Menuen i september

Mørbradgryde med maaaasser af løg og dertil grøntsager (broccoli, peberfrugt, rosenkål, gullerødder) og nye kartofler. Desserten blev en is med mørk chokolade…og nu vil jeg sy. Har friiiiiiiiiiiiiiiii de næste tre dage, JUUUBLE

Rester fra i går: Quinoabøf med stegte bløde løg og brasede kartofler + spejlæg til ham.

Mandag : rester af kødsovs med spagetti.

Tirsdag : roastbeef med rosti og rødvinssovs og grønt.

Onsdag : fryse pizza

Torsdag : biksemad med resten af roastbeef og spejlæg

Fredag : frikadeller med kartofler og stuvet spinat.

Lørdag og søndag : noget der kan grilles :wink:

Kalvesteak med et eller andet til…

Karbonader med råstegte kartofler, grøntsager og bearnaisesovs

Vi skal have rester fra iaftes lige om lidt og så skal jeg ud at handle og det kan blive hvad som helst vi skal have til aftensmad. Men uagtet hvad så bliver det noget nemt-lavet, for jeg skal have syet en masse bestillinger i eftermiddag og iaften. Jeg har nemlig en friiiii-dag, juble. Imorgen skal alle bestillinger være syet og søndag skal der syes til MVK-hobbyudstillingen.

Noget let pizza med tomat, skinke,hvidløg, feta og mozzarella toppet med frisk basilikum

Hakkebøf med løg, rugbrød og spejlæg til ham.

Risblanding med quinoabøf og pasta rester til mig.

Hmmm… enten Ceasarsalad eller en Nutramino Proteinbar :slight_smile:
Lad os nu se, hvad jeg gider…

Lasagnerester og råkost.
Mike skal have kylling fordi han ikke kunne lide min lasagne i går.

I aften står den på lækker middag, Flæskesteg, med al tilbehør til og en god rødvin til, og så skal vi have lækkert dessert bagefter

Vi fik en Lasagnerest til middag
og så fik vi Sejrs fantastiske boller til en sent eftermiddagen te det må går som aftensmad og det var bare lækkert :savle:

Fuldkornspasta m. tun, dressing, majskolbe, agurk, gulerod, feta, oliven

Frikadeller med flødestuvet spidskål til :slight_smile:

Forloren hare :smiley: Kartoflerne skal baaaare lige være færdige :smiley:

Det bliver til en Open Sandwich af elverbrød med bøffer af svinemørbrad, soltørrede grønne tomater, chilli/hvidløgscreme af skyr, bløde løg, friseesalat og parmaskinke…

Omelet med øko-bacon og tomat.

Stegt fisk med kartofler og persillesovs.

Kalveschnitzel med bearnaisesauce og ovnbagte grøntsager…
Til dessert lidt skyr rørt med vanilie og varm hindbærcoulis…

Jeg har fået frie tøjler til at købe aftensmaden på vej hjem da mike ikke vil ud i regnen igen. Tror vi skal have noget fisk m tofler, bearnaise og feta