Maden i april

Roteret kylling med fritter :slight_smile:

Resten af moussakaen fra i går - og i dag skal vi huske rygeostsalaten til :wink:

Venligst
Dorthe

Peanutbutter-kylling m pasta uuuuuhm
Low Carb og rigtigt lækkert :thumbup:

Tunfiskefrikadeller med remouladesovs :slight_smile:

Det har været en lang og anstrengende dag for mig så vi tager en gang hotdog med det hele idag…
Hotdog brødet er bare udskiftet med rigtig grov flute.
Og så glæder jeg mig til vi finder grillen frem i morgen :smiley:

Kylling med flødeost inden i, og wrapped med bacon.
Tilbehør kan jeg ikke lige komme på.
Basmati ris måske

Koteletter og grønt

Helstegt Svinemørbrad,salat, grønne asparges og rösti med kryderurter og friskost.
Var lige lidt heldig og få fat i 4 ferske svinemørbrad, til 15 kr stykket.

Eftersom kollegiet gav pizza til frokost til os der deltog i arbejds lørdagen, står den på rugbrøds mader til mig og lasagne rester til Claus:-)

Macaroni og millionbøf.

Brasede kartofler og blandede grønsager med bearnaisesauce.

Det bliver til suppe af kartoffel, butternut græsker, løg, fenikkel og gulerod. Og så en masse krydderier.

Stegt røget medister, ris, paprika/tomatsauce, og en hel masse ærter, majs og rød peber :slight_smile:

Noget kylling-vis mig dit køleskab-agtigt Mike halløj med basmati ris

Den står på grill idag :slight_smile: 3 slags pølser, spareribs, hakkebøffer, flankesteak og vidst nok korteletter xD Kartoffelsalat og alm salat :smiley:

Et par dejlige bøffer, grillede auberginer med ost, hjemmelavde pommes frites og en pebersovs.
I går fik vi en skøn svamperisotto og derefter gammeldags æblekage til dessert, mums!

2 toast til mig og lidt opvarmet kartoffelmos med pandestegte skivede flæskesteg.
Vi har været til barnedåb idag og det var IKKE sult vi har følt specielt meget iaften.
Barnet kom til at hedde Erik

Spaghetti med kødsovs, godt med hvidløg i & fint snittet rå porre som tilbehør.

I brugsen kunne man tidligere på ugen købe pizza til 10 kr pr stk. Jeg købte 4.

Så aftensmaden i dag, til mand og søn, var købe pizza med masser af ekstra kød (røde pølser i skiver og skinketern) og ost på. Det var vist guf, så det ud til.

Til mig selv lavede jeg en pizzabund af kartoffelmos, med tomatsauce, løg og hvidløg, bladselleri, rød og gul peberfrugt, ristede tofu tern og hakkede macadamianødder. Det smagte også godt, men jeg vil nu hellere kalde det bagt kartoffelmos med pizzafyld, for der var ikke meget pizza smag i det,synes jeg :høhø:.

Camilla har opdaget en nyåbnet peruviansk restaurant på vejen herud og vil gerne prøve den… så vi er inviteret ud at spise :thumbup:

Igår da jeg var i Odense og Sejr fik at vide at jeg kom hjem gik han igang med at grill den lammekølle jeg havde marineret dagen før dertil lavede han pesto kartofler og tomat salat.Da han viste at jeg havde glædet mig til års første grill dag.
Jeg var godt nok ikke meget værd da jeg kom hjem men maden var gude spise :wink:

Idag skal vi have biksemad af resterne fra igår.