Lollands skræk

Ja, det er der nogle herinde som kalder Kalle for. :uha:
Og det er Kalle bestemt :høhø:

Jeg er ved at gøre hovedrent, men, men men…
Kalle løber ud i kattegården og kravler op på træstammerne USANDSELIGT :surrender1:
Og jeg er jo bange for at han skal falde ned :uha: så jeg henter ham og bærer ham ind og to minutter efter sidder han der igen :tihi:
Jeg er da nu overbevist om at hans ben er fuldstændigt rask igen:høhø:
Og hvis han ikke lige gør det, så laver han andre “sjove” ting, bl.a ser hvor meget toiletpapir der egentig er på sådan en rulle :høhø:
Hilsen Lisbeth

:wehuu:

Dejlige frække kalle, dejligt at se at han er fit for fight igen … :wehuu:

Han går til den. -LOL

Men hey, send du ham heller her hjem, så slipper du får sådan en bølle! :wink: :tihi:

TRO MIG…jeg vidste hvem hovedpersonen var da jeg så overskriften og dèt selvom jeg ikke vidste hvem trådstarter var på det tidspunkt.
Mske han også skulle hedde Krudtugle
Coon Danica’s Kalle Knaldperle Krudtugle…nej, det er for langt :stuck_out_tongue:

[QUOTE=kamikaze;587186]TRO MIG…jeg vidste hvem hovedpersonen var da jeg så overskriften og dèt selvom jeg ikke vidste hvem trådstarter var på det tidspunkt.
Mske han også skulle hedde Krudtugle
Coon Danica’s Kalle Knaldperle Krudtugle…nej, det er for langt :p[/QUOTE]

Hvordan ku’ du vide det :høhø:
Det er for sent at ændre navnet…se hvad posten kom med i dag :høhø:

Iiih…

Jeg troede jeg skulle have ham og afbetale med friskbagte ting og sager :tihi:

Det var nemt nok…geografien var der og det rigtige ord…SKRÆK.
Så det kunne KUN være Kalle-musen
Han er godt nok lækkersmækker og slemme

[QUOTE=Lykke86;587189]Iiih…

Jeg troede jeg skulle have ham og afbetale med friskbagte ting og sager :tihi:[/QUOTE]

:tihi:

Aslan siger ihvertfald at han er mere end velkommen , for de kunne lave nogle gode ulykker sammen :smiley:

:lol::lol::lol:

Go go gooo Kalle!!

Åh, han flytter da aldrig hjemmefra :tihi: han er da for sød :inlove:

Jeg er helt enig… :wehuu:

hihi sikke nogle søde billeder :inlove: Han er vidst en lille bølle ham Kalle :smiley:

Han er ved at være en stor dreng - synes han selv, og vil absolut ikke finde sig i at blive begrænset i sin eventyrlyst. Han er da bare en dejlig dreng!

Den skønne knægt bliver smukkere og smukkere for hver dag! Og endnu mere fræk og selvsikker! :wehuu:

De måtte havde smilet noget da de har set dine papir med det stamtavle navn…

Beholder du ham ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[QUOTE=hmm;587282]De måtte havde smilet noget da de har set dine papir med det stamtavle navn…

Beholder du ham ?[/QUOTE]

Ja, de har da nok trukket lidt på smilebåndet :tihi:
Jeg burde ikke beholde ham.

Åhr han er så uimodståeligt charmenrende!

[QUOTE=Coon Danica;587303]Ja, de har da nok trukket lidt på smilebåndet :tihi:
Jeg burde ikke beholde ham.[/QUOTE]

Burde er et skægt ord, så mon ikke det betyder at han bliver hjemme den dejlige knægt :slight_smile: