Hold da op hvor det kører, og super flotte tilbud du har fået forhandlet dig frem til ![]()
Sig til hvis du kommer til at mangle en slant penge mere, så sender jeg gerne lidt flere småpenge afsted ![]()
Hold da op hvor det kører, og super flotte tilbud du har fået forhandlet dig frem til ![]()
Sig til hvis du kommer til at mangle en slant penge mere, så sender jeg gerne lidt flere småpenge afsted ![]()
hvor gad jeg godt hjælpe dig - men har ikke lige pengene… ellers havde jeg gjort det, men kan se det går frem ad!
[QUOTE=Alice;662259]Hold da op hvor det kører, og super flotte tilbud du har fået forhandlet dig frem til ![]()
Sig til hvis du kommer til at mangle en slant penge mere, så sender jeg gerne lidt flere småpenge afsted :-)[/QUOTE]
tusind tak Alice. Jeg tror beløbet går an, men skal nok sige til
indtil videre får jeg nogle kramper af min mor, hun havde lidt tilovers. Skal også have fat i noget “ståltråd” til at binde hegnet sammen. Hos ham jeg handler ved har han kun i 100 meter og skal kun bruge 30 meter. Men det koster 80 kr for 100 meter.
Så regnestykker ser sådan ud:
[B]trykimprægneret træstolper. 11 stk. = 319 kr. (pr. stk 29 kr)
2 ruller voliere net ( 25 meter/pr. rulle) Skal bruge 40 meter ialt.) = [COLOR=“green”] 998 kr.[/COLOR] (Pr. rulle 499 kr)
“ståltråd” 100 meter: = 80 kr.
Kramper: Gratis.
Ialt: 1.397 kr.[/B]
Mangler jeg ellers noget som skal købes ind til haven?
så længe at folk er stolt af mig er det meget mere værd end alle pengene tilsammen :). Jeg ved om nogen anden hvor svært det er at have penge imellem hænderne så jeg forstår dig. Det var heller aldrig gået uden alle disse folks hjælp. Er bare glad for at jeg fandt kattegale. ![]()
Snakkede med min vicevært ellers idag og fortalte ham om mit kommende projekt, da jeg gerne vil lokke ham til at klippe min hæk ![]()
Han synes ellers jeg var noget tosset
De skal da rende frit. ![]()
Han er ellers verdens sødeste vicevært, for selvom jeg ikke må have 2 katte i min lejlighed og han ved at jeg har to (har selv fortalt ham det) er han så ligeglad med reglerne.
jeg ville nu også gerne hjælpe…men min hjerne kortslutter hver gang jeg forsøger at få skod id og netbank på min computer…så jeg har ikke mulighed for at overføre …
sidst der var en indsamling fik jeg Brita til at overføre og så betalte jeg hende senere kontant…
og forrige gang skulle jeg selv ned og hente kyller hos Manses mor, og så lagde jeg bare en kuvert med kontanter
jeg håber det går uden min hjælp …men stor ros skal du have…det glæder mig at DU i den grad var modtagelig overfor argumentationerne… og at du handler derpå…RESPEKT
[QUOTE=haneben;662387]jeg ville nu også gerne hjælpe…men min hjerne kortslutter hver gang jeg forsøger at få skod id og netbank på min computer…så jeg har ikke mulighed for at overføre …
sidst der var en indsamling fik jeg Brita til at overføre og så betalte jeg hende senere kontant…
og forrige gang skulle jeg selv ned og hente kyller hos Manses mor, og så lagde jeg bare en kuvert med kontanter
jeg håber det går uden min hjælp …men stor ros skal du have…det glæder mig at DU i den grad var modtagelig overfor argumentationerne… og at du handler derpå…RESPEKT[/QUOTE]
Mange tak for alt din ros. Er bare utrolig dejligt at blive anerkendt for de ting man gør rigtigt.
Angående det der netbank halløj, det må jeg da vidst komme og lære dig det. Ikke fordi du skal betale til projektet, men fordi det er så rart at kunne, og når du først kan det bliver det både mere nemt og enkelt for dig, plus du sparer dine penge til gebyret på dine regninger.
Nå nu må jeg vidst også hellere finde sengen igen. Sov godt.
Mvh. Bettina
[B]Så er der billeder af boner/kvitteringer/faktura og de varer der er blevet købt idag ![]()
Ialt: 1.296 kr.[/B]
Smaddergodt Bettina - så er det bare om at få det sat op, så kan dine skønne misser komme ud og samtidig være i sikkerhed.
Du er sgisme en gutterpige ![]()
Du er sej Bettina- det er en fornøjelse at være en del af dit projekt!!! ![]()
Tusind tak Battlestar, Eva og Co.
Jeg er glad for at I kan lide den indsats jeg gør. ![]()
Jeg regner med at drengene (min kæreste og hans bror) begynder at sætte det op på søndag. Kryds fingre for mig at vejret bliver godt den dag, for pt. har det lovet en skyller, og så tror jeg ikke jeg kan få dem til at hjælpe mig den dag.
Ehm gør det noget at træet er revnet i stolperne ?
Sejt…det ser rigtig godt ud…nej jeg tror ikke revnerne betyder så meget…det gør de ikke på vores hestehegn…og det er lavet af samme type stolper
pyh ha, det er godt. Det havde jeg ellers frygtet, selvom han godt nok sagde at det ikke gjorde noget, ham der solgte mig det. Men man kan jo aldrig vide.
FØR billeder af haven
EFTER Billeder af haven:
Jeg håber at I synes om det ![]()
OBS. Der er desværre nogle få cm mellem jorden og voliere nettet, så det sidste jeg mangler er noget træ for neden der skal hele vejen på langs hegnet.
Stort tillykke med din nye indhegnede have ![]()
Knus Gitte
[QUOTE=DK Nemador;665943]Stort tillykke med din nye indhegnede have ![]()
Knus Gitte[/QUOTE]
Mange tak Gitte.
Skal vidst lige vende mig til det ![]()
Er desværre først blevet medlem efter denne indsamling
Rart at se hvordan folk kan hjælpe hinanden ^^
Tillykke med den flotte indhegning ![]()
God inspiration til den dag jeg selv får en have ^^
det ser rigtig godt ud…og du kan sove roligt om natten…ren win win
Nu er det ikke for at være negativ eller noget… men er ret sikker på min huskat ville kunne kommer over det hegn :s Vinklen er da ikke stor nok?
Udover det… Tillykke med den! ![]()
[QUOTE=PivC;666129]Nu er det ikke for at være negativ eller noget… men er ret sikker på min huskat ville kunne kommer over det hegn :s Vinklen er da ikke stor nok?
Udover det… Tillykke med den! :D[/QUOTE]
Jeg har tænkt på det samme, men vinklen skulle gerne være 45 grader. Hvor stor skal vinklen være så?
[QUOTE=PivC;666129]Nu er det ikke for at være negativ eller noget… men er ret sikker på min huskat ville kunne kommer over det hegn :s Vinklen er da ikke stor nok?
Udover det… Tillykke med den! :D[/QUOTE]
Enig, Vinklen burde have været omtrent 90 gr, da katte ikke klatrer vandret med ryggen nedad, og nettet skulle være gået helt ud til spidsen af overliggerne.