Mijvs projekt kattehave - indsamling

Århus…

okay, bare helt i orden… tak for dit tilbud. vil gerne lige tænke over det, da jeg har fundet et godt sted som samtidig er billigt og århus er måske også lidt for langt at kører. men vi vil tænke over det

Der kører da tog fra Århus til Skive. Og hvis det er rullet sammen kan man vel ta’ det med der? :slight_smile:

Folk har så mange underlige ting med toget L I dag var sjoveste indslag et el-løbehjul. Det var faktisk ret sejt. Og sammenklappeligt…

det underligste jeg har haft med mit tog var en kano… O.o

Så et par ruller minktråd kunne da sagtens ta’ turen med toget L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;660460]Der kører da tog fra Århus til Skive. Og hvis det er rullet sammen kan man vel ta’ det med der? :slight_smile:

Folk har så mange underlige ting med toget L I dag var sjoveste indslag et el-løbehjul. Det var faktisk ret sejt. Og sammenklappeligt…

det underligste jeg har haft med mit tog var en kano… O.o

Så et par ruller minktråd kunne da sagtens ta’ turen med toget L[/QUOTE]

Du er da helt genial. Men mon hun har 40 meter af det, som er det antal jeg skal bruge. Havde slet ikke overvejet togmulighederne. Er du med det tog på denne togrute, virkelig hehe?

nok ikke så meget… men lidt har også ret :wink:

nemlig, så skal der jo købes mindre :slight_smile:

Man står tit og mangler lidt for at få målene til at gå op, og så er det surt at skulle ud at købe en ekstra rulle.
Det kunne jo være Nethes lige er nok til at dække det, der evt. mangler.
Men det kan I evt. finde ud af over PB, så indsamlingen her ikke bliver helt skubbet ned,. :slight_smile:

Og jeg gør lige opmærksom på, at indsamlingen til Mijvs hegn stadig er åben for bidrag - store som små.
Hanne Nevadaisy har oprettet en Kattegale-konto. Den har reg. nr. 3578 og kontonummer 3578450696.

Jeg har fundet et RIGTIG godt tilbud! Hos Hegn og Grovvarer ved Skave kører de et restparti så længe lager haves på trykimprægneret stolper til 29 kr pr. stk. Dem skal jeg bruge 11 af. Så ialt bliver det 319.

Derudover har de voliernet hvor en rulle er på 25 meter og koster 499 kr. Dem skal jeg bruge to af. Så 998 kr. ialt. Hvis jeg køber derfra.

Alt ialt ender vi på 1.317 kr for 11 stolper og 50 meter voliernet. Jeg skal hen og handle det ind på fredag i næste uge.

[QUOTE=Mijv;660583]Jeg har fundet et RIGTIG godt tilbud! Hos Hegn og Grovvarer ved Skave kører de et restparti så længe lager haves på trykimprægneret stolper til 29 kr pr. stk. Dem skal jeg bruge 11 af. Så ialt bliver det 319.

Derudover har de voliernet hvor en rulle er på 25 meter og koster 499 kr. Dem skal jeg bruge to af. Så 998 kr. ialt. Hvis jeg køber derfra.

Alt ialt ender vi på 1.317 kr for 11 stolper og 50 meter voliernet. Jeg skal hen og handle det ind på fredag i næste uge.[/QUOTE]

Så godt fundet… Glæder mig til at se resultatet…

Nethe.> Der er lavet lidt ændringer. Jeg kan måske allerede komme derop på tirsdag i næste uge og hente varene ! ! ! Men det er så først søndag i næste uge, at mine " byggemænd" har tid til at hjælpe med at indhegne haven ind :slight_smile: Men matrialer har jeg nu på tirsdag :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;660569]Man står tit og mangler lidt for at få målene til at gå op, og så er det surt at skulle ud at købe en ekstra rulle.
Det kunne jo være Nethes lige er nok til at dække det, der evt. mangler.
Men det kan I evt. finde ud af over PB, så indsamlingen her ikke bliver helt skubbet ned,. :slight_smile:

Og jeg gør lige opmærksom på, at indsamlingen til Mijvs hegn stadig er åben for bidrag - store som små.
Hanne Nevadaisy har oprettet en Kattegale-konto. Den har reg. nr. 3578 og kontonummer 3578450696.[/QUOTE]

Med dette billige tilbud hvor jeg får hele 50 meter men kun skal bruge 40 meter, kan det jo være at jeg enten kan sælge de resterende 10 meter, hvis de ikke bliver brugt, eller også give det til nogle af Jer søde og hjælpsomme mennesker der har gjort så meget for mig <3

Jeg synes du får styr på alle udgifter. Såfremt der nu skulle blive et lille overskud, så foreslår jeg vi giver dem til Britas (Kamikaze) hittekatte - medmindre giverne ønsker en procentvis tilbagebetaling af deres donationer.

de ekstra små ting der bliver som skal købes ydeligere foruden stolper og volier net, er ståltråd og kramper der skal købes. Jeg har ikke styr på hvor meget eller hvor lidt, men det har jeg bedt Henrik om at give en seddel på. Så handler jeg det bare ind. Lyder ellers som en god ide med en donation til hitte katte hvis der er mere tilbage senere. (Vi krydser fingre) Ellers vil jeg til gengæld godt love, hvis der er mulighed for det, at jeg støtter op omkring Jer og kattene i fremtiden.

Enig :slight_smile:

Knus Gitte

Der kan altid komme lidt ekstra oveni for diverse småting, man ikke lige havde tænkt på. Søm og skruer er ofte dyrere, end man lige regner med. Men det bliver under alle omstændigheder en fornuftig pris med de tilbud på stolper og tråd.

Det lyder smaddergodt, hvis du kan få stolper og hegn hjem allerede tirsdag. Gode tilbud kan jo hurtigt blive udsolgt. :ok:

Det har du fuldstændig ret i Finn angående de små ting. Dem skal jeg også ud og have købt. Jeg håber så på at Henrik har skruer selv. Han plejer normalt at have lommerne fulde af dem.

Jeg har tænkt mig at ville ringe til Hegn og Grovvarer i morgen for at spørge ham om han kan ligge det til side til på tirsdag. Så det håber jeg da på at han gerne vil gøre for mig.

[QUOTE=Mijv;661234]Det har du fuldstændig ret i Finn angående de små ting. Dem skal jeg også ud og have købt. Jeg håber så på at Henrik har skruer selv. Han plejer normalt at have lommerne fulde af dem.

Jeg har tænkt mig at ville ringe vil Hegn og Grovvarer i morgen for at spørge ham om han kan ligge det til side til på tirsdag. Så det håber jeg da på at han gerne vil gøre for mig.[/QUOTE]

ellers så forklar hvordan det er gået til at du skal have varerne - det her er en historie jeg tror næsten alle vil være med til at hjælpe i :slight_smile: at du tager det så seriøst som du gør er jo en stor motivationsfaktor for at hjælpe :slight_smile:

godt fundet med tilbuddene :ok:

[QUOTE=Battlestar;661235]ellers så forklar hvordan det er gået til at du skal have varerne - det her er en historie jeg tror næsten alle vil være med til at hjælpe i :slight_smile: at du tager det så seriøst som du gør er jo en stor motivationsfaktor for at hjælpe :slight_smile:

godt fundet med tilbuddene :ok:[/QUOTE]

Min egen mor kommer med udtrykket ofte: “det er fandme imponerende, de kender hende ikke engang”.

Jeg tror at jeg har fortalt denne historie til alle dem som gad lytte i starten, hvilket har resulteret i at når jeg begynder at snakke om alt der vedrører katte, hænger det dem langt ud af halsen. :frowning:

Men tror da at han også lige skal hører historien. Tvivler nu på at det giver mere rabat, men hvem holder ikke af historier som har en god slutning.

Nej måske kender vi dig ikke - men vi er glade for at kunne hjælpe dig til at gøre en forskel for dine katte og dig… :slight_smile:

Så er det i morgen jeg skal ud og handle ind til haven. :smiley: