Los Gatos de la Casa de Eife

Hmm, hvor kom det spanske nu fra? :gruble: Nå, håber ikke det er alt forkert, det er 10 år siden jeg havde spansk :høhø:

Men her er i hvert fald lidt billeder af kattene fra i dag

Først et af May, som jeg ikke viser billeder nok af

Athea, der kan sidde så dekorativt som nogen

Så et af The Furball

Som næsten kan se så sød og blid ud, som han faktisk er

Han elsker i øvrigt bare at putte med Casper

May er meget glad for sin hylde øverst i stuens kradsetræ

Igår gik det lige op for mig at May bliver 7 i år… Som tiden dog flyver

Men krudt bagi har hun nu stadig, her fjoller hun med McCoy

Et mere af Athea

Hun er så småt begyndt at bule ud

Dejligt gensyn med dine lækre missekatte :hjerte:

De er skønne Eva :slight_smile: helt vidunderlige!!

Skønne alle sammen :iloveyou:

Camilla og Gitze - Mange tak for de søde ord om dem :slight_smile:

Pia - Tak :slight_smile:

Dejlige misser hele flokken:hjerte: - om end jeg altid har haft et blødt punkt for Athea. :slight_smile:

Og så er det nogle rigtig gode billeder. :ok: Mit foretrukne er det af Diego og Casper. Han ser bare så rar ud - Diego altså. :tihi:

Muuums Eva. De er skønne hver og én… Men her er da noget jeg har misset… Skal du allerede være bedstemor igen??? :smiley: :smiley: (så blir det jo LIVSFARLIGT at gå i billedetråden IGEN)

De er dejlige hver og en! Diego ligner altså også bare en stor krammebamse :slight_smile:

Muy linda :slight_smile:

De er så fine allesammen! Og jeg havde helt misset at Athea buler igen… Hvornår?

[QUOTE=FinnFrode;801960]Dejlige misser hele flokken:hjerte: - om end jeg altid har haft et blødt punkt for Athea. :slight_smile:

Og så er det nogle rigtig gode billeder. :ok: Mit foretrukne er det af Diego og Casper. Han ser bare så rar ud - Diego altså. :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Athea er også bare en fantastisk lille pige :hjerte:

Hehe, ja, den slags billeder kunne jeg tage mange af. Diego elsker at ligge sådan med Casper. Faktisk så meget at indimellem kommer Casper hjem og tror han skal spille playstation, der er Diego så af en anden mening, så han puffer til ham og går på ham, til Casper lægger sig ned, så de kan putte :tihi:

Mange tak :slight_smile: Hehe, ja… Jeg troede sgi heller ikke det skulle gå SÅ stærkt… Men tøsepigen valgte at tage 3 løbetider på 6 uger :rulleøjne: Og da hun jo havde været i TOPform hele vejen igennem både drægtighed og killingernes opvækst, så valgte jeg at lave et kuld mere på hende nu her :slight_smile:

Tak, det er han også :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;801965]Muy linda :slight_smile:

De er så fine allesammen! Og jeg havde helt misset at Athea buler igen… Hvornår?[/QUOTE]

Tak! Og d. 21. marts er hun “sat til” :slight_smile:

Lækre S/H billeder. :smiley:

Åhhhhh ham Diego, han er bare MUMS! :wehuu:

Smukke dejlige Diego…og jeg er slet ikke til MCO, men Diego…åhhh han er bare så blid og dejlig. (troede faktisk han havde fået nyt hjem, men så må det jo være “lillebror”…eller ?)
spændende med Athea, tillykke med drægtigheden

Wauw nogen lækre katte :slight_smile:

Sat til 21 Marts, det er da 14 dage for sent til at de bliver født på min fødselsdag. :høhø:

Smukke misser :slight_smile:

Lækre missere :slight_smile:

Er især vild med May, hun er virkelig en skønhed :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;802038]Lækre S/H billeder. :smiley:

Åhhhhh ham Diego, han er bare MUMS! :wehuu:[/QUOTE]

Tak, de sort/hvide er taget af en af Caspers kammerater, der lige var på besøg :slight_smile:

[QUOTE=haneben;802096]Smukke dejlige Diego…og jeg er slet ikke til MCO, men Diego…åhhh han er bare så blid og dejlig. (troede faktisk han havde fået nyt hjem, men så må det jo være “lillebror”…eller ?)
spændende med Athea, tillykke med drægtigheden[/QUOTE]

Nej nej, Diego bor her skam stadig. Det er lige præcis “lillebror”. Det nye hjem til Jako var jo nødvendigt, fordi Diego så sig sur på Jako efter det uheld, hvor de legede sammen og Diego så brækkede hoften… Jako bor nu hos min veninde Kirsten, der også udstiller ham. Her er han pot og pande med deres to huskatte - og Ivy (en af pigerne fra Atheas kuld) eeeeeeeeeeeeeelsker ham meget, meget højt :wink:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;802127]Sat til 21 Marts, det er da 14 dage for sent til at de bliver født på min fødselsdag. :høhø:

Smukke misser :)[/QUOTE]

Hehe, du blev født for tidligt så :stuck_out_tongue: Men du kan jo snakke med Mette Mejdahl om det, hun skal vist have killinger temmelig snart :wink:

[QUOTE=12345;802143]Lækre missere :slight_smile:

Er især vild med May, hun er virkelig en skønhed :-)[/QUOTE]

Mange tak… Ja, hende May er faldet ret heldigt - og sjovt - ud :høhø:

Eva jeg havde da helt overset du venter killinger… Stort tillykke med det, hvad bliver killingernes genotype så :lol:

:tihi: Det er jo et godt spørgsmål… Men kan fortælle at McCoy fra sidste kuld har en genotype på AABBCCDdI-mcmcoY :stuck_out_tongue:
Men fænotypisk er det mest sandsynlige ns 22 og n 22 :slight_smile:

[QUOTE=Eife;802245]:tihi: Det er jo et godt spørgsmål… Men kan fortælle at McCoy fra sidste kuld har en genotype på AABBCCDdI-mcmcoY :stuck_out_tongue:
Men fænotypisk er det mest sandsynlige ns 22 og n 22 :)[/QUOTE]

Puha det bliver staks være med mcmc men sådan som jeg forstod det så er mc Coy klassisk tabby :-)?