Marts tanker 2021

Normalt vågner jeg mellem 04.00-05.00 om morgenen også når jeg går i seng ved 22 tiden, så det må have været en tiltrængt “lur” jeg har fået, når jeg først er vågnet lidt over 7 :uha: Men så er der da noget godt ved, at jeg har taget en fridag for at få bilen til det store service :slight_smile:

1 Synes om

Sådan en pillegiver skal jeg også bruge på Hannah. Og så skal hun pakkes ind i et håndklæde også… :woman_shrugging:

Jo tak! Det var lige rigeligt spændende! Da vi boede i lejlighed, var det også altid Silas der eksperimenterede med at gnave sig igennem kattenettet på altanen og han har også en enkelt gang balanceret rundt på gelænderet - på ydersiden af nettet :blegne:
Så han har evner til at give lidt ekstra “krydderi” til tilværelsen som katteejer :grin:

7 Synes om

Han fik al den ros og alle de kram jeg overhovedet kunne få til at være på hans krop :smiling_face_with_three_hearts: :hjertehop:

6 Synes om

Kom lige til og se det her hus :smil:
Enten er det med vilje, eller også har den lille kat bare ikke ville flytte sig, da fotografen var der :slem::grin: det er billed 11 og 13 hvis jeg ellers kan tælle rigtig.

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Man kan godt se at der er blevet åbnet for muligheden for at se ens skat nu… Av en kø… Og jeg vil bare ligge tjekke nogle tal omkring pension

Den slags krydderier jeg ikke vild med smagen af. :grin:

2 Synes om

Åh hvor jeg kender det og føler med dig. Af samme grund kommer Emina aldrig til at kunne få medicin dagligt, for det ville være et overgreb på hende og mig. Kort tids medicinforløb kan gå, men ikke som en hverdagsting.

2 Synes om

Jeg har baggårdskatte :dokdok:
I går aftes da jeg kom fra job, ville jeg spise en lille rest biks inden jeg gik til ro.
Jeg havde fodret til natten med vådt og tørt, men alligevel måtte jeg stå op for at få min mad for mig selv.
Jeg endte med at give op og stille mine rester på tallerknen ved deres mad.
Til morgen, da jeg skulle fodre… Står kattemaden næsten urørt, mens min tallerken nærmest er slikket så ren den kan stilles på plads igen :joy:

Natmaden var Applaws og Gourmet Gold, så det burde kunne smage godt i en missemund :roll_eyes:

10 Synes om

Hvordan kan det her lade sig gøre?

Der tikker en sms ind på telefonen. Det er telefonsvareren - der er en besked. Det undrer mig, for jeg har siddet ved siden af telefonen i lang tid, og den har ikke ringet. Men der er ganske rigtigt en besked - fra dyrlægen. Da jeg bagefter tjekker opkaldslisten, er der ingen opkald.

Kan jeg være kommet til at blokere hendes nummer? Ikke hovednummeret, i hvert fald, for en anden dyrlæge ringede i går og kom fint igennem. Måske et mobilnummer. Men vil et blokeret nummer blive stillet videre til telefonsvareren? Meget mystisk.

Prøv på borger.dk i stedet for

Det har jeg også prøvet nogle gange. Jeg bilder mig selv ind at der kortvarigt er et problem med telefon eller telefonnettet, så opkaldet ikke kan gå i gennem, men med det samme viderestilles til telefonsvareren.
Om det overhovedet er i nærheden af hvad der egentlig sker, aner jeg ikke … men det giver mening i mit hoved. :laughing:

1 Synes om

Det har jeg også prøvet flere gange.

1 Synes om

:slightly_smiling_face::+1:t2:

9 Synes om

Det har jeg sommetider været ude for, når telefon ligger en sted hvor der ikke rigtig er forbindelse.

Så er det i stedet for meddelelse med ingen forbindelse, røget på telefon svare

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ooooog nu virker det ikke at give Otto piller med pilletangen, han spytter dem ud :doh:

Jeg virkeligt tabt med, hvad vi så kan gøre :confused:

1 Synes om

Lad ham slippe. Jeg tror aldrig vi har bøvlet med at putte antibiotika i munden på en kat, der lige har fået fjernet tænder. Lidt smertestillende den første dag eller to, og så har “naturen ordnet resten” - de vokser jo sammen igen i munden i en rasende fart. Lad det være - der sker næppe noget ved det :slight_smile: Giv ham et kys på næsen fra sin gamle mor, det gør lige så meget gavn :wink:
VH
Susanne

8 Synes om

Nu er det jo fredag aften, men ellers kan dyrlægen give en sprøjte med antibiotika.
Mener det hedder convenia.
Det har vi fået til flere af vores katte, da nogle af dem ikke er håndterbare.

1 Synes om

Jeg tror ideen med antibiotikaen mere er, at han har betændelse i munden, end der er pga operationen.

Men når vi ikke kan få det i ham, så er det noget svært at gøre noget ved…

Den skal ikke ind i munden, den skal helt ned i svælget. En skam I bor så langt væk nu om dage :confused: