Min hemmelighed ...del 3

Sheer, med det jeg skriver, mener jeg at man kanikke være sikker uanset hvad…

Jeg forstår ikke hvorfor mit indlæg bliver misforståret… Hvis i nu læser det jeg har skrevet, og hverken ligger til eller tager fra…

Jeg kan da godt forstå at Ann glæder sig… og synes ikke at alt det andet hørte til… så derfor mit indlæg, om at uanset hvad kan man ikke vide sig sikker.

Og hvis du læser mit indlæg var det stort set det samme jeg skrev som spørgsmål om hvad man kan bruge det til at se et hjem…men at lige frem skrive at alt kan fejes under gulvtæppet og så i denne her tråd…tjaa så vælger jeg at læse det som jeg gør …jeg havde været edderrasende hvis det var min tråd sorry to say :frowning:

Sorry… jeg trækker mig helt væk…
og skal nok tie.

Det var ikke ment til Ann overhovedet…

Øv, hvor er jeg ked på Ann´s vegne over at en glædestråd bliver til en diskussionstråd, heldigvis er Ann - som jeg kender hende - en der godt tåler “sidespring”, og glæden over en ny fin pige tror jeg sørme heller ikke kan tages fra hende :wink:

Kunne de der ønsker at diskutere det at få ny kat og på hvilke vilkår det sker, da for pokker ikke tage det i en anden tråd? Bare sådan af høflighed… og så lade Ann have sin tråd i fred for den slags.

Jeg synes også at det er under al kritik at en glædestråd skal ødelægges på denne måde. Tag da for søren og glæd jer på Ann’s vegne over hendes nye kat og ønsker i at vide mere så spørg på PB eller opret en generel tråd om emnet om at anskaffe ny kat og måder det gøres på.

Stort tillykke med din fine pige Ann, hun ser smuk ud.
Jeg glæder mig til at se billeder af hende. :hjerte::hjerte:

1000 tak Birthe, Pia og Jane :slight_smile:

Uha, kan det ikke snart blive i morgen!!

Hun ser meget meget smuk ud, glæder mig til at der kommer flere fine billeder, når ladyen er faldet lidt til.

[QUOTE=En forhenværende bruger;833286]Øv, hvor er jeg ked på Ann´s vegne over at en glædestråd bliver til en diskussionstråd, heldigvis er Ann - som jeg kender hende - en der godt tåler “sidespring”, og glæden over en ny fin pige tror jeg sørme heller ikke kan tages fra hende :wink:

Kunne de der ønsker at diskutere det at få ny kat og på hvilke vilkår det sker, da for pokker ikke tage det i en anden tråd? Bare sådan af høflighed… og så lade Ann have sin tråd i fred for den slags.[/QUOTE]

Det har du HELT ret i Pia , de smålige ser jeg igennem fingre med … de ved vel ikke bedre :slight_smile:

[QUOTE=Lone;833299]Uha, kan det ikke snart blive i morgen!!

Hun ser meget meget smuk ud, glæder mig til at der kommer flere fine billeder, når ladyen er faldet lidt til.[/QUOTE]

1000 tak Lone :slight_smile:

Misundelse er jo en grim ting…

Stort tillykke med den Ann :slight_smile: Jeg glæder mig i hvertfald til at se flere billeder :smiley: :smiley:

1000 tak Margrethe :slight_smile:

Hun er da godt nok en lækker steg :love2:
Stort tillykke med hende :thumbup:

1000 tak Solveig :slight_smile:

Glemte jo helt at ønske dig tillykke med hende, hun ser rigtig dejlig ud :slight_smile:

IHHHH jeg glæder mig til at høre om hende… Hun ligner en engel…

Hun virker smuk og har en dejlig farve… Jeg ser frem til at se en MASSE billeder af skønheden

1000 tak Birthe og Line :slight_smile:

Så fik jeg ret…en smuk female mco og sort smoke med hvid.
Håber hun må hærge dig i mange mange mange år og give dig nogle dejlige missebørn
Jeg er slet og overhovedet ikke MISundelig (not):ups:

1000 tak Brita :slight_smile: