Må vi se jeres nyeste billeder af andet end kat:)

[QUOTE=Sannela;605890]Brogede jordbærplanter!!!:besvimer:
Med fare for at lyde som Tutten…Mig oss ha´!!! :juhu::juhu:[/QUOTE]

Jeg vil gerne sende lidt stiklinger til dig.
Og Tommy vil gerne gå ud i haven og kigge efter lidt andet sjovt brogetbladet og sende med…måske du har noget sjovt at bytte med i broget :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;605902]Jeg vil gerne sende lidt stiklinger til dig.
Og Tommy vil gerne gå ud i haven og kigge efter lidt andet sjovt brogetbladet og sende med…måske du har noget sjovt at bytte med i broget :D[/QUOTE]

Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, hvor sødt!! :love2::love2:

Jeg vil lige gå en tur efter weekenden og se om der er noget, som kunne være et hit.
Men det lader til, at I er meget længere fremme hvad det brogede angår end jeg er…men jeg tager lige et kik og så kan jeg checke med dig om der er noget du kan bruge, ikk??

[QUOTE=Sannela;605906]Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, hvor sødt!! :love2::love2:

Jeg vil lige gå en tur efter weekenden og se om der er noget, som kunne være et hit.
Men det lader til, at I er meget længere fremme hvad det brogede angår end jeg er…men jeg tager lige et kik og så kan jeg checke med dig om der er noget du kan bruge, ikk??[/QUOTE]

Det lyder spændende, og kan du ikke finde noget sender vi alligevel. Tommy talte noget om en broget hyld, broget skavlderkål ( den skal stå i en potte for ikke at brede sig, japansk bambus og måske noget andet hvis det har din interesse.

Jeg har broget skvalderkål…
Men broget Hyld lyder vældigt!!
Jeg tager på arbejde om lidt, men kikker på det efter weekenden…

[QUOTE=Sannela;606058]Jeg har broget skvalderkål…
Men broget Hyld lyder vældigt!!
Jeg tager på arbejde om lidt, men kikker på det efter weekenden…[/QUOTE]

Ja, det er meget sjovt med hylden.
Vi kigger på hvad andet her er i broget.
Rigtig god arbejdslyst.

Jeg var egentlig ude for at tage billeder af alle sneglene - meeen…
Blomster er nu ogå pæne :tihi:

Farmors 90 års fødselsdagsgave fra mig og mine tre brødre :slight_smile:

Fødselsdags gave fra kærestens forældre. Behøver jeg sige at jeg ELSKER den?
Amidale er nu foreviget i glas. Den er simpelthen bare SÅ flot! :inlove:

(Sorry det ringe billede - Skal have bedre billede af den!)

Vi var en tur i Jægerspris i dag for at spise is - Poulsens Is er bare de bedste :slight_smile:
Mens vi nød vores is, gik vi en tur i parken ved Jægerspris Slot.

SOS SOS - skal vist have købt nogle længere blomsterpinde inden der kommer tomater oppe under loftet…og trappestigen er stillet i position.

NB: Ja, jeg ved godt der har sneget sig en kat med på billedet…dog kun for at have et sammenligningsgrundlag til størrelsen på tomaterne :tihi:

Jeg var ude og tage billeder af Maria Amanda i dag, her er lidt af min gotiske brud :slight_smile:

Det var lidt af billederne :slight_smile:

Ja det er jo lidt katte. Håber det går. :slight_smile: Her er mine 2 nye figurer. - Er helt tosset med dem. :smiley:

Mit nye ugleur/halskæde :smiley:

[QUOTE=Rikke Lillevang;609555]Jeg var ude og tage billeder af Maria Amanda i dag, her er lidt af min gotiske brud :slight_smile:

Det var lidt af billederne :)[/QUOTE]
En flok super gode billeder af en smuk model :wink:
Jeg er viiiild med det, hvor hun breder sløret ud :ok:

Tusind tak Rikke :slight_smile:

Min søn til svømning :slight_smile:

Denne orkide’ står og blomstrer så flot nede i vores have lige nu :slight_smile:

Har jeg nævnt at jeg har en forkærlighed for belysninger? :rulleøjne: :tihi:

Oluf og Gertrud .:hjerte:

Sådan ser min havedam ud efter redningsaktion nøkkerose og salamandere.
Roden på nøkkerosen fyldte 1.30 m i diameter, men den kom op om end i flere stykker og transporteret til midlertidigt hjem i en stor sø hos rare mennesker.

Nu venter jeg på at få det nye folie hjem fra Jylland og så udestår et større arbejde med at grave, så dammen bliver større.
Sjov historie med det folie, men den får I en anden gang. :slight_smile: