Lyst til at møde en aby?

[quote=DK Thomani;382022]Er der også plads til mig? :slight_smile:

Så kan jeg tage en rabarber kage med :savle:[/quote]

Selvfølgelig er du også velkommen :slight_smile:
Specielt med rabarberkage :wink: :tihi:

Tak :yah:

Den var i hvert fald et hit sidst :tihi:

Kagen er i ovnen og huset begynder at dufte heeeelt vildt godt :savle:

Uhmmm.:thumbup:
Og her dufter der af blåbær muffins :savle:

Glæder mig til en god gang kattesnak :smiley:

Hm…det er ret last minute, men er der nogen der er i bil der eventuelt kan svinge forbi og hente mig med på vejen?

jeg ville gerne undgå min cykeltur med den her mave, hvis jeg kunne…

:pompom::pompom::pompom::pompom:

Rigtig god fornøjelse til jer alle - vi andre kan så bare håbe på en lille dokumentarfilm om eftermiddagen hos Vivi.

:kryds:

Jeg måtte desværre blive hjemme pga. migræne. :frowning:
Så jeg håber også på billeder! :slight_smile:

Jeg kom heller ikke med. :græde: :græde:
Jeg har influenza - og er helt og aldeles elendig…

Det var bare den LÆKRESTE rabarberkage EVER! Det kan du godt blive hyret til Annie!

Annie fik taget rigtig mange dejlige billeder, og vi fik overværet en lang romance mellem fie og friday, og vi sad ude i haven og nød solen og ynkede mille der absolut ikke var særlig kry med bodystocking på fnis

Tak for en super herlig dag med mange grin og masser af ny viden og input. Det var lærerigt, og SÅ hyggeligt! Også selvom man ikke kan stole på piger, fordi de aldrig siger sandheden ruller rundt af grin

Ja, tak for en hyggelig eftermiddag og aften - dejligt at få sat ansigt på endnu en kattegal :thumbup: Jeg håber, du gør alvor af det og kommer med på en udstilling en dag :slight_smile:

Ja, det var rigtig hyggeligt, jeg var ret ked af jeg skulle gå lidt over seks, da jeg skulle hjem til mine forældre.

Tak for en hyggelig eftermiddag :slight_smile:

Ps: Jeg er ved at tømme kameraet nu.

Jeg kan jo starte med at komme som tilskuer, så jeg kan se, hvordan det foregår. Jeg overvejer ihvertfald at få dem vaccineret alligevel, så der er styr på det og så er jeg jo også nødt til at møde min dobbeltgænger :tihi: