battlestar;497721]du kan være heldig at finde dem i maxizoo - de er fra en producent der vist nok hedder europet men det kan jeg lige tjekke når jeg kommer hjem…

jeg har aldrig set dem andre steder end maxizoo og de er vildt gode, for de kan gå i både vaske og tørretumbler uden at gå i stykker

jeg ser lige hvad jeg kan finde ud af når jeg kommer hjem[/quote]

Øv, vi bor langt fra en Maxizoo :frowning: Er det stof eller gummi?

Og nu kom jeg til at bestille en litter locker mere, I sagde jo at man skal have mindst 2 -engel

Jeg vil anbefale dig ikke at købe nogen!

For man bliver så pokkers afhængig af det møg, der er alt for dyr i refills :venter:

Jeg synes det fungerer fint nok sammen med LitterLifteren - men fyld ikke for meget på skovlen af gangen.
Og ja, den er totalt lugtfri, når man bruger de originale refills. Jeg tømmer kun min et par gange om ugen.
Affaldsposer (dem med bind-let, eller hvad de nu hedder) har jeg forsøgt, og det var ingen succes. Det lugter faktisk fra dem, synes jeg, og de holder afsindigt meget dårligere. Hvorimod i de originale refills fylder jeg altid ekstra i (ved at ryste LitterLockeren - eller simpelthen lige tømme en kattebakke ekstra, inden der bindes knude på den), og de er aldrig gået i stykker.

[QUOTE=En forhenværende bruger;497719]Hvor er måtterne fra?

(Nu hvor Flemming ikke er hjemme, så skal jeg bare ha’ brugt en MASSE penge - måske skulle jeg købe et par katte mere :muhaha:)[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Ha Ha
Du skat jeg er kommet til at købe 6 Litterlocker og kasse måtter.
Men for at de virker optimal , så har jeg også været nød til at købe 1-2 måske 3 nye katte. Det kan du vel godt se det var m,est økonomisk for optimal brug af dem :stuck_out_tongue:

[quote=pivnu;497726]Jeg vil anbefale dig ikke at købe nogen!

For man bliver så pokkers afhængig af det møg, der er alt for dyr i refills :venter:

Jeg synes det fungerer fint nok sammen med LitterLifteren - men fyld ikke for meget på skovlen af gangen.
Og ja, den er totalt lugtfri, når man bruger de originale refills. Jeg tømmer kun min et par gange om ugen.
Affaldsposer (dem med bind-let, eller hvad de nu hedder) har jeg forsøgt, og det var ingen succes. Det lugter faktisk fra dem, synes jeg, og de holder afsindigt meget dårligere. Hvorimod i de originale refills fylder jeg altid ekstra i (ved at ryste LitterLockeren - eller simpelthen lige tømme en kattebakke ekstra, inden der bindes knude på den), og de er aldrig gået i stykker.[/quote]

Det er dem jeg bruger. Jeg synes det fungerer fint og der er ingen lugt.

MEN det er uden tvivl nemmere med refills. :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;497725]Øv, vi bor langt fra en Maxizoo :frowning: Er det stof eller gummi?

Og nu kom jeg til at bestille en litter locker mere, I sagde jo at man skal have mindst 2 -engel[/quote]

det er nemlig gummi - så det holder vildt godt på gruset… og bliver helt rent hver gang jeg vasker dem…

men jeg bor tæt på 2 maxizoo - jeg kører lige forbi og ser om de har dem for så kan jeg da købe et par stykker til dig hvis vi skulle være så heldige… de koster vist nok 99 eller 119 kr stk

[quote=Battlestar;497729]det er nemlig gummi - så det holder vildt godt på gruset… og bliver helt rent hver gang jeg vasker dem…

men jeg bor tæt på 2 maxizoo - jeg kører lige forbi og ser om de har dem for så kan jeg da købe et par stykker til dig hvis vi skulle være så heldige… de koster vist nok 99 eller 119 kr stk[/quote]

Vil du ikke måle ca. hvor store de er? Så skal jeg lige finde ud af, hvor mange jeg gerne vil have med, hvis det er :slight_smile:

det skal jeg nok - jeg mener de er 60 men jeg måler lige efter… for de bakker jeg har er 70 på den lange led

Sådan prismæssigt er refills dyre i længden har jeg lagt mærke til…

Men ind imellem har Bilka tilbud på en blespand eller 3 pk. refills for 100,-. Har flere gange overvejet det.

Er der nogen, der i stedet for Litterlocker har en blespand?

Jeg bestiller en større omgang fra zooplus på tirsdag, så hvis nogen i/omkring København skal have en Litterlocker (eller andet med), så sig bare til. :slight_smile:

Til Jane:

måtterne er 55*40