Så er den gal igen:S Efter en uge på i/d og ZooLac - dyrlægens ordre - begyndte jeg igen at fodre normalt igår, hvilket Mattis var rigtig glad for, da han var ved at være træt af kun at spise i/d.
Da jeg kom hjem fra arbejde idag havde han haft tynd mave. Det lugtede så fælt at jeg ikke engang behøvede at tjekke bakken. Desværre var han også selv smurt ind bag på så jeg har lige nødtørftigt vasket ham. Han lugter stadig ikke for godt, men jeg synes det var synd at blive ved.
Jeg ringede naturligvis straks og snakkede med dyrlægen og vi aftalte at jeg skal komme med en afføringsprøve imorgen - så må vi se hvad den siger.
Efter jeg snakkede med dyrlægen, kom jeg i tanke om at overgangen fra i/d til alm. kost måske har været for brat. Jeg skal hente mere i/d imorgen og får det også som tørkost, det er måske lettere at blande med han normale kost, når han skal af det igen.
Øv jeg er træt af hvis det er min skyld at hans mave er stået helt af igen:ked:
[QUOTE=Bølles mor;965492]Så er den gal igen:S Efter en uge på i/d og ZooLac - dyrlægens ordre - begyndte jeg igen at fodre normalt igår, hvilket Mattis var rigtig glad for, da han var ved at være træt af kun at spise i/d.
Da jeg kom hjem fra arbejde idag havde han haft tynd mave. Det lugtede så fælt at jeg ikke engang behøvede at tjekke bakken. Desværre var han også selv smurt ind bag på så jeg har lige nødtørftigt vasket ham. Han lugter stadig ikke for godt, men jeg synes det var synd at blive ved.
Jeg ringede naturligvis straks og snakkede med dyrlægen og vi aftalte at jeg skal komme med en afføringsprøve imorgen - så må vi se hvad den siger.
Efter jeg snakkede med dyrlægen, kom jeg i tanke om at overgangen fra i/d til alm. kost måske har været for brat. Jeg skal hente mere i/d imorgen og får det også som tørkost, det er måske lettere at blande med han normale kost, når han skal af det igen.
Øv jeg er træt af hvis det er min skyld at hans mave er stået helt af igen:ked:[/QUOTE]
Øv, hvor er det træls at det ikke er i orden endnu :trøste:
for at dyrlægen kan finde ud af hvad det er, og at det bare er for brat foderskifte.
:knuser:
[QUOTE=Theomilou;965521]Øv, hvor er det træls at det ikke er i orden endnu :trøste:
for at dyrlægen kan finde ud af hvad det er, og at det bare er for brat foderskifte.
:knuser:[/QUOTE]
Ja, det er super træls. Jeg troede ellers lige der var styr på det.