Mijvs projekt kattehave - indsamling

bliver helt flov nu :kitty: - ALT dette kan jeg takke Jer og min dejlige kæreste og hans bror for :hjertekat:

ingen grund til at blive flov… glæd dig i stedet over at du har et godt "net"værk og en dejlig hjælpsom familie, som har hjulpet dig til at kunne sove roligt om natten

hverken familie eller netværk kommer man sovende til, det kræver DIN insats…vær stolt af dig selv

Du skal bestemt ikke være flov Bettina - de penge, der er blevet samlet ind til dit projekt er giivet, fordi vi syntes, at du fortjente den hjælp… :ok:

En dag er det sikkert dig, der hjælper en person i bekneb. :smiley:

“haneben” og Eva> Hvor er I altså søde :smelter:

uha Bettina, der tog du fejl af mig…jeg er på ingen måde sød.(behagesyg)…tro mig, jeg er en heks, en hejre en madamme og det der er værre (hvis folk laver noget jeg ikke kan lide)…men jeg er ærlig, det er MIN stolthed

Det er godt nok et fint resultat. Jeg har ikke selv bidraget, for min økonomi er helt til rotterne for tiden, så jeg har ikke fulgt med i denne tråd. Men så så jeg i en anden tråd, at du havde lagt billeder ind af det færdige resultat. Det måtte jeg jo lige ind og se på :smiley: Godt gået alle sammen :thumbup:

Så er der overført 1488 kr til Bettina. Der blev indsamlet 1600 kr.
Er der nogen, der protesterer hvis Britas hittekatte får resten?

[QUOTE=Nevadaisy;670160]Så er der overført 1488 kr til Bettina. Der blev indsamlet 1600 kr.
Er der nogen, der protesterer hvis Britas hittekatte får resten?[/QUOTE]

Ikke fra mig

[QUOTE=Nevadaisy;670160]Så er der overført 1488 kr til Bettina. Der blev indsamlet 1600 kr.
Er der nogen, der protesterer hvis Britas hittekatte får resten?[/QUOTE]

:ok::ok:

Nej da… det er en fin idé…

(jeg har også været med til at bidrage til indhegningen, derfor svarer jeg som jeg gør) :cool2:

:klap::klap::klap:

Og det er bare blevet så flot !! :ok::ok:

Giv bare pengene til Hittekattene for min skyld :slight_smile: Det er jo kun glædeligt at der blev noget i overskud :smiley:

Jeg har glemt at opdatere, men jeg har overført pengene til hittemisserne og Brita blev glad :slight_smile: