Lyst til at møde en aby?

Fortsat fra tråden “føler for kattenus på Amager”

Har du lyst til at møde en aby i hjemlige omgivelser?

På lørdag d. 29/5 kl 14.00 mødes vi nogle stykker hjemme hos mig til lidt kaffe og kage (øh … nogen, der bager? :tihi:).

Der lægges om til en gang hyggelig kattesnak - og der er mulighed for at hilse på husets firbenede beboere … nårh ja, måske også de tobenede :rock:

Jeg vil naturligvis gerne vide, hvem der deltager :slight_smile:

mig!

Mig…:slight_smile:

Mig :yatta:

Og jeg vil godt tage en kage med, hvis bare der er en som bor tættere på der vil købe lidt creme fraiche til den?

Det lyder rigtigt hyggeligt! :wehuu:og ville meget gerne men det er for mit vedkommende lige midt i eksamens tiden og så er der lidt langt til sjælland:(

Jeg regner også med at dukke op, og tager gerne en kage med :smiley:

[quote=KKH;379286]Mig :yatta:

Og jeg vil godt tage en kage med, hvis bare der er en som bor tættere på der vil købe lidt creme fraiche til den?[/quote]

Det vil jeg gerne.
Hvor meget???

Æææææv! Det ser ud til at det bliver regnvejr :frowning:

nå…på med regntøjet når der skal cykles - husk aviser i gangen til de våde sko vivi :slight_smile:

[quote=Gry Gressbakken;379315]Æææææv! Det ser ud til at det bliver regnvejr :frowning:

nå…på med regntøjet når der skal cykles - husk aviser i gangen til de våde sko vivi :)[/quote]

Årh det kan nå at skifte mange gange endnu!

jeg vil sende tanker fra Jylland - gid Amager var tættere på!

Jeg vil rigtig gerne møde dine aby’er, Vivi!! :wehuu:

Må jeg være en måske’er indtil videre? Jeg er nemlig ikke helt sikker på, hvordan resten af min lørdag er skruet sammen endnu :?

Hvis du bare tager den med her til Århus, så vil jeg gerne :smiley: :smiley: :smiley:

[quote=Mona Jensen;379310]Det vil jeg gerne.
Hvor meget???[/quote]

Det finder vi lige ud af, når Vivi ved hvor mange vi bliver.

[quote=Gry Gressbakken;379315]Æææææv! Det ser ud til at det bliver regnvejr :frowning:

nå…på med regntøjet når der skal cykles - husk aviser i gangen til de våde sko vivi :)[/quote]

Og det her gode vejr vi har haft skulle også først have stoppet i torsdags, men det hodlt da nogle dage endnu, så slet ikke sikker det bliver regnvejr :slight_smile:

[quote=Abaddon;379320]Årh det kan nå at skifte mange gange endnu!

jeg vil sende tanker fra Jylland - gid Amager var tættere på![/quote]

Ellers skulle jeg overtale manden til at gå de 2km ind til toget, og så kunne jeg nuppe bilen, og tage jer 2 med på vejen.

Så føler jeg mig heller ikke så anmassende ved at kræve soveplads. :tihi:

[quote=KKH;379338]Ellers skulle jeg overtale manden til at gå de 2km ind til toget, og så kunne jeg nuppe bilen, og tage jer 2 med på vejen.

Så føler jeg mig heller ikke så anmassende ved at kræve soveplads. :tihi:[/quote]

Sikke en udemærket ide :tihi:

ROAD TRIP :hjerte:

God idé med en bilfuld jyder :ok:

[quote=KKH;379338]Ellers skulle jeg overtale manden til at gå de 2km ind til toget, og så kunne jeg nuppe bilen, og tage jer 2 med på vejen.

Så føler jeg mig heller ikke så anmassende ved at kræve soveplads. :tihi:[/quote]

Hehe, ja det var da alletiders idé :smiley:

Ej, det kunne være hyggeligt med en tur over til sjælland!!

Jeg har også kun været i ‘stue’ med Kias smukke aby en gang, og det er klart for lidt!

Skal bare til billund også den weekende… Hmm, det er det der med at ville alt for meget…

Jeg vil hellere møde en Vivi :tihi:

Men vi er fuldt booket næste weekend med hobbyudstilling i studiekredsen lørdag og adfærdsseminar med NSR søndag, så det må blive en anden gang.

[quote=Jane;379463]Jeg vil hellere møde en Vivi :tihi:
[/quote]

:tihi: Det skal nok lade sig gøre en dag :slight_smile: