Måtter foran bakken

Åh skal snart til Flensburg, så må lige kigge der :slight_smile:

Det er også klogt at være meget forsigtigt på nettet :ok:
Jeg bruger det som sagt og har ikke haft nogen problemer. Men kan selvfølgelig ikke gi nogen garantier.

1 Synes om

Jeg er lige ved at tro at JYRAK standen har haft dem til salg… Men husker ikke pris :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes ikke den var pengene værd, men jeg har også kun købt den lille…

1 Synes om

Flittig Wish og EBay bruger og du kan fint oplyse kontonr jeg er også en pivskid med sådan noget også derfor jeg ikke har bank eller mobilepay på min mobil :joy: og Wish har da ikke flænset vores konto endnu efter 3år

2 Synes om

Wish er prut i forhold til EBay da man netop ikke kan søge på en brstemt vare men hvad der lige matcher teksten og ikke på samme måde kan sammenligne priser :see_no_evil: men når det så er sagt har det lykkes mig nogle gange at finde ting på Wish som var meget billigere end EBay og Ali :metal:t3:

2 Synes om

Det er i denne butik jeg så dem, 20-30 EUR så vidt jeg husker

Schleswiger Str. 48, 24941 Flensburg, Tyskland

1 Synes om

De små kræver meget fint grus, det er de store der er bedst

2 Synes om

Betalingen via PayPal er alligevel gået igennem - men jeg har ikke fået en bekræftelse på købet fra Wish - plejer man ikke at få det?

Din bekræftelse ligger formentligt inde på din wish kontoside.
Husker ikke på, jeg plejer at få noget på mail derfra.

Jeg handler kun på wish og eBay vha PayPal - simpelthen fordi jeg så har en ekstra hjælp, hvis noget går skævt og kan få mine penge retur.

2 Synes om

du får en mail når di ordren er behandler og når den er sendt

2 Synes om

Jeg har sådan en måtte, og er vældig glad for.
Købte den på den side som @Enki linker til.

Ved ikke hvilken af størrelserne det er - den ligger på tværs foran den store lukkede kattebakke, og tager stort set alt.
Mister tabte en prut i den for noget tid siden, lagde måtten i blød med rengøringsmiddel i nogle timer, og vaskede den til sidst, og derefter ingen problemer med lugt eller lignende.

5 Synes om

Mange tak. Jeg håber, vi kan få tid til at købe dem.

1 Synes om

Det er korrekt, vi har haft den - de gik som varmt brød :slight_smile: Men de er lidt dyre fordi der altid ryger told på når de ankommer, og så skal der jo ydermere svares moms af alt der sælges i standen. Men de er godt nok gode - vi har haft i flere år, købt på enten Ebay eller amazon, og vi kunne ikke undvære! Kan være jeg skal prøve at få lidt hjem til standen igen…
VH
Susanne

3 Synes om

Så ville jeg være en glad køber :blush:

Check. Jeg ser hvad vi kan skaffe :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg er super glad for min, som jeg købte hos jyrak.

2 Synes om

Jeg er også ved at afprøve udgaven fra Trixie, vi sælger i Petworld. Umiddelbart er jeg fan, selvom jeg godt kunne have ønsket mig et skridsikkert underlag også. :+1::+1:

“Vi”? Er det der, du er landet? :slight_smile:

Skridsikkert underlag kan du jo evt. selv lægge under. Det her man kan købe i ruller til en 20’er i alle supermarkeder.

Hej Ingrid. :wave: Ja. Efter et år i “dagpengeland” landede jeg endelig mit første job som kommunikationsmedarbejder. Egentlig kan man vel kalde det SoMe-, content- og community manager, men det lyder mere fancy end det er. Jeg er i hvert fald glad for det, og får en masse skøn erfaring.

Jeg har også selv monteret et skridsikkert underlag, men til en (hamper) pris af 150 kroner, så burde det have været der som standard. :wink:

1 Synes om