Marts tanker 2021

I munden er ment som så langt ned, som Rune synes, han kunne stikke den. Så pillen blev ikke bare lagt i hans mund.

Men det jeg mener er at den skal HELT ned i hullet i halsen :slight_smile: Sådan at der ingen chance er for ar tungen kan værfe den ud igen

1 Synes om

Det er også det, han forsøger på :wink: Vi ved godt, den skal rigtigt langt ned.

Lille (snart kæmpe) Flintstone, du behøver altså ikke hjælpe os med at male… Og at du løber med en pensel gør dig ikke mere elsket… Godt det var en meget lille pensel, men i morgen risikere du at blive lukket væk, bare for at du ikke skal vaskes

(sidst gang en hjalp fandt vi fodspor rundt, nuttet men…)

3 Synes om

Jeg er heller ikke i tvivl om at I forsøger, og det nemmere ville være lige at kunne komme forbi og demonstrere, men forsøger nok bare at sige at Rune på ingen måde skal være bange for at stikke den FOR langt ned i halsen/svælget på ham :slight_smile:

Da Alba fik fjernet sine tænder (over to omgange), havde jeg held med at knuse antibiotikaen og blande den, sammen med flydende smertestillende, i en lille smule sovs fra vådfoder. Så kom hun med på badeværelset (væk fra de andre katte), og den halve spiseske sovs blev indtaget under overvågning.

Jeg gav hurtigt totalt op på tvang - hun blev helt panisk og tilmed aggressiv (hun er ellers altid noget så blid overfor mig).

Men det kræver selvfølgelig at medicinen må knuses, ikke smager alt for grimt og at katten i det hele taget gider vådfoder.

35 posts were merged into an existing topic: Marts 21 - sygdom

Det lykkedes med at blande pillen i en lille smule vand og sprøjte det ind… Satser på det er går, når pillen gerne måtte åbnes og blandes i noget.

Vores goto er knuste piller (når man må) og så blande i flydende godbid. De andre står i kø, Otto nægter :dokdok:

4 Synes om

Når katten flytter hovedet, netop som man presser stemplet i bund på sprøjten med smertestillende … :argh:

Og så var det oven i købet Chili, som i modsætning til Asani godt kan lide det. Så det var bare et uheld. Nu håber jeg bare, at hun er ved at have det bedre efter tandudtrækning i torsdags. Bedre smertemæssigt, mener jeg.

3 Synes om

Åh ja sådan er katte vel, lige den halve sekundt hun ikke måtte rører sig, men godt timer af Chili.

Var det kun en tand der kom ud
Med venlig hilsen beimis ejer

Ja, det var bare en enkelt. Forhåbentlig bliver det ved det. Hun har altid indtil nu haft fine tænder.

1 Synes om

Så havde jeg lige glædet mig til tømmerne kom og tog mål til ny hoveddør i dag… Nu er der foreløbig udskudt til morgen. :roll_eyes:

1 Synes om

Når man to gange har været ved slagteren og begge gange fået noget mystisk kød med hjem, så er det ved at være træls :confused:

1 Synes om

mysterie gryde …?

Har du været ude at løbe igen @anon65863588 ?

3 Synes om

Nej, men jeg burde :wink: Jeg har tværtimod været i byen idag og spise andre menneskers gode mad! Så imorgen må jeg nok hellere slæbe mig lidt ud igen. På forhånd undskyld til Island og andre nationer :slem:
VH
Susanne

4 Synes om

Ih altså hvor ER det spændende. Jeg kan følge fragtskibet min bil bliver transporteret i og i dette øjeblik er skibet ved at runde Skagen :jubiii: :blush:

13 Synes om

har lige tjekket min årsopgørelse for 2020 :jubiii: Den er ikke så ringe enda :jubiii:
Knerk skal dog af med 1800 i ekstra skat

3 Synes om

Nætterne er bare trælse for tiden… Birk hostede for en halv time siden, og jeg ligger vågen nu :sleeping:

1 Synes om

Nu fik jeg også med møje og besvær sat mit kørsel ind igen.
Det er altså mere end træls, når man møgsommeligt har siddet i løbet af året og tilpasset kørselsfradraget, så det hele tiden stemte - og så er alt bare slettet. :confused:

Men … efter Skat traf beslutningen om at f*cke med alles kørselsfradrag ved at slette det, uanset om de selv havde styr på det inden - så har det da resulteret i at jeg skal have en slat tilbage i skat i år.
Det kommer til at dække bilens forårsservice og klargøring til syn :slight_smile:

4 Synes om