Marts tanker 2021

Man kan tilgengæld tænke at forfatteren af denne artikel ikke er god til at læse… skibet kaldes Ever Given hele vejen gennem artiklen, trods blandt andet dette billede i artiklen…

3 Synes om

Det hedder Ever Given:

2 Synes om

Fantastisk, for så henviser jeg da bare til den første BBC artikel jeg læste, der hele vejen igennem kalder skibet Ever Green :klappe:

2 Synes om

Så er det i nat urene stilles 1 time frem - havde håbet det var blevet afskaffet, men desværre.
:never:

3 Synes om

Gisle er allerede gået over til sommertid. Så jeg glæder mig til i morgen først at blive vækket kl. 5 og ikke kl. 4 :wink:

7 Synes om

Tak for forslaget :slight_smile: Det er bare stadig noget dyrt. Vi plejer at give 80 + den 10. gratis.

1 Synes om

Gulvsteder er håbløse :see_no_evil:

Alle vil gerne sælge os gulv, ingen har det på lager, så man kan se det :dokdok:

4 Synes om

Når man har vendt og drejet sig så mange gang, man har opgivet at sove, er det alligevel dejligt der ligger en og sover som klister op af mig

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Ved ikke om det er sådan alle steder, men jeg endte faktisk med gulv fra XL, da de havde alle deres gulv klar til fremvisning på sådan nogle “firkanter” i et stort stativ.
Dem kunne man så tage ned og prøve at se det som gulv. Og de havde også mindre stykker man kunne låne med hjem :slight_smile:
Det var tydeligvis et system, som de selv havde lavet - for det var blandet mellem alle producenter :slight_smile: alt fra pergo til klinker :slight_smile:

4 Synes om

Lyder da meget smart at man kan se det i små firkanter, så kan man ds fornemme det. Det kan man ikke i en kasse eller et blad.

Var der så nogle du faldt for?

Vi har sorte/ mørke klinker i hele huset. Vi bor til leje, så har ikke selv valgt.

Men hvis vi skulle vælge kan vi begge godt lide trægulve.

1 Synes om

Godt at det blev nye madrasser før projekt tøjskab! Jeg er ikke helt sikker på, at det var lykkedes mig, at komme ud af sengen til omgang to med skabet, hvis jeg stadig havde de gamle madrasser, i hvert fald ikke uden det gjorde mere ondt i ryggen :s:
Heldigvis er det “bare” skuffer og hylder der mangler nu :smiley:

2 Synes om

Ja jeg endte med et pergo gulv derfra :slight_smile: jeg havde god tid, så da jeg havde besluttet mig, ventede jeg lige lidt med at bestille … 2 uger senere havde selv samme butik gulvet på tilbud og så bestilte jeg til hele huset :slight_smile:
(Var i gang med renovering af alt indvendigt, så hele huset skulle have nyt gulv :slight_smile: )

2 Synes om

Det er også et flot gulv. Det er ikke så tit man ser gulvtæpper længere. Det andet er også nemmere at holde og gøre rent. Især med dyr. :grinning:

Nok for langt at køre, men der hvor @HolmeInc købte fra i Tilst (Århus) havde de et fint showroom med masser af eksempler. Også så man kunne prøve at gå på det etc. :slight_smile:

Nå så gik fasan jagten ind her :roll_eyes: det er vist uden for kalender tider :face_with_raised_eyebrow:, må heller tjekke det, selv om det ikke hjælper når jeg går ud med de argumenter og bruger

Med venlig hilsen beimis ejer

Det hjalp ikke at fortælle beimis at man ikke må jage fasaner nu, stakkels fugle.
Ikke jeg vil påstå at en fasan ikke er klog, men hvorfor flytter de dem ikke mere end en par meter når en kat jager dem

1 Synes om

Tak, vi må prøve at se, om vi skulle være så heldig at Bauhaus eller Silvan har det samme, for den nærmest XL er i Frederikshavn. Der er også det ‘problem’ at vi ikke vil have trælook, og det virker til mest at være det, de fleste steder har :sweat_smile:

Vi er mega pressede, for håndværkerne går pludseligt i gang i uge 15. Havde ikke troet, der var vildt lang ventetid på gulv :confused:

1 Synes om

de har også et showroom i ålleren - men ved jo ikke hvordan det ser ud Gulvlageret showrooms i hele landet - kom og kig

1 Synes om

Hvad vil I så have?

Bare nysgerrig, kan jo være jeg kender et sted - jeg støder så tit på ting jeg går og husker på :wink:

De har også gulve og fliser sat op i firkanter, så de kan ses og røres

Det er noget stenlook, vi går efter. Fliser uden det er fliser :sweat_smile:

1 Synes om