Når jeg trykker svar på et indlæg, mangler teksten jeg svarere på

Underligt, for jeg har da rigtig mange gange citeret hele indlæg, helt uden problemer.

Og nu fik jeg så lov igen, så som sagt nogen gange må jeg, andre gange må jeg ikke. Det må da være en fejl? @RuneS

Jeg er oftest på fra mobilen og der kan det være meget svært/uoverskueligt at sidde og slette noget af det som man vil citere, så derfor vælger jeg tit bare at citere det hele.

Jeg er grundlæggende kun på fra min stationær computer, og jeg vælger ofte hele teksten fordi det ofte giver mest mening. Jeg køre med windows 10.

det virker aldrig her med mindre jeg disabler min peerblock og reloader KG helt…så plejer det at virke …
og det gjorde det så oss

Jeg har så ikke været ude for det, men har lagt mærke til flere gange, at indlæg er markeret som redigerede, selv om de ikke er det (mine egne) :gruble:

Jeg har ikke selv været ude for manglende citat, eller at redigering er markeret, uden at der er redigeret. Ift. den sidste vil det måske være hensigtmæssigt at åbne en ny tråd om emnet i stedet for. Det er ikke sikkert, andre opdager, det bliver diskuteret i en tråd, der handler om noget andet. Plus at konkrete eksempler nok vil være en god idé.

Hvad jeg egentlig vil sige - jeg ved ikke noget om teknikken, og jeg håber, I alle er opmærksomme på, at Rune skal have lov at have lidt barselsorlov lige nu :wink:

Han styrer det selvfølgelig selv - jeg vil bare opfordre til tålmodighed, hvis der ikke kommer svar lige omgående :slight_smile:

3 Synes om

Helt enig. Grundlæggende forventer jeg ikke at ting her inde bliver lavet fra dag til dag, vi er jo et lille forum med få kræfter bag som sørger for det hele. :slight_smile:

2 Synes om

Nu ser det ud til at have rettet sig (i hvert fald for mig) :slight_smile:

Tester lige

Sjovt. Min siger at citatet er fjernet, men det er det umiddelbart ikke.

Nope - og der, hvor citatet er blevet fjernet, er det sket i “publiceringsfasen” - altså der, hvor teksten går fra grå til sort.

Prøver også lige

1 Synes om

Jeg tester også lige :slightly_smiling_face:

Jeg har også lige oplevet, at teksten jeg svarede på forsvandt, da jeg trykkede send. Det er sket flere gange efterhånden- er det kun mig, der oplever det problem?

Nej det oplever jeg tit.

Når jeg citerer noget, så sker det også. Men hvis jeg ændrer i det jeg citerer, så sker det ikke. Jeg laver bare er ekstra mellemrum et sted…

2 Synes om

Det er nemlig rigtigt … hvis man citerer en hel tekst, forsvinder det citerede når man trykker på svar, så lav en lille ændring … det er nok f.eks. bare at undlade en smiley :ok:

1 Synes om

Jeg forstår ikke rigtigt, hvornår skal jeg lave en ændring?

Når du trykker på svar og derefter på taleboblen og så skriver din egen tekst. Så laver du en lille ændring i det som du citerer.