Mad i 2022

Rester fra i går, brød, tunmousse og salat.

3 Synes om

I går stod den på rester fra nytårsaften. I dag på biksemad af andre rester, så er vi også ved at have tømt ud af julens mad :tihi:

Kager og konfekt, kan vi dog smovse videre i, i hele januar, der fik vi lavet rigeligt :tihi:

4 Synes om

Vi skal have rester fra nytårsaften.
Så er vi også ved at have ryddet op i diverse rester :+1:t2:
I morgen står den på en gang dunser :slightly_smiling_face:

3 Synes om

I går blev den en lille stykke flæskesteg, der havde været planen en af dagene imellem jul og nytår, til rugbrød. Men med kartofler og sovs, og fik tømt rester af rødkål og asier
Men idag, ved jeg slet ikke, syndes jeg er helt tom for ideer, jo der er kylling stykker taget op, så lidt på vej er jeg da :huh:,

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Vi skal have hjemmebyggede burgere i aften :slightly_smiling_face:

4 Synes om

En god gammeldags hakkedreng med bløde løg :savle:

3 Synes om

Det har jeg haft lyst til længe, men mine pander virker ikke på mit nye induktionskomfur, så jeg har måttet vente, indtil jeg fik mine nye pander. Og de kommer i dag, så jeg tror bestemt min menu i aften, bliver en god gammeldags hakkedreng, med aspargeskartofler og broccoli :savle:

4 Synes om

Vi skal også have hakkebøf :tihi:

Med grønne bønner, gulerødder, bernaise og fritter.

5 Synes om

Med en god sovs til rest fra i går valgt Knud denne dags ment :savle:

5 Synes om

Mine nye pander kom så sent i går, at jeg besluttede mig for at vente til i dag med at hente dem. Så jeg fik en rejemad i går, men i dag bliver det endelig en hakkebøf :savle:

4 Synes om

I går stod den på stegt flæs i actifry, det var godt, første ting jeg har lavet i den der var godt, da det var færdig afprøve jeg lige 4 hotwings, det var også godt, havde truet med den skulle smiddes væk, men nu har jeg mod til mere

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

I går fik vi farserede porre, mums det var godt :savle:
I dag boller i karry, hvor resterne gemmes til showweekenden, så der er nem og godt mad på turen :savle:
Og i morgen er det rester af de farserede porre :savle:

4 Synes om

Næsten Hjemmelavet stjerne skud, skallerne købt hos bageren, :slightly_smiling_face: dem har jeg ikke turde selv prøve og lave

Med venlig hilsen beimis ejer

Skallerne :huh: :huh:

1 Synes om

Glemte at tage pulled pork op i lang nok tid i forvejen, så det røg i køleskabet og så blev det til æggemadder istedet for :smiley:

3 Synes om

Ovnkartofler (jeg kan jo nærmest spise kartofler hver eneste dag), og stegt på panden, laks, porre, bladselleri og hvidløg. Begge dele med lidt forskelligt krydderier.

2 Synes om

Mørbradbøf i fad med løse ris :savle: Der er lavet en god portion, så der er nem mad til weekenden, når vi er på show :savle:

2 Synes om

Ja muslingeskaller :slightly_smiling_face:, men er ikke de hedder andet , men nu bliver jeg helt i tvivl :huh:

Med venlig hilsen beimis ejer

Der er muslinger (typisk blåmuslinger) og så østers man ofte spiser :smiley:

Hvis det ikke var muslinger, så er skaller nogle fisk :smiley:

1 Synes om

Jeg har aldrig hørt om stjerneskud med skaller, kun på lyst brød​:sweat_smile: Men nu når de er købt ved bageren er det så ikke skaller af butterdej eller lign. lidt i stil med en tartelet? :slight_smile:

3 Synes om