Det er ihvertfald ikke et kradsetræ. Katten gider ikke at skulle ligge hen ad gulvet for at strække ud (så meget fri stolpe skal der være). Det viste er ikke andet end huler og hylder.
Okay, så noget hvor der er lange pæle er bedre? Ja, jeg har faktisk ikke rigtig forstand på det, så alle inputs er jo dejlige… Har du sådan en “ide” eller et billede af noget der ville være godt til dem så?
Jeg overvejer også at købe to små - også købe en af de høje, med få platforme også købe en hule ved siden af.
[quote=Abaddon;327245]Okay, så noget hvor der er lange pæle er bedre? Ja, jeg har faktisk ikke rigtig forstand på det, så alle inputs er jo dejlige… Har du sådan en “ide” eller et billede af noget der ville være godt til dem så?
Jeg overvejer også at købe to små - også købe en af de høje, med få platforme også købe en hule ved siden af.[/quote]
Mht. vådfoder, så prøv f.eks. Schmusy. Det er ikke specielt dyrt og er rigtig godt. Derudover kan det altid betale sig at kigge under “Special offers” og så måske sætte 100-200 kroner af til at prøve lidt af hvert.
generelt er kradsetræerne fra zooplus dårlige til mange katte.
Stolperne er kleine i diameter og rebet holder ikke længe før det er gennemkradset.
Robusta, der er stammen 13,5 cm i diameter, liggeflader betrukket med fedt tæppe (ikke plys) også på bagsiden - det koster kassen - og det holder http://www.robusta-kratzbaeume.de/
Hængekøjer er et større hit end huler - og mere rengøringsvenlige
Synes da sagtens du kan fortsætte med Lux. Schmusy er godt og også godkendt herhjemme
Mht. grus - så ved jeg at det der øko-noget lugter noget så forfærdeligt. Det er smart og godt for miljøet… Men det holder ikke optimalt på lugten desværre :S
Vi bruger masterudgaven af dette; Golden Grey Cat Litter: on Sale now at zooplus
Man kan lave det selv billig vi gav 15 kr for et plastik tæpperør og 60 kr for kokos tæppet det grove og ca 10 kr for hylden…
Man skal bruge montage lim også er det bare at klippe til og i bunden laver man en kile af en træklods så den sidder rigtig det er stort hit her hjemme
[quote=skeem;327261]Man kan lave det selv billig vi gav 15 kr for et plastik tæpperør og 60 kr for kokos tæppet det grove og ca 10 kr for hylden…
Man skal bruge montage lim også er det bare at klippe til og i bunden laver man en kile af en træklods så den sidder rigtig det er stort hit her hjemme[/quote]
[quote=Bølle-missen;327268]Nååh… Det tænkte jeg ikke over. Sad lige og benovedes over at det ene kunne helt op til 270 cm. Vi har nemlig 255 herhjemme… Hvad så med dette??
(Også 40£)
For at give støtte kan I jo bore en hyldeknægt eller to og så bore dem fast i væggen :)[/quote]
Den havde jeg også lidt kig på! Tror det bliver den… Hvis de gider bruge den, kan vi altid købe en af bedre kvalitet senere jo
Det er også snart der jeg er nået til. Egentlig ville jeg gerne have et kattens no. 1, men det er pengene bare ikke til. Og med sådan et billigt træ; holder det, så holder det - og så er det da bare dejligt. Men hvis ikke, så gør det ikke så meget…