Markering af redigeret indlæg, der ikke er redigeret

Nu oplevede jeg også dette. Nedenstående indlæg var markeret som redigeret, da jeg havde gemt det. Altså inden jeg overhovedet havde haft mulighed for at redigere noget. Derefter var jeg inde for at tilføje noget, så nu står der redigeret 2 gange. Men det var umiddelbart bagefter, og der plejer at være en frist, før den begynder at markere som redigeret. Man kan godt nå at rette et par slåfejl og den slags.

Måske skulle jeg lige tilføje et @RuneS her. Det er jo absolut ikke noget, der haster, men det lader til, at der er nogle småting, der pludselig ikke helt fungerer.

Hvis systemet selv ændrer noget, som fx med det med at fjerne indlæg der er citeret, så kommer de til at stå som værende redigeret. Man skulle kunne se hvad der er redigeret ved at trykke på blyanten :slight_smile:

Ja, du har ret, det er det, der er sket. Jeg har citeret indlægget - og så har systemet besluttet, at det må jeg ikke? :uha: Er det, fordi det er det indlæg, der står lige før svaret? Eller hvad er forklaringen? Nogle gange kan det her system godt udfordre ens tålmodighed en anelse :slight_smile:

Og nu kan jeg godt se, jeg ikke skulle have lavet en separat tråd til spørgsmålet alligevel. Det hænger tilsyneladende ret meget sammen med den anden tråd om citater, der forsvinder.

1 Synes om