Mijvs projekt kattehave - indsamling

Bettina/Mijv ønsker efter råd fra Kattegales brugere, at indhegne sin have.

Imidlertid har Bettina ikke så mange penge og derfor har nogle brugere sagt de vil støtte Bettina.

Jeg har oprettet en Kattegale-konto. Den har reg. nr. 3578 og kontonummer 3578450696.

Hvis I ønsker, at støtte Bettina, så kan I overføre et beløb til den konto. Jeg sørger så for at Bettina får pengene. Bettina har lovet at vise kvitteringer på køb af materiale - og mon ikke vi også kan få billeder af den færdige have, hvor Bettinas to katte kan ligge og sole sig uden fare :slight_smile:

Smaddergodt Hanne - jeg vil fluks gå ind og slippe lidt skillinger :smiley:

Skal vi ikke lige nævne, at alle bidrag er velkomne - store som små.

Jeg går også en tur i Netbanken nu. :slight_smile:

p.s. Husk at skrive brugernavn på overførslen, så Hanne kan se, hvem I er. :wink:

De første donationer er dukket op på kontoen. Som Finn siger, så er alle bidrag velkomne. Jeg sender en PB til jer, når jeg kan se pengene på kontoen.

Der står nu kr. 800 på kontoen.

I er altså bare for skønne allesammen :wehu: :hjerte:

Så har jeg også gjort hvad jeg sagde jeg ville gøre og givet et tilskud :slight_smile:

tusind, tusind tusind tak… :slight_smile: Det er jeg utrolig glad for.

Så er der kr. 1.000 på kontoen


Med venlig hilsen
Bettina/Mijv

NUHR der er jo lille Silke. Hvor er hun dog KÆÆÆÆR!

Håber der er lidt flere der spytter i bøssen :slight_smile:

så er der også lidt fra mig :slight_smile:

Jeg har lige tjekket kontoen og jeg kan se vi nu er på kr. 1.200.
Hvis I vil støtte er I som sagt velkomne til at overføre et hvilket som helst beløb :slight_smile:

//youtu.be/Sekl1kCjaV4

Her er lige en lille video I kan hygge Jer med.

Så er der også overført en skilling fra mig :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor meget skal vi egentlig op på før projektet kan gennemføres?

Jeg har sat Bettina til at gennemse dba.dk og guloggratis for at se om ikke der skulle være noget billigt hegn + stolper et sted - evt. forskellige rester man kan sætte sammen. Hvis nu det kunne lykkes, så bliver det jo meget billigere.

Men ellers skal vi nok op på ca. 2500 kr, hvis det hele skal købes i butikkerne, da Bettina selv har fundet en pris på 3500 kr for alle materialerne og hun er så ved at finde ud af om hun kan skaffe de sidste 1000 kr.

Hvis nu der er nogen, der kender nogen, som kender nogen, der har noget hegn liggende, så er det jo også en fin måde at støtte på :slight_smile:

Vi har ikke de store penge… Men vi har lidt "Mink"tråd fra dengang vi lavede vores løbegård til kattene… Det ligger i vores kælder, så måske det kan være en mulighed…

Og måske også noget sisal til en eventuel klatrevæg, som vi har lavet en af til vores kattealtaner (helt inde ved døren, så de kan komme op i højden)…

Tager hjertes gerne mod foreslag til volier hegn bl.a… jeg har fundet en enkelt side på dba som kunne være interessant for mig, samt fået anbefalet et godt og billigt sted der også sælger næsten alle typer hegn jeg kan ikke huske hjemmesiden på det sted eller linket til siden på dba, men når jeg kommer hjem foran computeren (sidder på mobilen nu) tjekker jeg lige op på relevante links. Ham der sælger hegn med egen hjemmeside har haft rigtig mange interessede, som ønskede sig en indhegning til deres katte. mon nogle kender til ham? Han opholder sig ved Skave.

UPDATE:
Så kom jeg til en computer og kan nu sende link til det jeg har set.

Dba: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt

Hjemmesiden: http://www.hegnoggrov.dk/

Nogle der kan fortælle lidt om denne hjemmeside og har handlet ved ham før?

Så har jeg lige tjekket kontoen og der er nu 1600 kr :slight_smile:

[QUOTE=Nethe;658579]Vi har ikke de store penge… Men vi har lidt "Mink"tråd fra dengang vi lavede vores løbegård til kattene… Det ligger i vores kælder, så måske det kan være en mulighed…

Og måske også noget sisal til en eventuel klatrevæg, som vi har lavet en af til vores kattealtaner (helt inde ved døren, så de kan komme op i højden)…[/QUOTE]

Hvor er det du kommer fra?