Marts tanker 2021

Ja det er helt rigtig , der må tænkes kreative :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det er umuligt ikke at være en svært tilfreds moster efter et besøg af min storesøster og min nevø og niece :tihi: Niecen blev sendt hjem med hæklenåle og garn, hun brugte det meste af tiden på, at øve sig i at hækle, og nevøen kom og fortalte at han havde set Hobitten og var i gang med at se Ringenes Herre og egentlig gerne ville låne den første Harry Potter bog :hjerte:

8 Synes om

En af fordelene ved at det er koldt, og Alvin er blevet lidt af en puttegøj, er at han nærmest ligger inde i mig. :lovelove: Og så snakker han jo en del, foruden alle de gange han råber. :rolleyes2: Men snakkedelen er hyggeligt, især når man er hjemme 24/7, og der kan gå dagevis mellem jeg taler med nogen.

8 Synes om

Mig og far…sagde Sofie…uhhh hvor jeg elsker dem :heart:

18 Synes om

Perfekt billeder til en fotoramme… Nøj den sidste viser så meget kærlighed

4 Synes om

Ja, helt perfekt til fotorammen…hvis du vidste hvor Ronni forguder den pige…og hun sin far :heart: :heart:

4 Synes om

At de to hører sammen kan man da se :heart_eyes:

Er det blevet bedre med hensyn til at han kan have hende på besøg ? :kryds:

4 Synes om

Ja, det kan man bestemt se :heart:
Det er meget op og ned alt efter moderens humør…lige nu går det…lad os krydse og bede til at det fortsætter …for de to her…Sofie og Ronni…de er bare pot og pande :heart: :heart:i

5 Synes om

Øhjjj hvor jeg håber beimis vil sove formiddags lur i dag :godnat: :zzz:
Ole luk øje har svigtet for anden nat i træk sovet max 20 min vågen 40 min igen igen.
indtil kl 4 i nat men 4:28 var der en der blev bekymret for mig, og vågnede mig, da en havde meeggeett brug snak og nus så jeg opgav og stod op nu har vi så kigget på solopgang og lyttet til fugle kvider og snakket om det siden hvor er beimis så dygtig til at passe på mig :smile_cat:

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Så har du gjort dit job godt :grin: :+1:

5 Synes om

Jeps, for knægten fortalte faktisk også at han var ved at se Mandalorian :smiley:

6 Synes om

Den der formiddags lur den smuttede
Det blev en dag der skete noget hele dagen, først nu jeg har fået mig sat.
Beimis fik til gengæld taget en middagslur kombineret eftermiddags lur, i en lun solstråle,
Nu er jeg så overtræt jeg slet ikke er træt, men færdig
Så godt beimis har lagt sig på mig,så jeg ikke kan lave noget :ok:

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Undskyld til Island, hvis der kom nye rystelser idag! Jeg bed tænderne sammen og tog livtag med favoritskoven idag. Der er et forrygende mountain bike spor i Bjerre Skov, og vi landpadder må gerne låne det. Jeg er der aldrig i weekenden, hvor der er mange mountainbikere - det er trods alt deres spor. På hverdage er der ikke så stor risiko for at være i vejen som “skovens langsomste dyr” :slight_smile: Så idag slæbte jeg mig op og ned og havde en skøn tur - jeg fik endda løbet (læs: luntet!!) for første gang i mega lang tid. Heraf risikoen for udslag på Richterskalaen i Island :wink: Det var fantastisk, og efter frokost tvang jeg Claus til at smække cyklen bag på bilen, og så tog vi sammen en tur i en anden, mere rimelig skov i nærheden. Jeg tænker ikke jeg kan gå imorgen, men det dør man nok ikke af. Til gengæld har jeg spist pasta med god samvittighed til aften :slem:

12 Synes om

Nogle der ser Ole lukøje i aften, så send ham til mig, tredje nat I træk uden kan sove ,
Eller rettere sagt kl ca fire var jeg faldet i søvn vågnede kl halv fem. For beimis snorkede, :zzz: så højt jeg vågnede ved det, ville så lige bare lige flytte mis 5 millimeter, så det stoppede.
Det forstod beimis så som nu var det næsten morgen (solen var på vej op langt væk) og beimis havde ud sovet , så vi skulle se på fugle nu. :duck: :swan: :bird: :eagle: :deer:
Burde takke beimis for alle de dyr jeg fik og se, det havde jeg jo ikke gjort hvis jeg havde sovet

Nu kan jeg grine af det det kunne jeg ikke i formiddags,
Men for at holde mig selv i gang gik jeg en tur omkring middags tid det hjalp lidt

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Sidder lige og afstemmer med banken og får øje på tallet for kommende betalinger i denne måned. Scary stuff :yikes:

image

8 Synes om

Jeg overvejer stadig om jeg tør bruge Solo i avl :sunglasses:

10 Synes om

Nu bliver PestNord og jeg alvorlige uvenner … de har afleveret min pakke på posthuset i Mogenstrup … 25 kilometer fra hvor jeg bor! :doh:
Mit posthus ligger i Menstrup … 2 kilometer herfra :rolleyes2:

1 Synes om

Jeg har 10 års jubilæum på KG idag :blush: Det er helt åndssvagt som tiden bare render i godt selskab :+1:t2:

18 Synes om

Begge dele starter da med M og ender på Strup

1 Synes om

Ja, så meget må man da gi’ dem :rock:

1 Synes om