Marts tanker 2021

14 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Gunnar og genetikken

Jungledyret Hugo er hermed omdøbt til Røvdyret Hugo :argh:

5 Synes om

Oda er allerede i løbetid igen, det er kun 14 dage siden sidst :argh: Tøsen er kun 9 mdr, så det er altså for tidlig med killinger :argh:

1 Synes om

I januar købte jeg mig en bluetooth højtaler, som bare ikke ville samarbejde med Google podcast, da jeg opdagede glæden ved podcasts :frowning: På arbejde besluttede ledelsen så at vi i år, skulle have en lille påskegave, sørme om ikke det var en bluetooth højtaler, jeg tog hjem og fandt ud af, hvilken af de to der havde bedst lyd, det havde den nye, så den “gamle” røg med på kontoret :slight_smile: Hertil aften har jeg så opdaget at ikke nok med lyden er bedre, jeg kan også høre podcasts når jeg er i bad og telefonens lyd ikke kan blive høj nok :yatta:

6 Synes om

Nåede lige at se årets første sommer fugl, inden beimis ville klappe den :smirk_cat:

Nåede lige og fange beimis inen sommer fuglen fik den store velkommen klap, det blev jeg ikke populær på, ved beimis, ryggen er imod mig med afstand nu

Ja ved godt det er kattens natur, men kunne ikke lade beimis fange den, for nej beimis ikke sulten, har mad til rådighed, sommerfugle smager ikke godt

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Lige nøjagtig i den situation det, er jeg 100% på Beimis side! :smile: Her hjemme får de meget lov til at nakke en sommerfugl, hvis den forvilder sig indenfor.

3 Synes om

Vi har snackbuske både så vi kan se på sommerfugle og kattene kan få snacks :ups:

5 Synes om

Jeg tænkte nok jeg blev nedstemt :joy: nu var det uden for.
Men jo har fundet en ekstra godbid, nu når beimis ikke fik lov set at fange maden i dag. Vil dine godt spise dem, her bliver den spist med host ,og knas :persevere: og nogle gange hostes halvt op igen,eller helt

@Lykke :klappe: sådan som du kan skive det, :rofl:

Nøj :rofl: jeg har for halvanden år siden, set en have, som havde sommerfugle buske som hæk, det var noget der står højt på min ønskeseddel til min have engang, (man skal så kunne leve med en hæk der ikke er klippet midt sommer) glæder mig så meget nu, til den dag jeg skal på på planteskole og have blandet farver snackbuske til så mange meter hæk :joy:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Godt det er påskeferie lige om lidt, jeg var kun 10 minutter fra at høre vækkeuret i dag, i modsætning til de sædvanlige trekvarter :uha:

1 Synes om

Jo jeg glæder mig til at komme ind på kontoret i dag, og til st spise påskefrokost med 4 andre kollegaer :slight_smile:
Også selvom det er vagt i kontaktcenteret og jeg starter med telefonvagten :s:

… men hvor gad jeg altså godt lige sove bare lige en halv time længere … ! :ups:

2 Synes om

Vi nåede lige nøjagtigt at få martskillinger :slight_smile: Ved 3-tiden imorges startede Key West dette års kuld. Der er foreløbigt kommet 3, og alt ser vel ud. Jeg tror jeg kan mærke endnu en, men nu må vi se, jeg har ikke pillet så meget.
VH
Susanne - nu atter med killinger i huset :hjerte:

17 Synes om

Bedst som man tror der er ro på, og beslutter sig for at komme det nyvaskede betræk på en topmadras (det er vildt besværligt at stå med alene) :crazy_face: Så skal jeg da lige love for, verdens bedste stykke legetøj er opdaget… :flushed: Men jeg køber simpelthen ikke en topmadras til dem NÅ!

10 Synes om

Tillykke. :hugs: Vi glæder os til billeder. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Har de sidste 4 år lavet/trillet påskeæg af marcipan, også har jeg lavet men fyld, to år med to slags fyld

Godt nok noget grat værk, har slet ikke håndelag for det
Men hygger mig med det, og syndes det er sjov/spændende om jeg kan få det lavet, og processen med hvordan råvarer vil arbejde med mig, om jeg får en resultat ud af det, som er nogenlunde, og er der bare en lille forbedring til sidste år

Når jeg står med det glemmer, jeg næsten alt.

Men I år af flere grunde bliver det ikke, havde sagt, det er lige meget til mig selv.
Men kan nu godt mærke, det ikke er det er alligevel. sidste dag inden påske skal det sidste overtrækkes, pyntes, spændende om det lykkes
Er noget gal på mig selv nu, for kan nu mærke hvor meget godt det plejer og give mig

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

ahhh så MISundelig på killinger.

Glæder mig til at følge de søde uldklumper!

Damer gå nu i løb så jeg også kan få killinger i huset… Altså!!

1 Synes om

Jeg er kun lidt misundelig :tihi: Håber/forventer vi får killinger sidst i maj først i juni.
Er alle 3 parringer lykkedes, ja så bliver det 3 kuld, men nok også fornuftig at få årets kuld inden vi står i flytterod og ikke mindst fordi de 3 tøser skal omplaceres bag efter

1 Synes om

Jeg har et højtråbende tøs du kan låne, det er kun 14 dage siden hun afsluttede sidste løb :tihi:

hvis hun kan “smitte” mine så er det ligefør jeg er med på den :wink:

1 Synes om

Glæder mig til i morgen :slightly_smiling_face: Lille frokost med min datter, mor og den ene søster og svoger.
Har lavet tunmousse og lige nu er det tarteletfyld. Der er ingen der lider i stilhed… det dufter jo daaaaarjligt :smile: og de har fået smagsprøver :wink:

8 Synes om

Fedterøv :never:

3 Synes om