Måtter foran bakken

Jeg er nødt til at reklamere lidt for de her måtter ( kan ikke se om de har været omtalt før :thinking:) men det er simpelthen det mest geniale jeg længe har købt! Kattene er vilde med dem, de ligger nogen gange på dem og sover. De tager utrolig meget af gruset OG de er super nemme at holde :thumbup::klappe2::jubiii:

7 Synes om

De ser spændende ud - hvor købes de ?

1 Synes om

Skal gruset ikke være temmelig fint for at de virker? Eller?

1 Synes om

Jeg købte en. Efter et par dage tissede Chili på den, og så er de bare ikke så vildt gode igen … Så den røg ud. Men den slags er der vel heller ingen af alle jeres andres velopdragne katte, der kan finde på. Kun mit lille møgøre :heart:

3 Synes om

Jeg har haft en, den røg ud, det er ikke så lækkert på/i de huller når en kat har dårlig mave og taber småklatter tyndt afføring.

1 Synes om

Hvor er de købt? Har set flere annoncer med dem, men har været fra mærkelige sider…

Har også tit overvejet om vi skulle have dem. Virker ret smarte :slight_smile: men har alligevel været ret tilbageholdende.

1 Synes om

Jeg har købt dem på wish. Der der billedet er taget fra.
Ja det er ulækkert hvis de har dårlig mave eller de kaster op på dem men de kan sagtens vaskes. Jeg vasker/skyller dem i badekaret fordi jeg har købt de største. Synes de bliver fint rene og da de ligger på varmegulvet i badeværelset er jeg helt sikker på de ik lugter bagefter :grin: Jeg bruger så også vectavis til rengøring.
Jeg bruger ganske alm. Klumpende grus, tigerino, golden grey, o.s.v.
Så fik jeg vist svaret på det hele :grinning:

Nej det skal også lige med at de kan deles i to, sat sammen med velcro.

5 Synes om

Jo da :laughing:

1 Synes om

Jeg har prøvet at kigge på Wish - man skal melde sig ind for at kunne se deres varer.
Det prøvede jeg så, men der skete nul, jeg kom ikke ind på nogen side - måske er det nemmere over Facebook, men da jeg ikke er medlem der og aldrig bliver det, så er det ikke en mulighed.

Wish og Facebook er to forskellige ting. Bare lav en konto hos Wish og så kører det.
Har du husket at godkende din konto, det kan være grunden til det ikke virkede for dig.

1 Synes om

Ja jeg både oprettede og godkendte kontoen - men der skete som sagt ikke noget.
Men jeg kan selvfølgelig prøve igen.

1 Synes om

Vi har dem og er mega glade for dem, vi har ikke meget grus rundt i huset nu. ja det er ulækkert når de brækker sig eller taber en klat, men jeg spuler dem under bruseren.
Vi har dem i 3 størrelser og af grus af vi brugt, vankat, extreme og everclean

1 Synes om

Ja det har slet ikke noget med Facebook at gøre. Bruger du pc eller tablet eller hvad?
Jeg har downloadet wish app’en, på min tablet, det fungere upåklageligt.
Håber du får det til at virke :grinning:

Jeg har brugt Wish minimalt, men min oplevelse er at man virkelig skal passe på da deres måder at vise priserne på får det helt til at se tosset billigt ud, men så billigt er det så heller ikke.
Har jeg bare været uheldig med de ting jeg har kigget efter eller?

EBay har dem også, kan jeg se. :slight_smile: Ville dog helst købe dem her i Danmark. Findes de slet ikke? (Har ikke kigget så meget efter det :relaxed:

Du skal altid lige kigge under forsendelse også. Jeg har købt en del ting, det meste pjat for det meste er altså kinabras :laughing: men det har fungeret super for mig. En enkelt ting kom ikke og så fik jeg bare mine penge retur men man skal lige huske at det skal være inden et bestemt tidsrum…kan ik lige huske hvad.
Og så er der det med at holde sig under 80kr mener det er for ik risikerer at blive taget i tolden.

1 Synes om

Nåer ja det er forøvrigt også prisen på den mindste udgave der står først men det kan du så se inde på hver enkelt annonce.

1 Synes om

ikke DK men næsten; jeg så dem i Futterhaus i Flensborg for en månedstid siden. Så de kan findes “offline”

2 Synes om

Kan også købes i Sverige: Kattebakkemåtte

Jeg købte min af Marianne, jeg synes den er god og tager rigtig meget. Dog må gruset ikke være for stort, for så sætter det så enten fast eller ligger bare ovenpå måtte.

2 Synes om

Jeg fik oprettet mig og bestilte også nogle varer, bl.a. måtten, men da jeg ville betale med PayPal kunne jeg ikke og så er jeg altså lidt forsigtig med at oplyse kontonummer.
Men hvis I andre har brugt det uden problemer, så er det nok bare mig der er lidt paranoid. :wink::wink:

1 Synes om