Milly skal til dyrlægen

Dejligt at hun er i bedring. :slight_smile:
:kryds::kryds::kryds: for at prøverne er fine.

:frowning: … Vi krydser også fingre og poter for Milly her hjemme!!

Og sandelig også herfra!! Håber prøverne er i orden og at det bare var en off-dag…

Det er godt, hun har det så meget bedre. Så er det ikke helt så slemt at skulle vente på resultaterne af blodprøverne. Vi håber det bedste alle sammen!

Håber det bedste for Milly - og krydser fingre for, at blodprøverne er i orden

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Jamen sikken en nat i må ha’ været igennem…det er altså ikke spor rart hvis vores kære katte synes syge :frowning:

Jeg håber på det bedste for Milly - og det synes jo indtil videre også, at gå den rigtige vej :slight_smile:

Krydser fingre for, at blodprøverne er i orden -jegkrydser-jegkrydser

Kram fra Gitte

Lene kunne ganske rigtigt nemt få lokket Milly ud fra sit skjul til lidt kærlig omsorg. På et tidspunkt var hun (Milly altså) også en ekstra tur ude på gulvet for at kigge på nogle af Snehvides legesager - de var blevet flyttet. Hun har også spist mere Lux og ligger nu i nullerputten i stuen.
Alt i alt meget positivt. :slight_smile:

Det lyder da til at hun har det meget bedre! :thumbup:

Dejligt at hun har det bedre :smiley:
I får dog lige krydsede fingre og poter med på vejen mht. blodprøverne :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Håber på gode nyheder om Millys prøver i morgen.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: Godt at hun har det bedre i dag.:slight_smile:

Masser af krydsede fingre herfra - hvornår kommer der svar?

Tak. De ringer til mig, når de har dem. Og de regnede med, at det kunne nås til i morgen eftermiddag. Jeg ringer naturligvis og rykker, hvis ikke jeg hører noget inden 16:00…

Man håber jo på at have dem lææænge og raske til det sidste. Føler med jer og kikker kærligt på mine pensionister og forsøger at bilde mig ind at de ikke er rundet de 10 år eller mere som flere af dem er.

Også her fra sendes masser af positive tanker og håb om et godt udfald af prøverne. Og et stort nuz til Frk Milly fra mig og bamsebanden :slight_smile:

Godt lady’en er friskere nu :slight_smile:
Det er meget fornuftigt med sådan en geriatrisk profil, som lige screener det meste

:kryds:er stadig for gode svar i morgen

:slight_smile:

Puha, håber godt nok at hun bare har haft en “off”-dag.

Mange tanker og krydsede fingre herfra :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kram:

Jeg sender også en masse gode tanker og :kryds: i jeres og Millys retning.

Pyha. jeg har først set tråden her nu så jeg har ikke nået at krydse fingre for Milly. Men det lader jo heldigvis til at alle de andre kryds hjalp :slight_smile:

Dejligt at det går bedre med hende. Det er altid RÆDSOMT når ens katte er syge, og specielt når de er så højt oppe i årene som Milly! Man tænker jo altid straks det værste :frowning:

[QUOTE=FinnFrode;741008]Lene kunne ganske rigtigt nemt få lokket Milly ud fra sit skjul til lidt kærlig omsorg. På et tidspunkt var hun (Milly altså) også en ekstra tur ude på gulvet for at kigge på nogle af Snehvides legesager - de var blevet flyttet. Hun har også spist mere Lux og ligger nu i nullerputten i stuen.
Alt i alt meget positivt. :)[/QUOTE]

Er først kommet på nu, godt at hun har det bedre og god bedring med hende, håber hun får nogle år endnu:)

Jeg holder fingrene krydsede et stykke tid endnu!