Mærkelige madvaner

Nåja apropos chips og ost…

Saltstænger og så de små firkantede oste 1x1 cm… er det den leende ko - det tror jeg… MUMS

is med popcorn er gylden - helt enig .- sødt og salt… meeeeeeen da jeg var gravid syntes jeg også der skulle syltede agurker ned i blandingen - masser af syltede agurker

da jeg boede hjemme hos familien som teenager - der snuppede jeg hundenes hundekiks (i ved de der søde små kødbeneformede nogen) og knækkede dem over min yoghurt sammen med nødder og caramelsovs… det var dejligt… :smiley:

idag er jeg perfid nok til at blande tun, bacon og den der smelteost man bruger til nachos-chips og bruge som kold pastasovs til mine kogte skruer

Birthe din blanding af tun, rosiner, banan og dild - den tager præmien i listen… det MÅ bare prøves… ingen tvivl der :D[/quote:3qkucy0l]

Du kan hermed glemme alt om at jeg skal spise hos dig, når der skal vaskes katte -what -what -what

Banan på pizza mums og en hel masse karry…
honning og en stærk ost…
Den med kanel på stuvet hvidkål, guffe mums

sukker på tomater er også godt…

menu chips og is mums

Nu er det ikke Stuvet Hvidkål, men Sønderjysk Hvidkål, som er noget helt andet…
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/vi … %C3%A5l%20
Her er en opskrift på kålen…

Stuvet hviskål skal spises som det er, allerhøjest med et stykke medister eller frikadeller til.

Muums -thumbs De hedder Cheese and fun :stuck_out_tongue:

Muums -thumbs De hedder Cheese and fun :P[/quote]

Det gør de nemlig GG http://www.denleendeko.dk/

Uhh men alt med ost er jo nærmest godt! -dans

Havde lige glemt at dette var mærkelig…min datter mindede mig om at hun og jeg jo spiser røget makrel på rugbrød med peberrodssalat…

Jeg spiser også ost på brød med peberrodssalat… :smiley:

Så er vi to -høhø Jeg bruger så ikke sukker, cacaoen gør det søde -thumbs

Nougat is overhældt med frisklavet kaffe… MUMS

is med popcorn er gylden - helt enig .- sødt og salt… meeeeeeen da jeg var gravid syntes jeg også der skulle syltede agurker ned i blandingen - masser af syltede agurker

da jeg boede hjemme hos familien som teenager - der snuppede jeg hundenes hundekiks (i ved de der søde små kødbeneformede nogen) og knækkede dem over min yoghurt sammen med nødder og caramelsovs… det var dejligt… :smiley:

idag er jeg perfid nok til at blande tun, bacon og den der smelteost man bruger til nachos-chips og bruge som kold pastasovs til mine kogte skruer

Birthe din blanding af tun, rosiner, banan og dild - den tager præmien i listen… det MÅ bare prøves… ingen tvivl der :D[/quote:3hoy9d8w]

Du kan hermed glemme alt om at jeg skal spise hos dig, når der skal vaskes katte -what -what -what[/quote:3hoy9d8w]

-xxrotflmao vi har pizzaria hvis det går heeeeeeeeeeelt galt… men tænk at du ikke engang tør blindteste lidt… Karen - hvor er dit mod? Du battler katte på daglig basis - overlever killingefødsler og kattekrige - og så er du bange for lidt særprægede smagsoplevelser…

karen da… det kan da ikke være rigtigt vel ?? -xxrotflmao

En rigtig sommermad…

1 skive toastbrød
Smør med mayonnaise
Et lag skivede tomater
Rå hakkede løg…
Lidt mere mayo
Ost…gerne en der smager af noget
Skivede kolde kartofler…
mere rå løg og afslut med en rå æggeblomme…og salt og peber

Kan kun spises med kniv og gaffel…

Den lyder ikke helt dårlig den mad. Må hellere få kniv og gaffel frem en gang i ferien.

Nu er der købt Bugles og Pikantost :stuck_out_tongue: Det skal prøves [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg har tilfældigvis lige denne klassiske engelske opskrift liggende, tænkte det var noget for jer

ELEPHANT STEW

1 elephant, medium size
2 rabbits (optional)
gravy

Cut elephant into bite size pieces and cover with gravy.
Cook over kerosene fire for about 4 weeks at 465 degrees F.
This elephant serves 3800 adults and 35 children.
If more are expected, 2 rabbits may be needed.
Do this only if absolute necessary, as most people do not like to find hare in their stew.

Ja det kan sgu kun komme fra dig -xxrotflmao

Jamen den prøvede jeg for nogle år siden mens vi boede i Egypten, så jeg kan oplyse dig om at den rent faktisk rækker til 4000 mennesker og det er uden hare… -sorry

Birthe når vi skal besøge jer tager jeg altså min egen madpakke med :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Noget andet der ikke er ulækkert med også lidt specielt er de små vanillie youghurter man kan købe med en spiseske fuld nutella i og smuldrede tuc kiks nam nam nam :slight_smile: :slight_smile:

Hvad med flute med hvidløgsost og banan… -forelsket

Eller en gang gorgonzola med rå løg og rå æggeblomme…hertil lidt frisk pære… -forelsket

den er jeg på - det smager såååååååååååååå godt :slight_smile: