Min elskede lille Don Nemo

Oh for pokker Helle … havde sådan håbet at du fik ham hjem igen -ked

Mange varme tanker og et cyberknus til dig.

Kamikaze’s Don Nemo

Lille Nemo, nu har du det godt, selvom din mor græder.
Du havde fortjent at få mange dejlige år sammen med Helle. Det skulle ikke være, men omsorgsfuld og medfølende som Helle er, har hun taget ,for hende, den værste beslutning af alle, og det gjorde hun, fordi hun elsker dig så højt.
Nu sover du og har ingen smerter mere. Du vil komme til at sove ved siden af min dejlige Leander og jeg ved han vil vise dig vejen.
Knus og mange gode tanker fra Elin

Mange varme tanker herfra -hund

-riprip Nemo. Du nåede heldigvis at få et kærligt liv hos Helle :slight_smile:

-riprip Don Nemo.

Det gør mig ondt Helle…

-riprip Don Nemo -ked

-kramertil dig Helle.

Kære Helle.
Ord er fattige i sådan en situation.

Det gør mig rigtig ondt på dine vegne-ked

-riprip smukke Nemo

kære helle
det skær i mit hjerte når jeg læse dette her
håbede det bedste for dig og nemo
kan følge hvad i har været i gennem
da jeg selv har to katte der har haft ejer der havde tæskede dem
det er utrolig hvor mange onde mennesker der for lov til at slippe og dyrene der skal lide

jeg tænker meget på at du tog en beslutning der efter min meneing var rigtig for nemos skyld 1000 tanker til dig og lille don nemo og dine andre katte og hund for deres savn og dit kære helle
håber du kan finde gode minder og glade stunder til at hele jer alle sammen

knus og varme tanker fra lene og misserne holger ida og frida

-kedDet var jo ikke sådan det skulle ende, jeg håbede til det sidste…det skærer i mit hjerte, at smukke Don med den røde snude ikke er mere-ked

-riprip Smukke Don Nemo…tak for de oplevelser og smil du gav os igennem Helle-love

Helle det gør mig så usigelig ondt på dine vejne, jeg har desvære ingen ord, der kan mindske dit savn og din sorg -kramer

Jeg havde slet ikke set denne tråd - det gør mig virkelig ondt at læse den.

Du gjorde det rigtige, Helle. Og det modige. RIP Don Nemo, en klog og dygtig ballademager, som var glad til det det sidste. :slight_smile:

-kramer

Verden er ikke retfærdig…dette her burde ikke ske.
Soldater burde være uovervindelige…
Brita

Åhhh Helle…
Jeg er så kede af det på dine vegne. Det er så forbandet hårdt at sige farvel til en man elsker så højt som din Nemo var.
Ihh jeg er et værre tudefjæs, jeg kan slet ikke tåle det. Jeg føler så meget med dig og alt det du har skrevet om søde Nemo så føler jeg smerten nær som var den min egen.
Den lille spillopmager venter med høj hale hoppende rundt af glæde, på dig når du en dag henter ham ved regnbuebroen -love
Kæmpe kram til dig Helle! -HUG

Masser fra varme tanker og et stort knus -kramer

Det gør så ondt at miste en højtelsket mis -ked

Sov godt lille Don Nemo , håber du er kommet godt over til regnbuen -riprip

Trist at Don Nemos liv skulle være så kort - det gør så ondt at miste en elsket kat, trøsten må være, at han nu ikke længere har smerter, du tog den rigtige beslutning. Ufatteligt at mennesker kan være så onde imod et dyr, jeg blev helt tung om hjertet ved at læse din historie om Don Nemos skade.
Don Nemo har oplevet at have et dejligt liv hos dig - og nu har han det dejligt i sin kattehimmel, hvor han kan lege uden smerte og har mange legekammerater.

Mange varme tanker til dig og dine andre katte.

Regnbuen, jeg så den, aldrig har den været så smuk. Nemo er løbet over regnbuen til landet hvor der er fyldt med glæde og smerter findes der ingen af. Nemo har fred.

Tak til jer alle for de søde ord.

Elin og jeg har begravet hans krop ved skovkanten hvor Elin og Mogens bor. Der ligger han godt sammen med Leander og Mougli

Det gjorde utrolig ondt at komme hjem og se især Taras reaktion. Hun lagde sig i den kasse, som Nemo havde ligget i de sidste timer før han kom i jorden og krøb helt sammen, mens hun miauvede.

Nu leger hun med de to killinger. Nanoq ligger her og kigger på mig. Han har drukket vand af hanen et par gange, som han plejede at gøre sammen med Nemo, og jeg kan se i hans øjne, at han forstår.

Nemo kommer ikke mere her. Det er ufattelig hårdt at tænke på.
Men jeg havde intet valg. Han har fred nu. Det er det vigtigste.

Samme tid, som han blev aflivet i dag, brød solen frem over Viborg. Da den ramte mig så vidste jeg, at det var Nemos måde at sige tak. Tak fordi du gav mig fred. Jeg er fri for smerter nu. Helt fri.

I aften gik jeg tur med Ace og så op på den frostklare himmel. Alle de små stjerner kiggede tilbage og iblandt dem kunne jeg mærke Nemo.

Han har det godt nu.

Tak for støtten

MVH

Kære Helle - uhaa jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Sender 1000 -kramer til dig
og de varmeste tanker til Nemo på hans sidste springtur.

Har tændt et lys for Nemo, så han kan finde vej over broen. Men jeg er sikker på at Leander og Mowgli, viser ham vej.

Hvor er det smukt, den ,måde din flok tog afsked med Nemo på…

http://www.dyremindet.dk/Lys/Taendlys.asp

Nemos lys brændte klart og smukt hele aftenen til vores juleafslutning i kredsen. Jeg håber det har hjulpet ham på vej -bebe

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, andet end jeg er glad for at jeg har mødt den fine kat til kredsmøde i Randers. Jeg sender de varmeste tanker her fra!!
R.I.P

Ved slet ikke hvad jeg skal sige… du gjorde det eneste rigtige… og jeg ved at når Nemo sidder ved regnbuebroen og kigger og elsker dig på afstand - så er han verdens mest taknemmelige lille mis…

1 fordi du gav ham det bedste liv han kune have drømt om efter så frygtelig en begyndelse og
2. fordi du sørgede for at hans liv fik den værdige afslutning det fortjente…

han glæder sig til du kommer… og han er glad for at sidde og elske dig på afstand hver dag indtil da…

-riprip

-kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -kramer