Måske ;) mon de bliver født med små røde flag bundet til halerne? ;)

Lilly er ikke meget for at posere. Hun vil hellere ligge på siden eller ryggen højt spindende og æltende ud i luften med forpoterne:hjerte:

Det ville da være noget der kunne vække opsigt:D

Spændende…der kommer små blå Oddy’er…:hjerte:

Hvis alle KOR er Oddy’er:D Dette kuld bliver da blåt men er slet ikke i familie med Oddy:høhø:

I mit hoved hedder alle dine små blå Oddy :D. Historien om ham glemmer jeg nemlig aldrig. :slight_smile:

Det er da stadigvæk i slægt med Oddy og hans mor Badeanden Fanni. :stuck_out_tongue:

:felix:

Hvor længe skal vi vente…:venter:

Indtil nu er blevet gravet en del i aviserne i fødekassen og hvilet - helst oven på mig - og spundet. Der er masser af liv i maven - men om de når at blive små aktivister, er jeres gæt så godt som mit :slight_smile:

Ingen aktivister :venter:

Nu er det jo også små blå og kommanderende katte, så det er jo klart at de ikke kommer 1. Maj. :stuck_out_tongue:

ÆV!!! Jeg ville ellers have elsket at skulle overbevise dig om at en af dem SKULLE hedde Aksel Larsen :stuck_out_tongue: :klapper:

Sidste tolererede terminsdag er mandag, men de små må meget gerne dukke op før:kryds:

May gav sig også god tid, så mon ikke de har aftalt at gøre det så spændende som muligt?

Hun har flere gange lavet dette “forsvindingsnummer” :wink:

Billedet vender forkert :ked:

Vandet gik 15:15. Lige nu sidder den lille drama queen i fødekassen og brokker sig over betjeningen :wink:

Så vender billedet rigtigt.

Første killing, en han på 96g! Lidt bøvlet sædefødsel, men han kom da ud sammen med “madpakken”.

Så kom nr. 2 - en pige på 58 g. De er begge ret livlige og har allerede stærke meninger om det hele som deres mor :wink:

Tillykke med de to første :slight_smile: