Måske ny killing til flokken :)

Først : Jeg aner ikke, om jeg har lagt tråden det rigtige sted… Men jeg giver det et forsøg alligevel :wink:

Men imorgen skal vi (manden og jeg) til Århus og se på den yndigste lille killing. Vi er ved at starte NFO-opdræt og jeg har fundet en rigtig smuk blå tortie med hvidt - prinsesse.
Vi havde ellers set på en af de andre killinger fra kuldet, men efter en lang og rigtig hyggelig snak med opdrætteren - blev vi i godt samarbejde enige om at, hende som vi skal over og se på ville være den bedste i vores familie og opdræt. Og efter at have fulgt udviklingen hos denne lækre pige, som nu er 6 uger gammel - så er jeg ikke spor i tvivl om at hun er den dejligste pige man kan tænke sig :hjerte:
Og så skal jeg endelig se hende IRL i morgen :smiley:

Jeg er bare så spændt og glad, at jeg blev nød til at dele det med nogle andre kattegale :tihi:

Det bliver spændende for jer. Husk at dele lidt billeder, så vi andre også kan nyde hende :slight_smile:

Naturligvis :slight_smile: Nu skal vi bare lige være heeeelt sikre på at, hun skal være vores - før jeg begynder at kaste billeder rundt :wink: Selvom jeg nu er lidt mere, end ganske tæt på helt sikker :tihi:

Held og Lykke med at finde den rette kat til jeres opdræt !!!

Held og lykke med det. :kryds:

Jeg er ikke opdrætter, men vil alligevel give et enkelt råd: Kik godt på resten af flokken. En velfungerende og harmonisk flok giver som regel også killinger med godt temperament. Og det indeni hovedet er også vigtigt, når man vælger en avlskat. :slight_smile:

Held og Lykke med at finde den rette kat til jeres opdræt !!!

Tak :slight_smile:

Held og lykke med det.

Jeg er ikke opdrætter, men vil alligevel give et enkelt råd: Kik godt på resten af flokken. En velfungerende og harmonisk flok giver som regel også killinger med godt temperament. Og det indeni hovedet er også vigtigt, når man vælger en avlskat.

Tak :slight_smile: Jeg har brugt lang tid, på at finde hende som jeg var i Århus og kigge på igår. Og det var simpelthen en dejlig oplevelse. Kattene havde det bare så godt og var helt utrolig velfungerende og harmoniske. Selv de katte som vi fik afvide var lidt reserverede og tilbageholdende, kunne vi uden problemer tage op og give en ordentlig kæler ( Til opdrætters store overraskelse :tihi: ). Gode forhold, store sunde og glade katte!

Og den lille killing smeltede mit hjerte totalt! Ikke alene, følger hun NFO standarden så flot… man må jo være noget objektiv, når det drejer sig om en avls og udstillings killing. Flot profil, pænt satte øre, hage, øjne, flotte benstammer og en god lang hale - Overraskende god kvalitet! Og hendes farver :savle: Hendes temperament og sind, er også bare uovertruffent, rolig og kærlig - hun tog alt “roderiet” med hende i stiv pote, og lagde sig bare ind til mig. WOW siger jeg bare, hun er altså en lækker lille sag :smiley:

Jeg havde sagt til opdrætteren at vi lige ville tænke over det et par dage, men allerede efter 10 minutter, efter vi var kørt skrev jeg til hende at vi meget gerne ville købe killingen :ups: Og opdrætteren blev så glad! Jeg er glad og jeg tror også helt bestemt at min Sigrid (også NFO) bliver rigtig glad, når vi skal hente den lille ny til januar :hjerte:

Det er bare så dejligt at høre :ok: - og når I nu har bestemt jer, kan vi vel også få et billede af dejligheden at se? :slight_smile:

Ja selvfølgelig :smiley:

Første billede er hun 5 uger og resten 6 uger :hjerte:

Åh - en lækker lille pelsbold. :hjerte:

Tortie med meget hvidt er altså så smukt. :slight_smile:

Helt enig, tortie med hvidt er noget for sig. Jeg havde egentlig noget blå tabby i tankerne, og manden havde noget tortie med hvidt i ønskebogen - og vi er begge to mere end tilfredse med hende her :hjerte: Hun er bare det kæreste lille væsen :slight_smile:

NUI, hun er smækkerlækker.

Stort tillykke med den labre larve :wink: Hun er virkelig smuk - helt klart lige mine farver. Bliver spændene og følge jeres kommende opdræt

MVH
Gitte

NUI, hun er smækkerlækker.

Ja hun er så :savle:

Stort tillykke med den labre larve :wink: Hun er virkelig smuk - helt klart lige mine farver. Bliver spændene og følge jeres kommende opdræt

Tusind tak Gitte :slight_smile: Det er nemlig lige netop Labre Larve :høhø: Og hun er simpelthen lige til at spise :tihi: Jeg glæder mig også helt vildt til at komme rigtigt igang med udstillingerne og avlsarbejdet :slight_smile: Og ikke mindst bare at nyde de dejlige misser :hjerte:

Ajj hvor spændende !! :slight_smile:

Og hun er da ogå en virkelig hjerteknuser :slight_smile:

Hvornår er hun gammel nok til at hun skal flytte hjem til jer? :slight_smile:

Knus Gitte

hi hi kunne kende hende ud fra billederne fra opdrætterens hjemmeside. Hun ser helt vidunderlig ud

MVH
Gitte

Godmorgen alle sammen :slight_smile: Tak for alle de pæne ord om min lille ny prinsesse, det varmer meget på sådan en kold og kedelig november morgen :slight_smile: Den lille er nu 6 uger og 3 dage og hun vejede 780g. igår - jeg bliver næsten dagligt opdateret af opdrætter… så gør hun det og så laver hun sådan - en rigtig lille lømmel er hun vist :tihi: Men så passer hun helt perfekt i vores familie :høhø:

Ajj hvor spændende !!

Og hun er da ogå en virkelig hjerteknuser

Hvornår er hun gammel nok til at hun skal flytte hjem til jer?

Knus Gitte

Hun skal med til kuldbedømmelse d. 14/15 januar i Silkeborg - manden og jeg tager med og får hende også bedømt for sig selv. Så tager vi hende med hjem bagefter. Der er kun 14 uger og et par dage :hjerte: Og jeg kan næsten ikke vente :tihi:

hi hi kunne kende hende ud fra billederne fra opdrætterens hjemmeside. Hun ser helt vidunderlig ud

MVH
Gitte

Jeg kender det godt, man følger jo lidt med i hvad der sker ude i verden. Hun er endnu dejligere, når man sidder med hende - hun er virkelig en helt fantastisk killing. :hjerte:

Hun ser rigtig sød ud :love2:

[QUOTE=Vejbjerg;734373]
Hun skal med til kuldbedømmelse d. 14/15 januar i Silkeborg - manden og jeg tager med og får hende også bedømt for sig selv. Så tager vi hende med hjem bagefter. Der er kun 14 uger og et par dage :hjerte: Og jeg kan næsten ikke vente :tihi: [/QUOTE]

Du må mene i Brædstrup? :slight_smile: Og kan glæde dig med at der altså kun er 7 uger til Brædstrup :tihi:

Du må mene i Brædstrup? Og kan glæde dig med at der altså kun er 7 uger til Brædstrup

Jeg får bare adressen og sætter gps’en :ups: Jeg ved bare at det er weekenden 14/15 januar og omkring Silkeborg… Jeg er ikke super kendt på de jyske bredegrader :tihi: Men uanset hvor dælen det er henne, så glæder jeg mig som et lille barn - det bliver meget bedre end juleaften :smiley:

Hov du er ikke glemt Ulla :wink: Mange tak for din kommentar på min lille Larvepige :hjerte: