gryderet-rest fra igår og den smagte endnu bedre her på 2.-dagen Som dessert en daim-isvaffel og misserne har fået svinefars og kyller
I dag står den på hjemmelavet Pizza, der skal bare lige tages ting op af fryseren til det
Spaghetti og kødsovs
Vegetariansk wok med spelt
Pulled pork burger med hjemmelavet coleslaw
Damn… jeg har helt glemt at jeg vel også skal have noget at spise idag :s
Sådan gør det, når man for en anelse for meget at drikke dagen før - jeg har i hvert fald ikke rigtig nogen appetit… Og NEJ, jeg har heller ikke tømmermænd ![]()
Kylling i karry-kokos-sovs m. ris og feta
Chilliburger og rødvin i Tirstrup lufthavns restaurant ![]()
Æggekage med bacon, cocktailpølser og rugbrød til ham og restemad med majs pasta til mig.
Bøffer omviklet masser af bacon…nye kartofler lavet til kartoffelbåde og smurt i olie, hvidløg og forskellige krydderurter, ærtepure med masser af hvidløg i og dertil majs ![]()
Stegt torskerogn på rugbrød ![]()
Tomat, mozzarella og basilikum.
Amerikansk pizza med hjemmelavet fyld:
Halve brunch pølser, rød og grøn peber, champignon, løg, tomater og ost. til ham.
Hjemmelavet glutenfri pizza med fyld af :
Sojagranulat, (opblødt og stegt på panden med løg, røget paprika, hvidløgspeber, himalayasalt, løgpulver og hvidløgspulver.) Rød og grøn peber, majs, tomater og macadamia ostesauce til mig.
Köttboller og pommes m. brun sovs og kakaomousse til dessert - fra IKEA
I dag laver jeg en ordentlig skudefuld minestrone
Hakkebøf med løg, brasede kartofler og spejlæg til manden.
Jeg skal have rester fra i går: Hjemme lavet pizza.
Har i torsdags smurt en stor sparrribs ind i tør rub, det skal vi have i dag med skivet kartofler og en lækker salat.
Rester fra i går: Lammekølle - helt traditionelt med rosmarin og hvidløg + multi-salat
Måske med et eller andet kartoffelhalløj til. Må se hvad jeg gider til den tid ![]()
Ved det ikke helt endnu… Er alene hjemme… Måske bare rugbrød… Måske pandekager… Måske noget med æg…
Måske misserne og jeg finder noget fisk eller kylling
Søndags menuen står på en porretærte med salat og til dessert/kaffe en æblekage ![]()