Millys fødselsdagsreception (mange billeder)

Som omtalt i en anden tråd fejrer Milly i dag sin 18 års fødselsdag.

Efter fødselarens ønske stod menuen på klassisk dansk køkken, nemlig det store kolde bord med Feline Porta, rå kylling, leverpostej, Aldi Lux, Tunsalat, RC Exigent, creme fraiche, ost og smør…

Her ankommer fødselaren som den første til det veldækkede bord…

Milly valgte at starte med leverpostejen…

Rags gik i gang med den rå kyllingefilet…

Da Snehvide ankom, måtte han lige belæres om, at han havde taget hendes plads…

Milly er suveræn til at dække sin skål af…

Men bare rolig, der var mad nok til alle - også til Rags…

Alle hyggede sig i hinandens selskab…

Selv om der var fest, holdt man dog også øje med fuglene…

Og som ved menneskefester, er det de unge, der rejser sig først fra bordet…

De to gamle tanter skulle have det hele med…

Men til sidst var selv Milly blevet mæt og gik fra bordet…

Og det er den bedste gave Milly kunne give os - at spise meget. :smiley:

:fantatisk:

Sikke herlige billeder…og en herlig måde, at fejre den dejlige kat på!!

Jeg elsker simpelthen dine billedtråde med kommentarer :slight_smile: Det er sååååå hyggeligt :slight_smile:

Det ser desuden ud til herskabet har nydt deres eftermiddag, også selvom den unge herre liiiige skulle mindes om han godt måtte fortrække til børnebordet :slight_smile:

Hvor ser det lækkert ud :savle:
De har det simpelthen så godt hos jer :slight_smile:

Sikke et lækkert ‘bord’ - de bliver godt nok forkælet…:ok:

Og flot anrettet i fiiiine glas-asietter er det også! Ren luksus…:slight_smile:

Er sikker på, at Mille har haft en alletiders dag! :flag:

Forkælede katte - nej da, ikke så meget at det gør noget :wehu:

Herlige billeder - som altid fra dig FF :ok:

Hvor fint, skønt de har haft en god dag

:slight_smile:

Jeg er helt vild med dine fødselsdagsreceptioner :wehuu:

Både ideen, billederne OG teksten!

Ligner en pragtfuld dag :hjerte: TilLykke til Milly med den flotte alder (formoder hun bliver boende hjemme trods de 18 år :tihi:) & TilLykke til jer andre fire med at have hende i jeres liv :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;870097]Jeg er helt vild med dine fødselsdagsreceptioner :wehuu:

Både ideen, billederne OG teksten![/QUOTE]

Ditto!
Det er altid lige til at blive glad i låget af at læse dine tråde FF. :thumbup:
Tillykke med hende. Gid hun må få mange gode år hos jer endnu :flag:

Smuk fødselsdagsbarn, har hun været hos frisøren, inden billederne blev taget, eller er hun en naturlig skønhed :? :wink:

Skønne misser, flot reception og skønne tekster.

Måske kunne du også lave reception for mig? :ups:

:lol:

Ihh altså hvor var det bare en fin reception. God variation i buffeten, lækker anretning og skønne omgivelser. Smokey var meget misundelig (også selvom han nok kun ville spise creme fraichen - kræsne kat)

Endnu engang tillykke med den smukke dame!

Stort tillykke til Mille :flag::flag: Jeg er sikker på at hun er meget tilfreds med festlighederne på dagen :tihi:

Det var hyggeligt og hilse på dig da du lige havde tid til at besøge Roskilde Dyrskue mens fødselaren holdte et velfortjent middagshvil :slight_smile:

Håber i kommer godt i gennem festlighederne til aften :stuck_out_tongue:

man bliver så glad af dine billedetråde! :smiley:

tillykke til den nu myndige dame, pas på hun ikke begynder at rende på diskoteker nu :tihi:

mine katte vil gerne have reception hos dig, når de fylder år! :smiley:

og sidst men ikke mindst, tillykke med den dejlige kat :hjerte:

Sikke herlige billeder…og en herlig måde, at fejre den dejlige kat på!![/QUOTE]

Mange tak, Sanne. Heldigvis er kattene med på spøgen, selv om de nok må undre sig… :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;870080]Jeg elsker simpelthen dine billedtråde med kommentarer :slight_smile: Det er sååååå hyggeligt :slight_smile:
Det ser desuden ud til herskabet har nydt deres eftermiddag, også selvom den unge herre liiiige skulle mindes om han godt måtte fortrække til børnebordet :)[/QUOTE]

Mange tak, Luise. Det var jo kyllingefilet, som både Rags og Snehvide elsker. Men han fik nogle stykker ned på den anden tallerken. :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;870090]Hvor ser det lækkert ud :savle:
De har det simpelthen så godt hos jer :)[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Til hverdag er forkælelsen trods alt noget mindre. Ellers ville de to yngste blive alt for fede… :høhø:

[QUOTE=Diana F;870093]Sikke et lækkert ‘bord’ - de bliver godt nok forkælet…:ok:
Og flot anrettet i fiiiine glas-asietter er det også! Ren luksus…:slight_smile:
Er sikker på, at Mille har haft en alletiders dag! :flag:[/QUOTE]

Mange tak, Diana. Det har været en dejlig dag for alle - både katte og mennesker. :slight_smile:

[QUOTE=Eva;870094]Forkælede katte - nej da, ikke så meget at det gør noget :wehu:
Herlige billeder - som altid fra dig FF :ok:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Nej, de er da ikke forkælet mere, end hvad rimeligt er… :wink:

[QUOTE=danpia;870095]Hvor fint, skønt de har haft en god dag
:-)[/QUOTE]

Mange tak, Pia. De slog i hvert fald mave hele eftermiddagen… :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;870097]Jeg er helt vild med dine fødselsdagsreceptioner :wehuu:
Både ideen, billederne OG teksten![/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. Jeg er jo også vild med at hitte på dem, selv om det blivere sværere og sværere… :smiley:

Mange tak, Ea. Vi føler os også privilegerede ved at have Milly og de andre. Og nej, selv om hun nu er 18, får hun ikke lov at flytte hjemmefra. :slight_smile:

[QUOTE=solveig;870125]Ditto!
Det er altid lige til at blive glad i låget af at læse dine tråde FF. :thumbup:
Tillykke med hende. Gid hun må få mange gode år hos jer endnu :flag:[/QUOTE]

Mange tak, Solveig. Hun har jo allerede snydt dyrlægen et par gange, så mon ikke der er nogle kilometer tilbage i hende endnu. :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;870129]Smuk fødselsdagsbarn, har hun været hos frisøren, inden billederne blev taget, eller er hun en naturlig skønhed :? :wink:
Skønne misser, flot reception og skønne tekster.
Måske kunne du også lave reception for mig? :ups:
:lol:[/QUOTE]

Mange tak, Suisanne. Hun passer (næsten) selv sin pels, men der er nu heller ikke så meget af den lige nu. Desværre kan jeg ikke tilbyde Diner Transportable, men idéerne er til fri afbenyttelse, så det er bare at gå i gang. :slight_smile:

[QUOTE=Helene C;870130]Ihh altså hvor var det bare en fin reception. God variation i buffeten, lækker anretning og skønne omgivelser. Smokey var meget misundelig (også selvom han nok kun ville spise creme fraichen - kræsne kat)
Endnu engang tillykke med den smukke dame![/QUOTE]

Mange tak, Helene. Buffeen blev netop valgt, for at der skulle være noget for alle. Og så glemte jeg endda rejerne, som jeg havde købt ind til i dag…

[QUOTE=Quivive;870132]Stort tillykke til Mille :flag::flag: Jeg er sikker på at hun er meget tilfreds med festlighederne på dagen :tihi:
Det var hyggeligt og hilse på dig da du lige havde tid til at besøge Roskilde Dyrskue mens fødselaren holdte et velfortjent middagshvil :slight_smile:
Håber i kommer godt i gennem festlighederne til aften :p[/QUOTE]

Mange tak, Malene. Også hyggeligt at hilse på dig. Nu går de gamle damer jo tidligt til ro, for ellers skulle der næsten have været fyrværkeri i aften… :slight_smile:

[QUOTE=Chalotteg;870136]man bliver så glad af dine billedetråde! :smiley:
tillykke til den nu myndige dame, pas på hun ikke begynder at rende på diskoteker nu :tihi:
mine katte vil gerne have reception hos dig, når de fylder år! :smiley:
og sidst men ikke mindst, tillykke med den dejlige kat :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Charlotte. På et punkt er Milly i hvert fald en typisk 18-årig - hun gør præcis, som hun selv vil… :smiley:

Så måhun få rejerne som en forsinket middag eller måske en sen dessert…

Ja, de vil helt sikkert blive spist… :wink:

Dejlige billede - føs’da’ med maner :slight_smile:

Tillykke med Milly… hun blev fejret med maner :smiley: dejligt at se!

Skønne billeder og dejlig fortælling om en god dag :slight_smile: