Sidst, jeg var i Sverige købte jeg en pakke skært hjortekød. Efter en lille snak med Chatty om den og nogle andre ting, jeg havde i huset, som jeg tænkte ville passe, fik jeg en opskrift på en alt-i-én gryderet jeg fik testet her til aften.
Jeg skulle egentlig have haft noget andet, men jeg fandt en stor pakke spareribs i Netto til 35 kroner. Og eftersom der ikke er meget plads i fryseren, kan den ligeså godt blive spist i dag. Resterne kan nok godt pakkes i et hjørne eller to
Hej Maja - og velkommen tilbage - selv om omstændighederne ikke er så gode. Jeg flytter lige dine indlæg over i den kategori, der hedder sygdom. Der passer de bedre, og der er måske også flere, der vil se dem.
var ved æ slawter i går efter et slag på godt et par kg…det endte med et på kun 1400 gram…se, nu havde jeg regnet med at dele det i to, lave rullepølse af den ene ½del og rullesteg af den anden…fik det saltet og lagt på køl i går og har tænkt siden…men det ender nok med to små …
Jeg lavede en stor portion sydhavskylling i går, så jeg har nem mad i fryseren til de dage hvor jeg ikke orker at lave mad.
Fordi jeg har fødselsdag på mandag, kommer familien til eftermiddagskaffe/chokolade i dag, med hjemmebagte boller, kanelstang og flødeskumslagkage. Så afftensmad bliver der nok ikke noget af i dag
Jeg spiste brunch med min datter tidligere i dag, så aftensmad blev en rugbrød med min hjemmelavede leverpostej. I morgen skal jeg have helstegt rødspætte med nye udenlandske kartofler og persillesovs. Lykke er at have en søn der er lystfisker