Mangler inspiration - Tøjindkøb

[QUOTE=birtheras;562929]Jeg vil forslå noget i denne stil og dertil et par smarte sko og sorte leggings

http://www.smartgirl.dk/toej/Blaagraa_Cream_kjole_116312_527[/QUOTE]

Tak Birthe, den synes jeg faktisk er rigtig sød …Og jeg har selv overvejet noget med leggins og pæne sko med hæle.
Leggins er nu osse behagelige hen på tiden, hvor maden skal fordøjes :slight_smile:

Jeg har lige købt denne top/kjole, som jeg overvejer kan bruges med leggins ( ellers er den for kort til mig ) men er den for mørk ifølge årstiden, og det skal jo være sorte leggins til, jeg tror lyse leggins vil se tåbelige ud - Hvis ikke det bliver en mulighed til en af konfirmationerne, så kan jeg sikkert finde andre lejligheder. :slight_smile:

Jeg synes det er SUPER, og bestemt en mulighed :-). Jeg har godt nok forsvoret at det er slut med tøj med elastik i taljen, det er ALT for let at lade vægten stige, når tøjet ikke strammer …Men lidt leggins skal der være plads til :slight_smile:

Den kunne faktisk godt bruges med et par beige leggings og så et par sko i samme farve som toppen. En perlehalskæde i lys eller et andet lyst smykke i halsudskæringen og så er den slet ikke så dårlig til årstiden :slight_smile:

Gå ind på denne side og kig under kjoler. Der er kun lidt over 2000 at vælge imellem - tror jeg kunne købe mig fattig derinde :høhø:

http://www.smartgirl.dk/toej

Mango har også mange smukke ting

[QUOTE=birtheras;562954]Gå ind på denne side og kig under kjoler. Der er kun lidt over 2000 at vælge imellem - tror jeg kunne købe mig fattig derinde :høhø:

http://www.smartgirl.dk/toej

Mango har også mange smukke ting[/QUOTE]

Hold da op, der er godt nok mange …Så nu bruger jeg lige et par timer på at finkæmme siden. Jeg var lige et kort øjeblik inde for at kikke, lige umiddelbart var de fleste helt uden ærmer, og det vil jeg godt undgå, da jeg har tillagt mig lidt ‘vinger’ ( mormor arme :slight_smile: ). Og da jeg ikke har flyvercertifikat, så har jeg ikke rigtig noget at bruge vinger til :slight_smile:

Beige leggins ! …Hmmm måske ikke så dårlig, især ikke hvis skoene er pæne og i samme farve som toppen. Nå, så må jeg osse ud for at kikke efter sko, for den farve ejer jeg ikke hverken sko eller støvler i :slight_smile:

må jeg evt foreslå marks n spencers - de sender også til dk. og udvalget er stort.
nu er du jo nede i en fin lille størrelse- men til andre har det også den fordel at deres basis varer ( ligesom vi kender det fra hm) er helt oppe i 48 S

og for den sags skyld hm på nettet- for en butik er larmende og proppet og man kan ikke finde det man skal bruge

[QUOTE=kira v;562970]må jeg evt foreslå marks n spencers - de sender også til dk. og udvalget er stort.
nu er du jo nede i en fin lille størrelse- men til andre har det også den fordel at deres basis varer ( ligesom vi kender det fra hm) er helt oppe i 48 S[/QUOTE]

Jeg har gevaldig lyst til at handle hos marks n spencers, men jeg kan ikke finde ud af deres størrelser :-/

[QUOTE=Alice;562860]S’følgelig må du spørge, jeg svarer gerne :slight_smile:

Som du ved så er jeg jo ikke tyve år længere ( er i den grimme ende af fyrrene ) så klart der ikke er det samme ‘elastik’ i huden. Og ja 35 kilo er meget på 11 måneder, men alligevel er min hud fulgt pænt med …De første måneder efter jeg startede mit ‘projekt’ fik jeg ‘kalkunkinder og hals’ efterhåneden er mit ansigt pænt strammet op ( med hjælp fra noget godt opstrammende creme ) Jeg har da lidt ‘pludder’ på maven og indelår, og det er ikke sikkert det forsvinder helt. Enten må jeg se det som en sidegevinst, eller osse må jeg have pungen op af lommen, og få det fjernet …Mit ‘pludder’ er ikke nær nok til at det offentlige vil klare det for mig. For at få fjernet overskyende skind, skal man have mindst 2 cm hud som hænger ud over trussekanten, og det er jeg slet ikke i nærheden af. Foreløblig vil jeg give tid, og se om jeg ikke kan stramme huden op ved hjælp af creme - Og så spiser jeg kalvelever en gang om ugen. Lever skulle have en opstrammende virkning :-)[/QUOTE]

:rock::rock::rock:

Hvor dejligt for dig, jeg vil så langt hellere have lidt overskydende hud end at være 35 kg + for meget :ok::ok:

Det bliver jo helt fantastisk for dig at gå ud og købe tøj nu - og hvor er der mange gode sager her i tråden allerede…

:inlove::inlove:

Der er da et meget fint skema, hvor tøj- og skostørrelser “oversættes” til alverdens størrelser?

Hvis du bruger en dansk str 38, skal du regne med en engelsk str 12. Deres størrelser er hverken store eller små. De er faktisk lige tilpas - til gengæld er priserne små :slight_smile:

Den her synes jeg er dødflot - det er elegant, selv om det er lange bukser :ok:

Ann R - Wow, ja! Den er rigtig flot og nice…

Ann R - Wow, ja! Den er rigtig flot og nice…

Bare en skam at de ikke lige viser hvad det er hun har på til, og hvordan den ser ud på, bare den… :slight_smile:

Det gode ved M and S er at når du en gang har fundet din størrelse så er det din størrelse. Deres størrelser variere ikke alt efter hvad det er. En 12 er en 12 og ikke som her måske en 8-10-12 eller måske endda en 14

[QUOTE=Eife;563207]Ann R - Wow, ja! Den er rigtig flot og nice…

Bare en skam at de ikke lige viser hvad det er hun har på til, og hvordan den ser ud på, bare den… :)[/QUOTE]
Kig på billederne ude til venstre. Nederst er den vist forfra og bagfra - uden noget tilbehør. Det er nu også meget fint at se, hvordan det kan se ud med sko, taske, smykker, tørklæde osv.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget “bling” du tænker på. Men …

Ann R - Ja, dem har jeg set. Synes bare de ikke viser den ret godt… Og det jeg beklagede mig over var jo også at de ikke skrev hvad der var på til :smiley: For det ser rigtig fedt ud…

Nååårh :lys-ide: - altså et link til tilbehøret? Ja, det kunne være fint :slight_smile:

Ann R - Ja, det ser nemlig rigtig sejt ud :slight_smile: