Millys fødselsdagsreception (mange billeder)

Ja, kattemusik er ikke altid velset (velhørt) til receptioner :cool:

[QUOTE=Maria-Amalie;871028]Ej altså Finn… Nu blev min computerskærm jo helt våd af Olivers savl… :savle::tihi:
Stort tillykke med den smukke Dame… Hun ser ikke en dag ældrere ud end 10 år :D[/QUOTE]

Mange tak, Maria. Hun var flottere for nogle år siden, men hendes selvbevidsthed er bestemt ikke blevet mindre med tiden… :slight_smile:

[QUOTE=MissPil;871032]Lige bortset fra at jeg ikke spiser kød, ville jeg mægtig gerne have været med til dén fødselsdagsreception, det ser nemlig drøn hyggeligt ud! :smiley:
Stort tillykke med Milly, der ser ud til at være blevet fejret med maner.[/QUOTE]

Mange tak, MissPil. Som du kan se, ville du have haft besvær med at komme til fadet, hvis du havde været her… :smiley:

I gamle dage sang vi fødselsdagssang for kattene sammen med vores børn. Vi holdt op, fordi de utaknemmelige dyr ikke brød sig så meget om det… :tihi:

Åh hvor ser det hyggeligt ud,:blomstergave: og “gæsterne” synes tilsyneladende som jeg, at al mad smager bedst i haven! :thumbup::thumbup:
og godt, at Milly blev mæt!:slight_smile:

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;871123]Åh hvor ser det hyggeligt ud,:blomstergave: og “gæsterne” synes tilsyneladende som jeg, at al mad smager bedst i haven! :thumbup::thumbup:
og godt, at Milly blev mæt!:)[/QUOTE]

Mange tak, Conni. Hun tabte sig meget i vinters, da hun var syg, så nu er det om at få hende fedet lidt op igen. :slight_smile:

Et STORT tillykke til Milly og til jer med hende. Et rigtig flot al fresco party kan jeg se. Og det gode vejr sørgede fødselaren selvfølgelig for.

Sikke søde billeder!! Altid rart at se en kattefest!:høhø: 18 år er også meget specielt for en kat!:pote:

Den store kolde bord er da også super lækkert…:savle: og de ser ud til at have nydt det fuldt ud!

Mange tak, Teresa. Vejret var jo lidt blandet, hvilket vel passede meget godt til “uartighedskatten”, men havefesten kunne heldigvis gennemføres uden telt… :slight_smile:

[QUOTE=Apollo;872150]Sikke søde billeder!! Altid rart at se en kattefest!:høhø: 18 år er også meget specielt for en kat!:pote:
Den store kolde bord er da også super lækkert…:savle: og de ser ud til at have nydt det fuldt ud![/QUOTE]

Mange tak, Karina. 18 år kræver nemlig lidt udover det sædvanlige. Men vi håber, det har gjort hende nysgerrig efter at se, hvad vi så kan finde på til næste år… :slight_smile:

Uh jeg elsker dine billedeserier, de er skønne.
Forsinket tillykke med fødselsdagen søde Millypige, man skulle slet ikke tro den smukke dame blev 18 år.
Mange spindbrum fra Leopold, Lilli, Pippi, Lucy, Money, Viggo og Knud
En masse nus fra Elin

[QUOTE=Leopolds mor;874218]Uh jeg elsker dine billedeserier, de er skønne.
Forsinket tillykke med fødselsdagen søde Millypige, man skulle slet ikke tro den smukke dame blev 18 år.
Mange spindbrum fra Leopold, Lilli, Pippi, Lucy, Money, Viggo og Knud
En masse nus fra Elin[/QUOTE]

Mange tak, Elin. Milly blev meget glad over de smukke ord. :slight_smile:

Du skal bare sige som jeg plejer - at vi har en aftale om 20 år - og når vi når de 20 så omforhandler vi aftalen :tihi:

Milly mener jo selv, hun er udødelig, så sådan en aftale kan vi sagtens lave med hende. Om den så holder, det er nok mere tvivlsomt… :slight_smile: