Menuen i september

Igår fik jeg tomatsuppe og Sejr fik æggekage og kartoffelklatter.
DagDag skal vi have luksus gryde dertil ris og bønner.

Røde pølser og spaghetti, jeg alene hjemme. Så jeg orker ikke at være mere kreativ.

Men det er nu også lækkert en gang i mellem :smiley:

Omelet med feta, masser af basilikum og ristet parmaskinke, og en stor flot fuldmoden lækker bøftomat.
Lidt senere en dessert af skyr rørt med vanilie og m kanelstegte abrikoser…

Jeg har lavet boller i karry, spist af det, det har været i køleskab, varmet op og spist af det igen. Kan jeg fryse resten?

Omelet med broccoli og blomkål og små tomater. Og det bliver nok ikke ret meget anderledes imorgen :slight_smile:
VH
Susanne

Ja det kan du godt, der er selvfølgelig ikke den samme næring i når det varmes op 2 gange, men jeg kan ikke se, at der skulle ske noget ved at fryse resterne ned.

Av, ja… mad… det har jeg helt glemt at finde frem :ups: og nu er køleskabet tømt for alle nødløsninger…
Hmmm… kan man mon nøjes med en omgang Insalata Caprese? Er helt sikker på at min diætist vil mene det er alt for lidt, men det er altså alt der er…
Nå ja og så lidt mælk til en smoothie som dessert…

Mandag-Tirsdag stod den på hjemmelavet hønsekødssuppe med maaaaange melboller.

Idag står den på gratis mad hos mor og far :savle:

Jeg har lige kogt quinoa, vilde ris og kartofler, som jeg skal lave bøf med bløde løg af til aften. Tror måske der skal være ovnstegte kartoffelbåde til.
Og hvis manden vil have kød i dag bliver det som kalkun cordon bleu. Men han kan også li’ quinoa bøf.

Har en kylling der står og koger.
det ender med at blive noget suppe :slight_smile:

Hjemmelavede burger:)

Jeg er egentlig SÅ ligeglad med aftensmaden i dag. Stik mig 2 poser chips, noget chokolade, en ordentlig røvfuld flæskesvær og 17 poser blandet slik - og så slipper i for at høre på mig…

Osssstttt
Camenbert spækket med hvidløg. Hertil sort knust peber og godt brød :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;1121586]Osssstttt
Camenbert spækket med hvidløg. Hertil sort knust peber og godt brød :slight_smile:

[/QUOTE]

Ingen grønt af nogen art?
Min diætist ville vist være lykkelig, hvis jeg guflede sådan en omgang i mig til aftensmad… og jeg kunne måske godt overtales til det…

Jeg mener… det er jo OST :savle: en hel masse af den endda :slight_smile:

Frikadeller med råkostsalat og brasede kartofler

En gang tomatsovs med bacon og cocktailpølser i, sammen med løg, hvidløg, forårsløg, chili og hvad vi ellers har af krydderier med ris til :slight_smile:

Mod vores normale vaner står den på Mc D i dag, for vi skal på tur straks Claus jokker ind af døren :slight_smile:

Absolut ingenting!

Sup igen