Mad i 2021

Knuds ungarske gullaschsuppe, den sidste portion vi havde i fryseren :savle:

2 Synes om

Fandt et par entrecôte i fryseren, så det med nogle sød kartoffel friter og majskolber til, og en rest whisky sauce til Casper fra forleden dag :smil:

3 Synes om

Det er sådan en dag, hvor jeg vist bare skulle være blevet i sengen i morges, alt har drillet og humøret bare været træls og øv, så det blev til is, det var det, der krævede absolut minimum indsats :godnat:

2 Synes om

God og fornuftig beslutning med den menu, på sådan en dag :troste:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Menu blev pomfritter , bbq ben ( hjemmelavet) som skulle have været på menuen i morgen og nuggets
Da planer for dagen blev lavet om

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Unavngivet pasta ret.
Puttede en halv pose skruer i et fad med grønt og kyllingestrimler, hældte noget morney sauce og en half liter mælk over, en halv pose ost på toppen og så lige 45 min i oven. Det manglede noget mere peber men ellers ganske udemærket af en mix max ret.

3 Synes om

En rest lasagne fra fryseren

2 Synes om

Æggekage med stegt flæsk

Jeg læste lige æblekage med stegt flæsk og tænkte, at det lød lidt anderledes :sweat_smile:

1 Synes om

Men der er noget, der hedder æbleflæsk. Ikke at jeg kender det. Det lyder som en af de få retter, jeg måske ikke ville bryde mig noget videre om.

2 Synes om

Det smager hammergodt :yum:

3 Synes om

Æbleflæsk er godt, det kan du roligt prøve!

2 Synes om

Heldigvis følger der fælles aftensmad efter fælles træning hos min mor :ups:
Så mens min far knoklede videre i skoven lavede vi grillspyd med rådyr filet og mørbrad, hertil grillede kartofler, græskar og knoldselleri - og så en salat til med ramsløgsolie-dressing på :slight_smile:

… og fordi skovarbejdet trak ud, måtte vi sidde og få lidt tid til at gå med et glas rødvin inden maden :ups:
Det kan jo ske det skidt! Og det var lige det jeg trængte til oven på i dag, hvis jeg skal blive bare næsten menneskelig til arbejdet i morgen med tre hjemmebesøg :ups:

4 Synes om

Din mad lyder virkelig altid så lækkert og spændende og opfindsom, når du har vildt på din menu, er misundelig på din kreativitet med det :smil:

Og misundelig skal i den sammenhæng her, læses som meget positivt ord

1 Synes om

Casper var ikke hjemme, så det blev til en gang tortellini med valnødder og gorgonzola (Der var tilbud på Føtex’s topmærke, så flottede mig. Det er knagme noget bedre kvalitet end de billige mærker :hoho:), efter tilberedning så med et par håndfulde halverede cherrytomater og frisk basillikum smidt i. Hurtigt, nemt og lige i Evas smag :smil:

Æbleflæsk er sååååå godt :savle: Søde og syrlige æbler stegt til “mos” kommes ovenpå rugbrød og så med et stykke sprødt bacon ovenpå, muuuums!

4 Synes om

I dag stod den på manna grød

2 Synes om

Det har jeg ikke fået siden jeg var barn. Sidder og bliver helt nostalgisk :slightly_smiling_face:

1 Synes om

:wink: kan næsten regne ud det må du have lavet i nærmeste fremtid

1 Synes om

Chili Con Carne med hjemmelavede naanbrød.

1 Synes om