Mad i 2022

Jeg havde idag overskud til at lave kødsovs med pasta

5 Synes om

Vi er midt i høst og Lars er kun hjemme for at få nogle få timer på øjet, så singlemad :slight_smile: Tunmousse med rejer, salat og flutes fra delikatessen i SPAR Bælum

3 Synes om

Det skulle være nemt aften mad. Hjemmelavet kartoffel salat, og på grillen majs, tomat, en kyllinglår og en pølse

Med venlig hilsen

2 Synes om

Helstegt kylling og kartofler på grillen med salat

4 Synes om

Jeg købte en ribben sandwich hos Brugsens slagter

2 Synes om

Vi prøver mambero og det virker ret genialt… Ugen har budt på nemt indkøb, lækre madpakker og varieret aftensmad.
Det var rart at den gav os en indkøbs seddel til alt vi skulle bruge til madpakker og aftensmad. Den skrev endda hvad det kostede med udbringning…

Idag var det rester fra moussaka, i morgen paneret kylling, pomfritter og melon salat…

2 Synes om

Den form for kylling kalder min svigerfar for piphans på dåse :rofl:

1 Synes om

Vi undlader så både dåsen og øllet :wink: :wink:

1 Synes om

I går grillet koletter, med kartoffel salat og majs kolbe, i dag en grill hakkebøf. Med pasta salat. Den måtte jeg gerne lave igen. Samt dagens tilbud til 10 kr fløde kartofler med rød peber, det er prøvet, det kan spises, men ikke noget jeg køber uden meget på tilbud

Med venlig hilsen

1 Synes om

Hjemmelavet kyllingenuggets, melonsalat, pomfritter og hjemmelavet dressing…
Virkelig lækkert
Og i morgen er det pasta med kapers og tomat

2 Synes om

Manden laver maden her i denne tid, og det går fint, med lidt hjælpe snak fra stuen.

Igår lørdag fik vi rugbrød med farserede porrer og soja schnitzler

I dag rugbrød og hhv. kødbøf og sojabøf med løg.

3 Synes om

I aftes revlsben på grill, selv lavet marinade og marineret dem, med pasta salat, tomat salat og rester af kartofler der lige fik en tur i ovnen, med krydderier, der var pludselig blevet mange rester kartofler
(Revlsben ved jeg ikke om det er den rigtige navn, men de ben med stor stykke kød på)

Med venlig hilsen

1 Synes om

Pizza i går
I dag indtil videre?? Men tilbehøret er tomat salat, tomater gik lige helt agurk
I morgen lammesteg den er i marinade den står og trækker

Med venlig hilsen

2 Synes om

I dag skal vi have hotdogs :hotdog: :hotdog:

1 Synes om

Hvor lyder det godt, :yum: det skal snart på menuen her igen

Med venlig hilsen

Jeg får besøg af en veninde, og vi skal have lakselasagne med masser af spinat, dertil hvidløgsflute - og Ben&Jerry’s jeg fandt på tilbud til dessert. :smiley:

3 Synes om

Høstmad :blush: det lyder hyggeligere end singlemad :smile:
Tapas fra dellien i SPAR :slightly_smiling_face:

5 Synes om

I dag dato fløde kartofter, jeg blev givet en havde købt for mange, samt en kolette og grill medister på grill og majs, tomater, løg og squash på grill. I onsdags blev det kylling stykker og pomfritter i ovn, da vi pludselig kom til og køre det sidste halm, så kunne det passe sige selv, og nemt og skrue op og ned for temperatur så det kunne passe ind i planer

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nakkekoteletter og pomfritter i baiernaise sovs.

Koteletterne er også til imorgen :smiley:

5 Synes om

Pandeskrammel lavet af alt diverse :smile:
Oksefars, løg, majs, ærter, rød peber, chilisauce, østerssauce, spidskommen, salt, peber og paprika.
Kogte nudler.
Røre røre rundt og det smager himmelsk :smile:

6 Synes om