Leverpostej madder
Med venlig hilsen
Leverpostej madder
Med venlig hilsen
Fryser oprydning på grill slanter, samt oprydning i kartofler i køleskab, og grønsager oprydning også, så på en måde blev det til stor buffet
Med venlig hilsen
Rester af pizza fra i går, og der er også til enten frokost eller aftensmad i morgen ![]()
I går tykstegsmedaljoner m. bacon, kogte kartofler og tomater til.
I dag koteletter i fad, en af de gode færdigretter fra nemlig, med (pulver)kartoffelmos til.
Hjemmelavet pizza, og fik lige lavet dej til 9 gang små pizza til fryseren.
Den ene pizza blev med rester fra taco både oksekød og kylling, og tex mex ost og taco sovs,
Med venlig hilsen
Vi spiser sent idag, vi skal have
købe lasagner, med salat og thousand island dressing.
Flæskesteg med kartofler og sovs, og det blev sky sauce, for lige nu drukner vi i tomater, så igen i dag blev der lavet tomat salat
Med venlig hilsen
I dag blev det til: hakkebøffer, en rest kogte kartofler, som blev varmet/stegt sprøde i gryde, og en gang færdigkøbte grønsager smidt i ovn. Mener der var gulerødder, rød peberfrugt, rødløg, squash og kapers. Sidstnævnte skulle jeg klart havde fjernet inden jeg tilberedte dem, for jeg kan ikke lide kapers og de smager faktisk ret kraftigt. Men ellers var det fin og rimelig let mad, det passede næsten selv sig.
I dag har den stået på subway til frokost, og frysepizza til aftensmad ![]()
I går stod den på carpaccio med laks, spaghetti carbonara og bananasplit
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist så meget, jeg fik med nød renset makeup af og børstet tænder, førend jeg gik omkuld ![]()
Onsdag en hakkebøf på grill, samt 2 pølser, 2 kylling stykker,marineret grøntsager, hold oprydning af rester. Da jeg vidste det ville blive sent der skulle spises, og der måtte ikke være rester, så rester af bøf der ikke blev stegt, kom i en gryde med krydderi, og den ene bøf der blev steg også smuldret ned i, det blev stegt med krydderi, såder blev til to gang pizza fyld.
Tordag hjemme først til 19:15 det blev taget grillkyllig med hjem, til de andre jeg tog en par rugbrøds madder. For heste trailer skulle pakkes der efter
Fredag ude og spise noget der havde været bestemt knap en år
Lørdag overskuede jeg ikke mad da jeg klom hjem bruger ude fra
I aftes kl 21 hjemmelavet pizza
I da grill kødet er i marinade , skal laves tomat salat der er så mange
Med venlig hilsen
Lasagne med en pose grøntsager i og tomat salat
Med venlig hilsen
Farserede porre med pomfritter, lavet i frituren (kun fritterne) og så smidt ned i sovsen (favorit-sovs)
Og der skal sovs til ![]()
Dansk bøf med bløde løg ![]()
Broccoliblanding med laks til ham og soja schnitzel til mig, og sikkert en klat smør som sovs.
Det er stadig manden, der laver mad, og det går helt fint.
Frikadeller, kartofler og persille sovs
Med venlig hilsen
Boller i karry med ris
Da det blev meget sent i går inden det blev aftensmad tid. Ja koletter var taget op. Men kun få kartofler i overskud fra dagen før. Så blev det den nemme løsning og det blev en stor pose broccoli blaning, og blomkåls blanding fra frost, samt persille sovs
Med venlig hilsen
Lækkert frisk fransbrød, med hvidløgsost og røget laks (i skiver), og en gang grøn salat til. Det hele færdigkøbt, nemt og lækkert. ![]()