Vi har lige bestilt en masse sushi, trænger sådan til lidt selvforkælelse pga tunge tanker.
Det bliver en bixemad af rester fra lammekøllen fra i går. Som bare var super, trods den var 10 timer i ovnen:thumbup:
Vi fik bøf stroganoff med kartoffelmos og broccolisalat - venligst lavet og serveret af min mor (det er luksus at de bor så tæt på at man bare kan suse hjem for at spise
)
Tilføjet bacon, champion og ekstra hvidløg.
Vi sidder og drikker vin og spiser hjemmebagt knækbrød…
Det blev lidt sen frokost, så derfor denne lette måde at kommer over den værste sult på.
Det smagte bare så godt
Vi har været ude og spise lækker mad…
Til forret fik vi tun på brød med æggeblomme
til hovedret fik jeg en steak med bagekartoffel, grøntsager, salat og pomfritter. Dertil hjemmelavet bearnaise
manden fik det samme bare en T-bone i stedet…
Dessert var der ingen af os der kunne spise, vi var såå mætte
Saltstænger
Skal såååååå meget på kur.
Krydderet frikadeller, med ris og tomatsovs:savle:
Det blev til et kyllingelår i ovnen, med en gang wokgrøntsager, med ingefær og koriander i, og så med lidt fuldkorns couscous til. Mums
Kalvelever med masser af bløde løg, brun sovs, kartofler og agurkesalat, mums, jeg elsker lever når jeg spiser det - desværre kan jeg smage det helt til næste morgen
Gyrosgryde med ris
Wok m. svinetern i sauce af grøn karry og grøntsager og kokosmælk m. Jasminris til
Biksemad
Dét er bare god mad, Lis!
Vi skal have en marineret svinemørbrad (marineret i lige dele kikkoman/olie/sirup), håndskårne ovnkartofler (rystet i en pose med olie, krydderier og kartoffelmospulver for ekstra sprødhed), ærter med bacon.
Og lidt flute
Vi skal have pasta med pølser a la Karlo …en god blanding af frisk pasta, pølser, bacon, fløde og spinat… det er lækkert - men nok ikke specielt sundt
Vi skal have æggekage i dag…
Linea og veninden har bestilt pasta og kødsovs
Hjemmelavet pizza
Menuen står op overraskelse. Jeg aner ikke hvad jeg skal have når nu jeg om 1 time lukker biksen