Marianne har passeret de 1000 indlæg (Nu med afstemning)

Hjælp med at finde et godt tilnavn til Marianne.

På sin profil skriver hun:

Tjaaaaa… MEGET MEGET svært spørgsmål!!! Tænke, tænke, tænke!!! Nåååå ja… KATTE… Og hestene selvfølgelig! Og træning… Og sol, behagelig varme og at rejse… Jeg ELSKER at opleve kulturer og ikke mindst livet som rejsende… Og ehhh… Tour de France - ikke som deltager, men så absolut som sofadeltager - haha! Og maaange andre ting;)

Hmm… Jeg elsker kattene og hestene - men solgte min skønne Kasmir for snart et år siden. Jeg savner dog hestene i hverdagen, så der går nok ikke lang tid inden jeg igen er involveret på én eller anden måde. Jeg er ikke bange for at få skidt under neglene - men jeg er by pige…

Jeg har boet flere steder i Danmark og Sverige og desuden i Grækenland, Spanien og Frankrig. De sidste 3 steder i forbindelse med mit tidligere guide job. Mine favorit rejsemål er Grækenland og Thailand. Maden, kulturen og selvfølgelig vejr og natur er helt fantastiske begge steder.

Jeg bruger tid på at træne fitness og holdtimer med dans af alle slags - det er nok meget godt for jeg har en ALT for sød tand. Jeg vil gerne være frivillig på fx Århus Dyreværn. Jeg vil bare frygte at komme hjem med både hunde og katte til den store guldmedalje, for de skal bare kigge på mig ÉN gang, så er jeg solgt! Mine egne katte er også internatkatte.

Som person er jeg meget rolig, jeg behøver orden omkring mig men nullermændene er ofte gode kæledyr for kattene.

Ehmmm… Ved ikke lige hvad jeg mere skal skrive - men måske er der nok her, til at I/vi kan komme på ét eller andet sjovt - og sikke da det kan lyde som en dating annonce - haha :slight_smile:

Måske nogeet med globetroter… bypige… hest og misser naturligvis :slight_smile:

Jeg tænker omsorgsfuld, når jeg tænker Marianne :slight_smile:

Og så er hun lidt af en dansemus! :danser:

Verdensvant dansemus med hjerte for internatskatte og hybelkaniner

(HA! Det er bare SÅ sjældent at jeg kan bidrage med noget i de her tråde… er normalt totalt fantasiforladt :smiley: )

Aktiv globetrotter med hjerte for dyr i nød

Haha, hvor er I sjove - har sådan GLÆDET mig til det blev MIN tur til at få navn… Jeg ELSKER nemlig altid jeres ordspil…:thumbup: MER MER MER… Mianne vil ha meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer’ :tihi:

Jeg er faktisk ret vild med Ann K’s forslag :slight_smile:

Hmm…

Nej min hjerne står HELT stille lige nu. Jeg grubler videre…

Gymnastisk globetrotter med godt hjerte for gadekattene.

Ehmmmm hvad er hybelkaniner?? :ups:

Nullermænd på norsk. Det er vist Thelma, der har bragt udtrykket til os… :slight_smile:

Hihi - hybelkaniner er nuldermænd på norsk…

Der er en fantastisk hjemmeside for hybel kanin opdræt et eller andet sted - jeg skal se om jeg kan finde den. Ellers er der med garanti en af de andre der kan huske den :slight_smile:

Den er FANTASTISK :slight_smile: Hov, Finn kom mig i forkøbet:tihi:

Forresten hedder nuldermænd “dammråttor” på svensk - som (HVIS de skal nævnes) nok er mere relevant for mine 5 år i Sverige :slight_smile:

Og Finn - TAK for dit søde forslag når jeg nu sidder her og er ved at dø af spænding :slight_smile:

Jeg har også et lille forslag:
Omrejsende kulturnaut med hjerte for mis og Hattifnattar.

Her er hjemmesiden for vores elskede hybelkanin opdræt :slight_smile:

http://hybelkroken.webs.com/

Dansemus med højtgående humør og lavtgående katte :neje:

Syntes den der med, katten der kun har taget fødder på, er noget af det sjovest :høhø:

[QUOTE=Sannela;773710]Dansemus med højtgående humør og lavtgående katte :neje:

Syntes den der med, katten der kun har taget fødder på, er noget af det sjovest :høhø:[/QUOTE]

Men det er bare ikke Mariannes kat, men Margrethes :wink:

:lol::lol::lol::lol:
Så er jeg på vej iseng…

Hjertevarm globetrotter med katte og hybelkaniner

Danseglad, rejselysten kvinde med katte og opdræt af hybelkaniner

Rejseglad katteejer med interesse for sofacykling og hybelkaniner

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg var rystet over mig selv…indtil jeg så, at Margrethe også havde en tilnavn-tråd…så forstår jeg da bedre :høhø:

Bramfri kattegal dansemus