Man har et standpunkt

Hvor er hun smuk :inlove: Tillykke med hende :slight_smile:

[QUOTE=Eva;1215657]Jeg kan godt forstå, at du ikke kunne stå for den lille charmetrold - hun er bare for lækker :hjerte:

Og Spotty har også tabt sit hjerte kan jeg forstå - gad vide, om han vil lære hende nogle gavtyvestreger ? :tihi:[/QUOTE]

Det kommer nok til at gå lige op … det er en lille bjergged jeg har fået og hun har allerede vist ham steder, han aldrig før har overvejet at besøge :doh:

Lidt flere billeder (ja, I kommer jo nok til at døje med mange billeder, det næste stykke tid :tihi:)

Fra i går aftes … jeg tror Bambina er mest fortørnet over, at LouLou har stjålet hendes liggeplads :venter:

En lidt betuttet LouLou …

‘‘Kuk -Kuk’’

Stort tillykke med den lille ny dejlighed.:hjerte: Hun er da også bare sådan én, der ikke kan blive siddende på internatet, når man først har set hende. :smiley:

Tjah, hun har måske et lidt bredt hoved af en huskat at være… Ligesom Snehvide :wink:

Hvor er hun bare lækker, men hun er jo også bicolour :wink:

… og hvor er jeg glad for at du har støttet Fuglebjerg internat, de har en stor plads i mit hjerte!

Stort tillykke med den lille smukke bandit! :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;1215714]Stort tillykke med den lille ny dejlighed.:hjerte: Hun er da også bare sådan én, der ikke kan blive siddende på internatet, når man først har set hende. :smiley:

[/QUOTE]

Nemlig … her er billedet de solgte hende på, hvem kan stå for det fjés ?? :inlove:

I mine øjne SKAL en huskat have lidt bredt, rundt hoved og være forholdsvis kortsnudet :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1215719]Hvor er hun bare lækker, men hun er jo også bicolour :wink:

… og hvor er jeg glad for at du har støttet Fuglebjerg internat, de har en stor plads i mit hjerte![/QUOTE]

De ku’ også godt huske dig :wink:
Det er nogle fantastisk søde mennesker, der huserer der, så jeg kan kun anbefale det internat :ok:

Hun er ufattelig lækker og charmerende, stort tillykke med hende.

Jeg kiggede lige på deres hjemmeside…nøj, hvor er der mange dejlige katte. :hjerte:

Søsteren er da også bare sød…og så var det liiiige jeg tænkte på noget :
hvis nu du tog hende også, så har du jo 3 katte…altså 2 x 3, men det er jo stadig 3…eller nowet. :rock:

Jeg er fuld af gode idéer. :ups:

Årh, en lækker bette trunte, du har fået dig :love:

Kan se det blir spændende, om Spotty har fået sig en Evil Overlord eller sin helt egen Minion :tihi:

Enig, sådan ser en huskat også ud i min verden. Nu har jeg ikke billeder af missemor på andet end “rigtige” billeder, men jeg har et par scannede af hendes killinger. (Missemor var “min” barndomskat, ude hos mine bedsteforældre.)

(Killing 1 og 3 mener jeg er fra to forskellige år)

ej nogle fantastiske billeder Eva. Det er også hvad jeg syntes er “rigtige” husmisser .

Enig, sådan ser en huskat også ud i min verden. […][/QUOTE]

Ikke i min. De “gråstrivrede” fra Nordsjælland var ikke specielt bredhovedede.
Her vores Alice på et billede fra 1963. :slight_smile:

Nordsjælland? Var det over i penge afdelingen eller ude ved os fattigrøve? :wink:

[QUOTE=FinnFrode;1216193]Ikke i min. De “gråstrivrede” fra Nordsjælland var ikke specielt bredhovedede.
Her vores Alice på et billede fra 1963. :slight_smile:

[/QUOTE]

Min far hentede vores første katte fra sin hjemegn oppe på Vejby-Helsinge-kanten - og det var fattige husmandskatte… :slight_smile:

Jow, jeg er jo fra Asserbo og vi har også altid været fattigrøvene på de kanter :tihi: Helsinge ligge lidt længere inde i landet men de er / var vist heller ikke lige de rigeste :slight_smile: Det er blevet bedre på vores kanter for københavnerne har fundet ud af at det kun er en time i bil så det betyder at de køber huser oppe ved os og pendler den så ind til arbejde og det betyder jo skattekroner i kassen, men vi kan bestemt ikke komme op på højde med champagne stænderne ovre øst på :wink:

Det kræver da, at man har så fleksibel arbejdstid, at man kan køre udenfor myldretiden :slight_smile:

Næh, rige var de i hvert fald ikke, da min far blev født i 1911 - og heller ikke da han hentede sine første katte deroppe omkring 1938. Ja, det er godt nok længe siden… :wink:
Men de to første hed Alex og Andrine, og de blev altid kaldt “kulsvier-katte”, fordi Gribskov var gammelt kulsvierområde. :slight_smile:

Ja en del af os indfødte har kulsviger baggrund :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1216226]Næh, rige var de i hvert fald ikke, da min far blev født i 1911 - og heller ikke da han hentede sine første katte deroppe omkring 1938. Ja, det er godt nok længe siden… :wink:
Men de to første hed Alex og Andrine, og de blev altid kaldt “kulsvier-katte”, fordi Gribskov var gammelt kulsvierområde. :)[/QUOTE]

Man kan sagtens bo i pengeafdelingen og være en fattigrøv, det er der mange, der gør, incl. mig :rock: