Marts tanker 2021

Tak, så håber vi, de har det rigtige :kryds:

1 Synes om

Skabet er klar til indflytning, men Jeppe er helt klar på at vi skal have putte nusse tid, så der er lagt rent sengetøj på, jeg har taget et bad og er kravlet i yndlings nattøjet, så han kan få sin vilje :hjerte:

5 Synes om

Hvis det billede er fra i nat … har du overvejet at sove på en madras? :flushed:

2 Synes om

Min bil er stadig i udu, så jeg har lige været i Næstved for at hente min eks’s bil (han har firmabil i hverdagene) og tænkte, jeg lige kunne svinge forbi Rema1000 på vejen hjem. Da jeg holder på deres p-plads og er på vej ud af bilen (hvilket er besværligt, for man sidder højt i den bil og jeg har korte ben og er meget tæt på rattet :klappe: ), kommer jeg i tanker om at der jo ikke ligger nogle mundbind i denne bil … så måtte køre hjem med uforrettet sag :ahhhhhhh:
#coronatræthed

4 Synes om

Tak @Skattekat :laughing: jeg viste der var noget galt :joy:

Ja det er fra I nat, :pensive: det er fordi når det går helt skidt med og sove, opgiver for det bliver være af at prøve mere at sove, åh svært af forklare undskyld

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Vi har et par af disse hængende på træerne langs vejen:
billede
hvilket har fået vores relativt nytilflyttede naboer overbevist om at Manse hedder Xing… :smirk_cat: :hoho:

EDIT: Manse er nu gået i dialog med sin numerolog om, hvorvidt navneskift til ManXing vil være et klogt move… :thinking:

10 Synes om

Jesus, min ryg er ikke glad for mig her til aften. Først en god lang ridetur, og så hjem og igang med at rengøre fliser og terrase i en 4 timer… Av av av…

2 Synes om

Men fliserne blev flotte!

1 Synes om

Tak :smil: Det pyntede gevaldigt på det hele, må man sige. Nu skal der bare lidt sand ned mellem fliserne, så bliver det rigtig godt :smil: Så jeg siger mange tak for lån til dig og din far :thumbup:

2 Synes om

Morgenens drama: Kolbjørn fangede en spurvehøg :astonished: Han rendte rundt med den i munden, og jeg troede faktisk den var død, men det var den så langtfra, blot temmelig chokeret. Jeg satte den ud i forhaven, og der brugte den ca. tre kvarter til at sunde sig over oplevelsen før den fløj væk da jeg ville ud for at se nærmere på den. Jeg tror ikke han fik skadet den, og i hvert fald mistede den ingen fjer. Men jeg kan så ikke lade være med at tænke om den måske var syg, fx af fugleinfluenza, for vi bor i et område hvor der har været udbrud :slightly_frowning_face:, og hvilken rask rovfugl med respekt for sig selv lader sig fange i en katteindhegning?

11 Synes om

Vildt nok! Men du kan da godt have ret i, at det er lidt underligt, at den sådan kan overrumples.

3 Synes om

:yikes:

2 Synes om

Jeg har haft kig på denne kanin i ugevis og nu er der endelig nogen der har reserveret den … Pyha, det var tæt på! :surrender:
https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kanin/fuglebjerg-internat/21da-0045

6 Synes om

Det er garanteret dig selv der har reserveret lille langøre :flojte:

2 Synes om

Min lånebil er en stationcar og min egen bil står jo øverst i indkørslen, så det er med tungen lige i munden, når jeg skal bakke lånebilen ind … :stuck_out_tongue_winking_eye:
Se bare her … og så siger man kvinder ikke kan parkere :rock:

17 Synes om

14 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Gunnar og genetikken

Jungledyret Hugo er hermed omdøbt til Røvdyret Hugo :argh:

5 Synes om

Oda er allerede i løbetid igen, det er kun 14 dage siden sidst :argh: Tøsen er kun 9 mdr, så det er altså for tidlig med killinger :argh:

1 Synes om

I januar købte jeg mig en bluetooth højtaler, som bare ikke ville samarbejde med Google podcast, da jeg opdagede glæden ved podcasts :frowning: På arbejde besluttede ledelsen så at vi i år, skulle have en lille påskegave, sørme om ikke det var en bluetooth højtaler, jeg tog hjem og fandt ud af, hvilken af de to der havde bedst lyd, det havde den nye, så den “gamle” røg med på kontoret :slight_smile: Hertil aften har jeg så opdaget at ikke nok med lyden er bedre, jeg kan også høre podcasts når jeg er i bad og telefonens lyd ikke kan blive høj nok :yatta:

6 Synes om

Nåede lige at se årets første sommer fugl, inden beimis ville klappe den :smirk_cat:

Nåede lige og fange beimis inen sommer fuglen fik den store velkommen klap, det blev jeg ikke populær på, ved beimis, ryggen er imod mig med afstand nu

Ja ved godt det er kattens natur, men kunne ikke lade beimis fange den, for nej beimis ikke sulten, har mad til rådighed, sommerfugle smager ikke godt

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om