Lyst til at møde en aby?

Æv, jeg ville utrolig gerne komme og nusse Aby’er, men den lørdag er jeg desværre i Tønder til fødselsdag! Så det må blive en anden god gang :slight_smile:

Hav en dejlig dag :thumbup:

Jeg kommer også gerne. :slight_smile:

ih det ville jeg filme også gerne

Øv, hvor ville jeg gerne, men kan desværre ikke, da jeg skal til delegeret-møde i Diabetesforeningen. Ironisk nok holdes mødet på Sjælland - i Roskilde, så er der ovre.
Håber I får en hyggelig dag.

Det ville jeg bare rigtig gerne - men lørdag har vi kursus her i Jylland. Øv bøv… Abyer er fantastiske katte!

Håber I slår dørene op en anden god gang

[quote=Abaddon;379345]Sikke en udemærket ide :tihi:

ROAD TRIP :hjerte:[/quote]

Er det sikkert at i gerne vil med på lørdag?

Det kommer an på hvornår vi kører og hvad det koster? (Skal passe kat for en veninde, men kan jo bare gøres inden)
Kira kan ikke, jeg tror bare hun gerne ville, hvis hun kunne :slight_smile:

Kira kan ikke

Æv, jeg ville også rigtig gerne med, men kan ikke på lørdag.
Det er måske alligevel meget godt, jeg ikke kan, når du nu har killinger… :fløjte:

Jamen søde Mor Kia, hvis du kører, og har en ekstra plads i bilen, så ville jeg gerne med.

Det lyder som et træf hvor der ikke bliver for mange, og så kan jeg snildt klare det. Og så har jeg jo dig med som jeg kender, og jeg vil så drønende gerne se en aby og en Vivi.

Vi kunne vel finde ud af at jeg blev samlet op omkring lillebæltsbroen, så må manden bare futte mig dertil.

Så jeg er på, hvis nogen altså gider se på mig (jeg er ikke så køn, men jeg er faktisk ret flink for det meste)

[quote=alleos7;380274]
Så jeg er på, hvis nogen altså gider se på mig (jeg er ikke så køn, men jeg er faktisk ret flink for det meste)[/quote]

Du skal være hjertelig velkommen :slight_smile:

Skal vi starte en klub - eller måske et forum?

[quote=alleos7;380274]
Så jeg er på, hvis nogen altså gider se på mig (jeg er ikke så køn, men jeg er faktisk ret flink for det meste)[/quote]

En klub/forum for “de ikke-så-kønne engle”:?:englevinger: Ja, for vi vil da kun have “gudesmukke djævle” her:høhø: Men jeg kandiderer iaf ikke til nogle af de klubber, da jeg er gudesmuk engel -devilangel ironi kan forekomme

[quote=alleos7;380274]Jamen søde Mor Kia, hvis du kører, og har en ekstra plads i bilen, så ville jeg gerne med.

Det lyder som et træf hvor der ikke bliver for mange, og så kan jeg snildt klare det. Og så har jeg jo dig med som jeg kender, og jeg vil så drønende gerne se en aby og en Vivi.

Vi kunne vel finde ud af at jeg blev samlet op omkring lillebæltsbroen, så må manden bare futte mig dertil.

Så jeg er på, hvis nogen altså gider se på mig (jeg er ikke så køn, men jeg er faktisk ret flink for det meste)[/quote]

-LOL

Selvfølgelig vil jeg have dig med Dorte, det vil da blive super hyggeligt, vi er måske lidt hæse når vi kommer frem :høhø:

[quote=KKH;380339]-LOL

Selvfølgelig vil jeg have dig med Dorte, det vil da blive super hyggeligt, vi er måske lidt hæse når vi kommer frem :høhø:[/quote]

Naaarrrjjjjj - pjat med dig. I er da begge fuldstændigt diskrete og falder i et med tapetet :fløjte::fløjte:

Janemligja. :høhø::høhø:

Jeg skal ikke til jylland i morgen alligevel, så jeg vil rigtig gerne komme, hvis der er plads til en til :slight_smile:

Ja, naturligvis - du er meget velkommen :slight_smile:

Det glæder jeg mig til :thumbup:
Sender du en PB med din adresse?

Er der også plads til mig? :slight_smile:

Så kan jeg tage en rabarber kage med :savle: