Milly skal til dyrlægen

Håber det bedste for Milly :kryds:

Åh nejda… krydsede fingre og bimsefødder herfra :kryds:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Blodsukker stiger på mange katte, når de er hos dyrlægen, men det ved jeres dyrlæge selvfølgelig alt om.

Senil og apatisk, så kommer jeg straks til at tænke på slidte nyrer.

Håber hun ‘bare’ har en off-dag

Åh, sikke da noget. Vi krydser alt hvad vi kan herhjemme
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Også mange krydsede fingre og tanker herfra Finn!

Håber det bedste for jer :kryds:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Masser af -jegkrydser herfra, jeg skylder dig jo nogen og de hjalp så det håber jeg også mine gør :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;740712]Lene og jeg takker mange gange for alle jeres gode tanker. :ok:

Dyrlægen beholder Milly for observation og blodprøver indtil sidst på eftermiddagen, hvor jeg så henter hende. Der er mistanke om sukkersyge, men det må prøverne vise.

I går aftes virkede hun nærmest lidt senil og apatisk, hvilket virkeligt bekymrede os, men her til formiddag har hun heldigvis været mere sig selv, omend stadig noget svækket. Forhåbentligt finder dyrlægen ud af, hvad det er. :kryds:

Opdatering følger naturligvis, når jeg er kommet hjem fra arbejde og har fået hentet hende.[/QUOTE]

Jeg ved ikke, om det er sådan med katte også, men ældre mennesker kan altså godt komme til at virke forvirrede og sløve, hvis de bliver dehydrerede. Kunne Milly tænkes at have været det? Det er jo i hvert fald ikke et ukendt fænomen, at katte ikke får væske nok, så måske er det også i særlig grad et problem for ældre katte - som det er for ældre mennesker?

Jeg håber, at I snart får gode nyheder fra dyrlægen :ok:

Puuh ha Finn! :kryds::kryds: for Milly og for gode nyheder

:kryds: :kryds: :kryds: for Milly !

De bedste tanker herfra.

Massere af tanker og xxx herfra.

Masser af :kryds: herfra

[QUOTE=galath;740820]Jeg ved ikke, om det er sådan med katte også, men ældre mennesker kan altså godt komme til at virke forvirrede og sløve, hvis de bliver dehydrerede. Kunne Milly tænkes at have været det? Det er jo i hvert fald ikke et ukendt fænomen, at katte ikke får væske nok, så måske er det også i særlig grad et problem for ældre katte - som det er for ældre mennesker?

Jeg håber, at I snart får gode nyheder fra dyrlægen :ok:[/QUOTE]

Det var faktisk det som var galt til slut med Victoria, hendes krop kunne ikke længere optage den væske hun drak og derfor virkede hun rundforvirret og dement. Jeg havde muligheden for at beholde hende i omkring 3 mdr mere hvis jeg hver dag ville sprøjte væske ind under huden på hende så hun kunne få en tålelig tilværelse, men jeg valgte at sige farvel fordi at det ikke længere handlede om livskvalitet men kvantitet.

FF jeg krydser fortsat for at der ikke er noget alvorligt galt med Milly :kryds::kryds::kryds:

Mange tanker til jer og Milly - håber hun kommer ovenpå igen.

Vi krydser også fingre og poter for at Milly bare havde en off-dag :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Åh hvor jeg håber på gode nyheder om Milly.

Igen, tak for alle jeres gode tanker og krydsede fingre. Jeg tror på, at de har hjulpet Milly - og om ikke andet, så hjælper det os, at kunne dele vores bekymring. :slight_smile:

Dyrlægen har indsendt blodprøver til en “geriatisk profil” (noget med alderdom, kan jeg godt regne ud), og forventer få resultaterne tilbage i morgen. Indtil da vil de ikke starte nogen medicinering, hvilket jo lyder helt rimeligt. Dog havde de selv testet blodprocenten, som var fin, og det så heller ikke ud til, at hun led af væskemangel. De roste hende faktisk for hendes kondition i betragtning af alderen.

Milly er åbenbart fortsat med at få det bedre i løbet at dagen, for de sagde, at hun havde været “meget livlig”, da der skulle tages blodprøver. Hun plejer ellers at være så megørlig, når der skal stikkes… :tihi:

Hun virkede næsten normal, da jeg hentede hende og peb hele vejen hjem i taxaen - ganske som altid. Det kunne jeg nu også have gjort, for chaufføren kørte usædvanligt råddent…

De andre katte har taget pænt imod hende, og hun har spist lidt. Lige nu ligger hun i en mørk krog under et bord, men det er heller ikke usædvanligt for hende, når hun har kørt i bil. Lene kommer snart hjem, og mon så ikke “mors kat” kommer frem igen.

I går aftes virkede hun så svag, at jeg var bange for, at hun skulle dø i nattens løb, men det må heldigvis have været en forbigående krise. Nu må vi så se, hvad blodprøverne siger. Forhåbentligt er lever og nyrer ok… :kryds:

Det lyder til at hun bare trængte til en tur i byen :stuck_out_tongue:
:kryds::kryds::kryds: for at resultaterne af div. prøver, er som de skal være :kryds::kryds::kryds: