Har egentlig ikke lyst til at lave mad, så det må blive enten en frysepizza eller måske pasta med et par pølser.
Tærte med grovpastabund og fyld af broccoli, peberfrugt og skinke tilsmagt med citronskal og muskat; dertil hvidkålssalat med sennepsdressing
Vi har været på geocaching tur med et vennepar og datter i dag. Vi besluttede at spise sammen ![]()
Pitabrød blev det til. Men brødene (Fra netto) var SÅ ringe at ingen ville spise dem… De var hårde og tørre og smagte gamle ![]()
Endte med at varme nogle tortilla pandekager jeg heldigvis havde og så spiste vi dem til fyldet.
Gad nada efter hobbyudstilling både pga. tid, træthed og humør så det blev pasta fra pizzaria
Sejr har taget nogle svine strimle op og jeg har en gul peberfrugt der skal bruges så jeg tror det bliver til noget gyros agtigt i aften med noget blandet grønsager med nudler eller spelt.
Ribbensteg, hvide aspargeskartofler, brune kartofler, rødkål og opbagt sovs… dertil lune kartoffel chips.
NU er det efterår (selvom vi får det her året rundt)
Altsååååå det der med middag en dag ikke… ![]()
I dag kommer den til at stå på noget kylling med en pastasalat af en art tror jeg
Var meningen vi skulle have haft stuvet hvidkål til, men Ole har lidt problemer med maven, så vi holder fra kålen lidt endnu ![]()
Vi skulle havde haft en saftig stegt kylling med grønksrtoffelmos(porre,ærter,broccoli, persillerod og persille)
Det får vi så i morgen i stedet for, da jeg nægter at går ud og købe en dyr fersk kylling , når jeg har tre lækkere stor saftige kyllinger i fryseren , bare fordi Sejr har glemt at tage en op , han har ellers snakket om det siden fredag LOL !!!
Så i dag må han får pasta med en lækker tomat sovs til,toppet med et ton basilikum evt pølser til GGG LOL!!!
Abehjerne ![]()
En ostemad og varm romtoddy…
Dessert måske varm hydebærsaft med citron og revet ingefær…
[QUOTE=Ann K;1126322]En ostemad og varm romtoddy…
Dessert måske varm hydebærsaft med citron og revet ingefær…[/QUOTE]
Er du syg?? :trøster:
Simremad. En skinkeklump smidt i min stegeso med porrer, gulerødder og pastinak, der fik lov til at stå og simre 4 timer. Det smagte fantastisk og passede lige til vejret ![]()
Wok med andebryst, nudler, rosenkål, champignon og soya. Mums:-)
Jeg fandt et endestykke af en hamburgryg i fryseren, til manden. Det røg i ministegepanden med en smule olivenolie, og stod og simrede lige så stille under låg. Dertil flødekartofler.
Jeg spiste en lille portion af kartoflerne, men maven driller i dag, så det blev ikke til så meget.
Lige nu sidder jeg og spiser en stor rå kartoffel i bitte små bidder. Det plejer at hjælpe på maven.