Wow kan man bare sådan ændre en husleje kontrakt?
Jeg håber Mille kan få glæde af trappen.
Hvor gammel er Mille egentlig nu?
Ændringen af lejekontrakten må gælde fremadrettet for nye lejere? Ændringen kan vel ikke gælde for allerede indgåede lejekontrakter uden at en ny lejekontrakt underskrives? ![]()
Den gælder ikke for os, men ja nye lejere.
Hun er fra Marts 2020.
Så er der forhåbentlig mange flere gode år i hende endnu.
![]()
Ja det håber jeg. Nu har hun fået en trappen, så håber jeg hun vil bruge den. Indtil balancen er bedre når hun hopper
Det kan hun godt. Men når jeg Google står der at det er ulovligt at kræve ekstra i husleje for hus dyr. Det skriver lejenævnet tror jeg det hed.
Det bliver svære og svære at dryppe den frøkens ører. Tror hun er ved at være træt af det. Og min finger glider, når jeg skal have fat i hendes ører, fordi det er så fedtet.
Så det er nødvendigt at holde hende. Øv. Glæder mig til 24/3 til tjek og håber at vi må afslutte og se om hoved og øjne kommer til at flakke ved at stoppe.
Stakkels Mille - hun ved jo ikke at det er til hendes eget bedste. ![]()
Håber alting er i orden til næste konsultation ![]()
Ja… og præcis d.24 skal jeg til 60 års fødselsdag. Så manden skal selv ind til dyrehospitalet med hende.
Hun kan stadig ikke hoppe op. Syntes jeg er lidt mærkeligt.
I nat to gange, har hun kravlet op i vores seng. Men hopper ned og lander også okay.
Men hun spiser, drikker og vil snakkes med. Så det er virkelig mærkelig hvis vi skal tage det svære valg, fordi hun stadig er lidt skæv.
Håber Mille retter sig mere i løbet af den næste uge. ![]()
![]()
Den lille dame, har fundet ud af at drengens sækkepude er dejligt at ligge på.
Men den er blød at gå på, men hun kan gå på den, uden at vælte.
Rigtig god bedring til hende! ![]()
Når du skriver at hun fejler det ovenstående hvad betyder det så? Har hun indtaget noget hun er blevet forgiftet af? Og hvad er det med gærcellerne?
Ja vi ved faktisk ikke ret meget selv.
De kunne ikke udelukke en forgiftning. Men hvad det skulle være ved vi ikke.
For den morgen det skete stod jeg op som alltid 04.15. Gik i bad, kom ud gav Mille frisk vand og mad og tømte kattebakke.
Alt var som det plejede.
Men ved 8.00 skriver min mand at Mille virkede som hun haltede. Det havde drengene sagt, da de gik i skole.
Men de siger senere at de er på værelserne og pludselig høre de en form for bump og Mille er gået under vores skænk og kan næsten ikke komme ud.
Hvor hun var begyndt at flakke med hoved og øjne.
Men finder vi først ud av 15.40 da vi kommer hjem. Drengene havde ikke sagt sandheden. De var bange.
Så hvad der er sket, er der ingen der har set.
Men da hun bliver undersøgt er hendes blodprøver fine. Men hendes venstre øre er rødt, hævet indeni, og så skal de se gærceller. Som hun så for øredråber mod.
Hun er ikke blevet scannet. Da vi mistænkte øret. Og skal vi offer 13.000 på en scanning eller skal hun have fred
Men det er svært. Hun spiser og drikker nu, leger og går i kattebakken.
I nat har hun taget sin garn bold 3 gange og ville lege. Meget højrøstede miaven med bolden i munden. Ligesom for at fortælle at nu vil hun lege.
Så vi ved ikke ret meget. De har haft hende under bedøvelse 2 gange og lavet øreskyld og kigge med kamera. 2 gang var det lidt værre. Så vi måtte ikke stoppe med øredråberne før 16 dage og tjek ved hospitalet
Hun har vel ikke fået dette foder?
Nej hun får dette. Og har altid fået det. Aldrig skiftet.
Hun spiser det og trives på det. Men har ikke undersøgt det nærmere. Om det er fint foder.
Det er ganske udmærket ![]()
Det andet har bare lige været i nyhederne, derfor kom jeg til at tænke på det.
Men tak fordi du gjorde opmærksom på det.
For jeg havde ikke set at det foder var farligt.
Men oppe i mit hoved syntes jeg det er mærkelig hvis hun har fået en forgiftning på den måde. Onsdag eftermiddag var hun ude i 15 min men kom hurtig ind. Men nogle har også sagt om det er naboer, der har lagt noget gift ud.
Vi ved det simpelthen ikke.
Jeg går med en tanke om det kan kunne have været blodprop eller hjerneblødning, men det var de ikke nævnt på dyrehospitalet. Andet end da jeg kom med hende første gang at de ikke kunne udelukke det.
Lille frøken skævhoved, er nu kommet op på de 4,6 kg hun vejede inden hun blev syg.
Det er så dejligt…
Hvor er hun kær, godt at vide at det går fremad med hende ![]()
Godt at høre.
Hvordan går det ellers med hende?